Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!


Recommended Posts

Har tatt bilder av halsbåndene til hunden, men finner ikke USB adapteren så får ikke lastet de opp på PCn.

Har vell 6 halsbånd med kobbel, 2 halsbånd til, 2 seler, 2 flexi bånd, 1 halsbånd til som er innsydd i en refleksvest + refleks"halsbånd". *er veldig glad i utstyr :P *

Konklusjon: Trenger å kjøpe et lyst brunt kobbel til det ene halsbåndet :ahappy:

Har desverre ganske tynne halsbånd. Finner aldri tjukke halsbånd som er i rett str :lol: Har tenkt å lære meg å sy halsbånd slik at jeg får dem i ønskelig tykkelse og størrelse. :P

Forresten Høy-fart: Hvor kjøper du spenner og ringer til halsbåndene du syr? Vanlig hobbybutikk? Bruker du vanlig tråd eller en sterkere type? isåfall hvor kjøper du denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar
Min barske whippet

IMG_9360.jpg

Hihi.. Dritkul sele da!

serriøst, og så det blikket.. "mutter..driiit i det a.... :ahappy: "

Pricless :P

Åå, så fint det var!

Er det sånn araberdusk (vet ikke hva jeg skal kalle det ) eller bare ser det sånn ut?

Ser ihvertfall helt nydelig ut på en mynde. Sukk!

Ja, det er sånn "araberdusk" (faktisk en av de bedre orda jeg har hørt på "dusken") :P

Det er desverre litt stort. Jeg kjøpte det egentlig mest fordi jeg bare "måtte ha.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har Zebra fått seg naglehalsbånd, se bloggen.. så nå er det på med halsbånd og sele, så skal vi på bytur. For leke kan man ikke gjøre med det utstyret på, da blir det blodbad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har Zebra fått seg naglehalsbånd, se bloggen.. så nå er det på med halsbånd og sele, så skal vi på bytur. For leke kan man ikke gjøre med det utstyret på, da blir det blodbad..

Så bilde i bloggen, dritkult! Hvoooor har du kjøpt fra? *håpe på nettbutikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Mørkebrunt lærhalsbånd kjøpt på Felleskjøpet. Jeg har satt på perler selv, fordi jeg syntes Eira skulle få litt mere farger :ahappy: Veldig fornøyd!

28wldvp.jpg2zixzpg.jpg

Brunt lærhalsbånd fra dyrebutikken. Butikken heter Buddy.

30bcsnk.jpg200tsfb.jpg

Lyseblått stoffhalsbånd med bittelitt strup. Kommer fra samme dyrebutikk som over.

wcbcit.jpg2rxa1xe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg endelig USB Adpateren min. Så her kommer bilder av mine halsbånd :)

post-5310-1243189374_thumb.jpg

post-5310-1243189901_thumb.jpgPolstret lærhalsbånd med pynt på.

post-5310-1243189893_thumb.jpgGrønt, nylon Harrodshalsbånd.

post-5310-1243190095_thumb.jpgBlått nylonhalsbånd fra Karlie.

post-5310-1243190107_thumb.jpgSort lærhalsbånd m refleks fra IKEA.

post-5310-1243190299_thumb.jpgSort halvstrup i nylon fra Trixie.

post-5310-1243190422_thumb.jpgRundsydd elglærhalsbånd.

post-5310-1243190490_thumb.jpgLyst brunt lærhalsbånd.

post-5310-1243191086_thumb.jpgHelstrup kjetting.

Også kommer det 2 halsbånd til om noen dager :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de halsbåndene jeg fant nå, tror ikke jeg har med alle hit... men dette er de fleste. Trodde faktisk jeg hadde flere, men han har jo nettopp satt seg i størrelse da, så samlingen kommer vel til å vokse drastisk fremover :P

halsband006.jpg

Halsbånd som passet i en måned eller noe. Lilla og feminint ;) For lite nå, men sånn ellers var jeg veldig fornøyd med kvaliteten.

Hvilken størrelse er det på det? Kanskje du vil selge det hvis det er passe til en av mine? :)

Har faktisk bare 2 halsbånd og en sele til henne, er snart en ny sele i anmarsj da ;)

halsbnd002.jpg

Det var bare utrolig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit&Dina, jeg vet ikke hvilken størrelse det er, men jeg kan godt måle :) Han brukte det frem til han var 6 til 7,8 mnd tror jeg, så det er ikke helt babyvalp altså. Har alle ting i et flyttelass, men skal finne det frem.

Hvor store er dine rundt halsen? Jeg trooor kanskje det kan bli litt stort, men skal ikke si for sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er alle båndene til Aïda :ahappy:

Foto203.jpg

3-raders halvstrup

Foto190.jpg

Hjemmelaget 17-mai halsbånd :getlost:

Foto181.jpg

Lyserosa blingbling (er litt i minste laget nå)

Foto192.jpg

Ski-selen

Foto193.jpg

Tur-sele

Foto195.jpg

Rundsydd halvstrup

Foto196.jpg

Dressurbånd helstrup

Foto201.jpg

Kjetting (får den såvidt over hodet nå)

Foto202.jpg

Utstillingsbånd fra aecollars

IMG_3877.jpg

Hverdagsbånd fra aecollars

IMG_3880.jpg

Alle bildene bortsett fra 17-mai bildet og de to siste er tatt idag, og Aïda hadde ikke lyst til å bli tatt bilde av :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par halsbånd og en del seler til eldstemann, men det ene er det tykkeste halsbåndet jeg har sett, og det er ikke veldig mye brukt og kostet for mye :D Til minstemann har vi foreløpig 3 halsbånd og 3 seler da hun bare er 11 uker enda :) Her kommer bilder av noe av utstyret.

er.jpg

halsbnd.jpg

puppiasele.jpg

balisinandresele.jpg

minsket3-4.jpg

Elias.jpg

Også har Elias fått prøvd en skiløper trøye som passet han perfekt :D

lpern.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit&Dina, jeg vet ikke hvilken størrelse det er, men jeg kan godt måle :P Han brukte det frem til han var 6 til 7,8 mnd tror jeg, så det er ikke helt babyvalp altså. Har alle ting i et flyttelass, men skal finne det frem.

Hvor store er dine rundt halsen? Jeg trooor kanskje det kan bli litt stort, men skal ikke si for sikkert.

Dina er ca 28 cm rundt halsen. Det var råstilig, så hvis du gidder å ta mål hadde det vært supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et nytt halsbånd. Endelig ett i rett tykkelse ^^ kanskje litt i overkant. Bittelitt for stort. (skulle kjøpt i Small, men det var utsolgt for den størrelsen så da ble det Medium) Ble jo ny lenke i samme slengen da, men passer til 3 andre halsbånd også så en god investering :aww: Kjetting lenke med sort lærløkke, litt kort en hva jeg liker, men men.

post-5310-1245275096_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er retrievermenneske som bruker retrieverkobbel - så mine hunder går nesten aldri med halsbånd. Retrieverkoblene er forøvrig blå (til Xanto) og Rosa (til femidotten min) også har vi noen svarte, røde, beige ++ som ligger og slenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Mine to favoritt bånd:

Bildene er dessverre ikke kjempe bra.

1) Laget på seleverkstedet. Jeg liker klipsbånd best og dette tåler virkelig en hund som trekker, trekker og trekker. Aldri hatt noen problemer med det. Beste båndet jeg noen gang har hatt. Vært mitt favoritt bånd i 4 år - det sier sitt !! Bruker det hver dag + under jakta ( så det tåler virkelig en "trekk" hund ).

taksering07-1.gif

2) Pen båndet vårt. Bilder av fasan, noe jeg synes kler en fuglehund.

cup7.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...