BareLinn Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 For di som vil vise frem sin skjønnhet <3 Noe jeg ikke sier, Nei takk, til i allefall Her er min vakre gutt <3 Første bilde er redigert <3 Men han er pen uansett han <3 Fineste fine Banty'en til "mor" .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Her er leonbergeren min, Shako Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Her er min Leonberger! Zhigan (Ziggy) tenke seg til at den lille her har blitt så stor! Vintern 09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Kan vi ikke sette grense på 2-3bilder? Vis ikke blir en side så sykt lang Her er mine lille snupp: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Shabtay Utrolig at det svære beistet mitt har vært så liten: Kite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Jeg vil ha Kite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Jeg vil ha Kite Jeg også, men får ikke lov til å ta han med meg når jeg flytter hjemmefra! Enda han faktisk er min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Phoebe-min Go' jente det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Lille Peico som koser med store Hugo . Peico var 8 uker her. Nå er han straks 2,5 år. Verdens beste Irsk Terrier. Slik så han ut på morgentur i dag. Ventet på sin somlete matmor. Og alltid et blikk som gjennomborrer deg! Så har vi Lissy boende hos oss. 5 år. Irsk terrier. Hun er ei riktig god jente. Og snill som dagen er lang. Kosete og vennlig. Sosial. Alltid er Lissy blid. Vi er så glad for at hun ville bo med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Min nydelige bestevenn Phoebe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Nàste Dikkal Kenzo Og her et bilde av alle tre: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Aussier er så utrolig vakre ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pjusk Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Safira min Og blue merle collien Neo som er min bror sin verdens beste voffser <3 =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Gjør det enkelt jeg... Et bilde av Bocca og Chilli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Pene Pablo (mer kjent som Pøbelen Pablo): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Jeg går for Peeene Pablo! Han er jo kjempefin, ser så voksen ut jo og like sort i pelsen ser det ut som!. Lekker er han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Takk, LivB Det begynner å hjelpe, men det er ikke så lenge det varer om gangen. Dette er en look han har kjørt mye i det siste (litt mer Pøblo enn Pene Pablo): Edit: Bildet er tatt forfra, hvis noen lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Marco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Utrolig fin marco var! Nydelige tegninger og søtt ansikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Utrolig fin marco var! Nydelige tegninger og søtt ansikt Takk han er ålreit han (stort sett i hvertfall..) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Casper :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Ellie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 Grim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labuh Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2009 Sånn-Ja Lizzie og Pia : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar