Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt nye whippet kull

Kristinh

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hei sann da er de hær og det ble 2+2 he,he så jeg også tok feil.

Valpene er i hvertfall kjempe nydelige:)

Og alt er vell med mor og barn.

Kristin

Skrevet
Hei sann da er de hær og det ble 2+2 he,he så jeg også tok feil.

Valpene er i hvertfall kjempe nydelige:)

Og alt er vell med mor og barn.

Kristin

Grattis!

Hvordan ble fargene da? Ble det noen hvite?

Skrevet

Har du sett da:) enn det har glemt hele tråden. Det er vell for at tråden min ble flyttet hit tenker jeg.

Men bilder skal bli ja:) De er så vakkre, så vakkre.

Kos dere med bilder..

divavalpa032.jpg

divavalpa033.jpg

divavalpa034.jpg

divavalpa035.jpg

divavalp1.jpg

Skrevet
Har du sett da:) enn det har glemt hele tråden. Det er vell for at tråden min ble flyttet hit tenker jeg.

Men bilder skal bli ja:) De er så vakkre, så vakkre.

Kos dere med bilder..

divavalpa032.jpg

Æsj, må du produsere sånne mørke :D ( :P )

Skrevet

Og det der skal bli nydelige elegante whippeter??? Gratulerer ihvertfall - og vi ser frem i mot (minst) ukentlige oppdateringer slik at vi kan få bevis på at de der mystiske små marsvinaktige greiene faktisk blir til whippeter..!

Skrevet

Her er enda flere bilder av valpene litt gamlere:)

De er så fiiiiiiiiiiiiine og vi er jo så stolte alle sammen.

divavalpa2.jpg

Divavalpa.jpg

Kos dere med bildene

Kristin

Skrevet

Kjempefine! Gratulerer!

små søtiner :) hva kalles fargen som den på bilde 4 har?? blå og hvit??? :) den var i hvertfall skikkelig søt :)

Må være blå brindle, siden ingen av foreldrene er solidfarga - men ser nesten ut som blå når de er så små.

Skrevet

Ja stemmer det at de kommer til å bli mere blå brindle etterhvert:)

Far Eros Best in Show veteran nok en gang i helga:) Vi er kjempe stolte over gutten vår:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har tatt bilder av små trolla i går som jeg tenkte å dele med dere.

De er jo så søte alle sammen.

Så hær er en liten smakebit av små nurka,

HanneSiriusBlack.jpg

Courtborne Sirius Black

Hannealbusdumbledore.jpg

Courtborne Albus Dumbledore

TispeLuna.jpg

Courtborne Luna Lovegood

tispeHermoine.jpg

Courtborne Hermione Granger

valpene3uker.jpg

Kose stund:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...