Gå til innhold
Hundesonen.no

Golden Retriever'en Moses


Bjerknez
 Share

Recommended Posts

Da har vi fått den hyggelige beskjeden fra oppdretter om at vi blir foreldre til en 8 uker gammel Golden Retriever i midten av november :sint_01:

Vi har bestemt oss for at den skal hete "Moses".

MASSE bilder kommer fortløpende. Vi skal besøke valpen rundt 10.oktober og da er den bare 4 uker gammel. Men vi får den altså ikke før den er rundt 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har Moses sovnet stille inn. En vannvittig merkelig følelse. Har aldri bodd i et så tomt hus før... 

Ingen tvil om at vi gjør det rette. Det vet vi allerede. Men det forandrer ikke det faktum at det blir utrolig tomt.  Men jeg er jo ikke akkurat den første som opplever dette selvsagt. Livet går

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det nærmer seg 6.november og jeg tillater meg å legge inn noen nye bilder av valpekullet. Hvem av disse som er Moses vet jeg dog ikke.. men dem er jo like bedårende alle sammen... :twisted:

Bildene er hentet fra min oppdretters hjemmeside:

pippi-a-5u.JPG

pippi-a-5u-1.JPG

pippi-a-5u-3.JPG

pippi-a-5u-4.JPG

pippi-a-5u-5.JPG

pippi-a-5u-6.JPG

pippi-a-5u-7.JPG

pippi-a-5u-8.JPG

Også ett par bilder av foreldrene:

Mamma'en (Pippi)

Pippe-0709-1.JPG

Pappa'en (Anton)

Anton-alesund.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på dyrebutikken i dag og kjøpte Atlas plastbur til han, samt en 15kilos sekk med Royal Canin.

Det var smaksgaranti på posen, så hvis ikke hunden likte maten, så fikk vi bytte den til noe annet.

Hun som jobbet der hadde dog en 6 år gammel Golden som ikke likte Eukanuba. Faktisk så sa hun at hunden snudde og gikk når han fikk det foret. Hun sa også at Eukanuba foret var for tørt og luktet rart. Muligens det er derfor den ikke likte foret?

Men det er vel kanskje forskjell fra hund til hund innenfor samme rase også...

Uansett, så gikk jeg for en 15 kilos sekk med RC. Skulle vel holde en god stund tenker jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer vertfall til å prøve Royal Canin til å begynne med.... så får vi se hva som skjer.

1,5ml. solsikkeolje skal blandes inn i posjonene.

Blir den uvell i magen og eller legger fra seg flytende avføring, så prøver vi og blande med litt Biola...

(nøyaktig en uke i dag til Moses skal hentes! Dette blir en flott Jul!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...