Rocket Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Gjettinga mi ble ivertfall heeeelt feil xD Men gratulerer på etterskudd med sjarmtroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Hei sann da er de hær og det ble 2+2 he,he så jeg også tok feil. Valpene er i hvertfall kjempe nydelige:) Og alt er vell med mor og barn. Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Hei sann da er de hær og det ble 2+2 he,he så jeg også tok feil. Valpene er i hvertfall kjempe nydelige:) Og alt er vell med mor og barn. Kristin Grattis! Hvordan ble fargene da? Ble det noen hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Grattis! Men farger daaa! Vi vil vite joe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Gratulerer Håper det kommer bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Kristin! Nå er det på tide at sonen får se valpene syns du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Grattis Bildespamm hadde ikke gjort noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Grattis med bebiser:) Fryktelig spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 3. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2009 Har du sett da:) enn det har glemt hele tråden. Det er vell for at tråden min ble flyttet hit tenker jeg. Men bilder skal bli ja:) De er så vakkre, så vakkre. Kos dere med bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. September 2009 Rapporter Share Skrevet 3. September 2009 Næmmen så nusselige da, til å spise opp jo! (blir vel såvidt en munnfull en slik liten der ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. September 2009 Rapporter Share Skrevet 3. September 2009 Har du sett da:) enn det har glemt hele tråden. Det er vell for at tråden min ble flyttet hit tenker jeg. Men bilder skal bli ja:) De er så vakkre, så vakkre. Kos dere med bilder.. Æsj, må du produsere sånne mørke ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 3. September 2009 Rapporter Share Skrevet 3. September 2009 Og det der skal bli nydelige elegante whippeter??? Gratulerer ihvertfall - og vi ser frem i mot (minst) ukentlige oppdateringer slik at vi kan få bevis på at de der mystiske små marsvinaktige greiene faktisk blir til whippeter..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 3. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2009 Her er enda flere bilder av valpene litt gamlere:) De er så fiiiiiiiiiiiiine og vi er jo så stolte alle sammen. Kos dere med bildene Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 4. September 2009 Rapporter Share Skrevet 4. September 2009 nyyydelige! Jeg tar den som har bliss som går helt over hodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allfirdawhippets Skrevet 4. September 2009 Rapporter Share Skrevet 4. September 2009 Herrrrlige Diva og Eros og fiiine valpene *smelte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 4. September 2009 Rapporter Share Skrevet 4. September 2009 små søtiner hva kalles fargen som den på bilde 4 har?? blå og hvit??? den var i hvertfall skikkelig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. September 2009 Rapporter Share Skrevet 4. September 2009 Wii Søteste små! Gleder seg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 4. September 2009 Rapporter Share Skrevet 4. September 2009 Kjempefine! Gratulerer! små søtiner hva kalles fargen som den på bilde 4 har?? blå og hvit??? den var i hvertfall skikkelig søt Må være blå brindle, siden ingen av foreldrene er solidfarga - men ser nesten ut som blå når de er så små. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 5. September 2009 Rapporter Share Skrevet 5. September 2009 Så vakre Jeg er såå svak for blå/blåbrindle whippeter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2009 Ja stemmer det at de kommer til å bli mere blå brindle etterhvert:) Far Eros Best in Show veteran nok en gang i helga:) Vi er kjempe stolte over gutten vår:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 16. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 Har tatt bilder av små trolla i går som jeg tenkte å dele med dere. De er jo så søte alle sammen. Så hær er en liten smakebit av små nurka, Courtborne Sirius Black Courtborne Albus Dumbledore Courtborne Luna Lovegood Courtborne Hermione Granger Kose stund:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 Er ganske forelska i Sirius jeg! For en utrolig hærlig sak han er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 Å så skjønne! Jeg likte Sirius og Hermione best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 Så nydelige. Spesielt Sirius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 Nei så herlige Likte at de hadde Harry Potter navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar