Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt nye whippet kull


Kristinh

Recommended Posts

Ja overskriften sier vell sitt.

Vi gleder oss stort til vårt nye kull whippets.

Og vi kan bekrefte at Diva er drektig og er inn i sinn 6. uke i drektigheten. Spennende, spennende

Mor: Courtborne Rock -A- Hula Baby hun har to cert og mangler bare et lite cert til å bli N uch.

Far: INT NORD Uch KBHV-06, NV-07 Courtborne Ramazotti

Skal oppdattere mere senere med bilder av foreldrene, er en smule stressa for til helgen skal vi til Latvia og besøke små whippet barn etter vår Topaz og sefølgelig skal vi stille ut 3 hunder der også.. Jippi gleder oss veldig:)

Ha en strålende uke alle sammen.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Oj ja da begynner det å nærme seg orntli da!

Vet dere hvor mange som kommer ca?

Hva er "vanelig" ant. i whippet kull?

Lykke til med mor og de små :lol:

Forresten, bilder av stolte foreldre er det lov til å legge ut... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig .. ja hær kommer noen bilder av de flotte foreldrene:)

MOR:

Divarotvold.jpg

FAR:

Erosbisrotvold3.jpg

erosbisrotvold.jpg

erosbir.jpg

Begge foreldrene som blir bir og bim:)

birogbimrotvold09.jpg

Dette får bli starten på bilder i tråden hær.

Skal oppdattere med litt av slektskapet på valpene etterhvert når jeg kommer hjem fra Latvia:)

Kos dere så lenge

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende! Jeg rett og slett ELSKER valpe trådene dine Kritinh! Du er så flink til å legge ut bilder av foreldre og slekten, og ikke minst valpene :wub: Perfekt rett og slett! Også lager du ikke tråden helt ved parring så vi må vente i år og dag før valpene kommer :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for varme ord:) Bra dere gleder dere omtrent like mye som det jeg gjør...

Men vet dere en ting??? Jeg må bare fortelle...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ih gledes hyl dette altså.. Ramazotti, Pappa til de ventede valpene Ble Best In Show på Skk sin utstilling i Svenstadvik i helgen.. Gjett om det er utrolig morro da:) Og ikke minst ,vi var i Latvia og stilte og har nå fått 3 nye Latviske Championer.. Jeg går bare å svever på en sky jeg..he,he.. og ikke som om at det var nok, så fikk jeg også en glad nyhet av en fryktelig stolt valpekjøper om at hun hadde også vært på valpeshow i helgen og blitt 3.best in show valp..HÆRLIG.. da har vell vi lov til å være stolte oppdrettere vell;) Kjempe morro.:angry:

God natt jeg lover å oppdatere mere om det spennede kullet så fort jeg får det til.

GOD KLEM FRA

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt kull !

Nå venter vi bare på bildene , vettu :angry: :P

Grattis også med superflotte utstillingsresultater !

Hilsen alle oss i Spania

Hei sann valpene er ikke kommet ennå ,, det er ikke før om 3 uker men hær starter vi tidlig.. åhhhhhhhhhhh jeg har tatt så fine bilder av en Azawakh når jeg var i Riga,, den syns jeg var utrolig stilig.

Hærlig..

Men til dere andre så har jeg vært å tatt bilder av Diva med den lille magen hennes.. når jeg er færdig å fremkalle de så legger jeg de ut;)

Klæm

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen
Hei sann valpene er ikke kommet ennå ,, det er ikke før om 3 uker men hær starter vi tidlig.. åhhhhhhhhhhh jeg har tatt så fine bilder av en Azawakh når jeg var i Riga,, den syns jeg var utrolig stilig.

Hærlig..

Men til dere andre så har jeg vært å tatt bilder av Diva med den lille magen hennes.. når jeg er færdig å fremkalle de så legger jeg de ut;)

Klæm

Kristin

Åhh, jeg kunne godt tenke å se de bildene , du :angry:

Har du navn på vovven ?

Bildene kan du kanskje sende på mail ??? Tror du har min adresse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh endelig kunne jeg sette meg ned i godstolen og laste opp bilde av prinsessa:)

Her er hun 6 ukers drektig og vi kan se en bitteliten kul på magen og hær kan man bekrefte at det er valper der inne.

Men tror ikke det blir så veldig mange nei.

Kos dere med bildene så skal jeg prøve å få oppdatert litt oftere.

Klem

Kristin

diva6uker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare en uke igjenn til termin... oj som vi gleder oss alle sammen. Diva har blitt noe større.. men ikke kjempe stor og det er jo kjempe flott at hun ikke får så veldig stort kull i sitt første kull. Blir jo kjempe spennede med valper etter denne kombinasjonen.. vi kan faktisk få helt hvite også.

Jeg tipper 5 stk selv og da er kjønnsfordelinga slik 1+4.. eller 1+5 har jeg drømt.. så vi får se.. Nå har det seg sånn at Diva bor ikke hjemme hos meg men er på for og deleie sammen med forvært.. så hun vil ha valpene boende hos seg selv den første tiden og det er jo flott for mor å få barna sine i et kjent miljø.. Diva er i stor form og eier har vært super flink med henne.

Gled dere.. skal ta bilder av valpene når de kommer å legge ut.

Jeg er litt usikker på om jeg rekker meg tilbake til å få være med på noen fødsel siden jeg skal ha kurs og være dommer i helga.. men om hun venter til søndagskvelden så kanskje rekker jeg det også..

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...