Gå til innhold
Hundesonen.no

ask er forsvunnet!


MarieR

Recommended Posts

:P:P han stakk av på tur i skogen!da var klokken halv 5, nå er klokken snart halv 8!! vi har vært ute og letet og roppt i flere timer, men gutten min er borte! :P han kan være hvor som helst, skadet, eller det som værre er! :P vi skal ringe falken, men akkurat håper vi bare han kommer hjem, han har gjort det en gang før. er ikke noe vits i og lete, når vi ikke har peil på hvor han er. herregud, så redd jeg er for han!! :P det regner, det er stappmørkt og han er helt alene der ute. det er lenge siden han har spist også.

ask, hvor er du? kom hjem! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Nei.. uff...

Jeg hadde fått helt fnatt jeg... Hadde nok vært ute å lett... og ropt til jeg stupte.. seff latt en være hjemme i tilfelle hun skulle ha dukket opp.. ellers så hadde jeg ropt og ring på til alle i nærheten og hørt om de har sett hun...

Nei det er ikke lett...

si i fra hvis han dukker opp...

hadde du bodd nærmere hadde jeg kommet med en gang og hjulpet deg å lete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finner nok hjem igjen. Pito stakk av i fjor vinter når jeg var på besøk hos ei venninne...I 5 timer var vi ute og leta og ropte uten noe tegn så jeg ga opp håpet og bare innså at hun var nok borte for alltid. Det sludda og blåste og klokka var 2 om natten.

Når vi gikk hjem så gikk det bare en halvtime før hun sto på døren.

Så han finner nok hjem igjen siden han er kjent i området. Når Pito klarte å finne hjem UTEN å kjenne terrenget så gjør nok ask det og :wink:

*krysser fingrene for dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kommer nok igjenn, det værste er og ikke vite om han er skadet eller...død. skal holde dere oppdatert jeg, trur ikke det blir mye søvn i natt, eller skole i morgen, med mindre vi finner han :P skal ringe falken nå. han har nå vært "løshund" i 4 timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fryktelig! :-o

Det er helt grusomt å gå rundt å vente sånn, kjenner til det. Man veksler mellom fortvilelse, raseri, oppgitthet og håp hele tiden! Og for en lettelse når de dukker opp igjen, noe Ask også gjør det er jeg helt sikker på, han er jo en hardfør spisshund! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...