Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!


Recommended Posts

Enda et nytt halsbånd, trossalt over en uke siden sist jo! Denne gangen ble det RBK :ahappy: Casper elsker jo fotballer så. Ikke at jeg føler noen spesiel tilhørighet til noe lag, men om det skulle være så er det rosenborg og ham kam... og rbk-fargene matcher jo casper finfint! Ikke var det dyrt heller, 119 kr, og virker som helt ok kvalitet og. :blink:

RSCN9880.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Har to halsbånd til hunden:

Ezydog, helt greit. Mykt og fint.

0809200909311e8ba868dfc348e884.jpg

Nyinnkjøpt skinnhalsbånd (myndestil) som jeg er kjempefornøyd med - ingen mer rygging ut av halsbånd!

0809200909505ee49255d67f428aa0.jpg

Det siste er egentlig lysere, men er kliss vått etter turen i sted. Bør jeg behandle skinnhalsbånd med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og fra ezydog, veldig fornøyd, er så praktisk. Fint myndebånd :lol: hvis det ikke er semsket kan du med fordel smøre det inn med sånn lærgreie, jeg kjøpte noe på felleskjøpet som man bruker til å smøre inn hesteutstyr med, bruker det til skinnselen, båndet og halsbåndet. Har ikke brukt det på et rødtfarget skinnbånd jeg har, men har ikke brukt det så mye, samt at det er semsket inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et nytt halsbånd, trossalt over en uke siden sist jo! Denne gangen ble det RBK ;) Casper elsker jo fotballer så. Ikke at jeg føler noen spesiel tilhørighet til noe lag, men om det skulle være så er det rosenborg og ham kam... og rbk-fargene matcher jo casper finfint! Ikke var det dyrt heller, 119 kr, og virker som helt ok kvalitet og. :o

RSCN9880.jpg

Også går du for RBK!! :):o Kamma!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg har oppgradert garderoben litt i det siste (med ny hund bl.a. :whistle: ), så tenkte å hive ut litt bilder her.

Cozy Critter

DSC07499.jpg

---

Kifani

DSC03658.jpg

DSC03664.jpg

---

Hurtta :wub:

DSC03265.jpg

DSC03295.jpg

---

Utstillingsbånd

DSC03281.jpg

---

Lærhalsbånd

DSC03266.jpg

DSC03263.jpg

DSC032551.jpg

DSC03662.jpg

DSC03298.jpg

DSC07047.jpg

Pyntehalsbånd (som er altfor lite)

---

Diverse strupebånd

DSC03284.jpg

---

Dongerihalsbånd

DSC03286.jpg

---

Reflekshalsbånd:

DSC03270.jpg

DSC03278.jpg

DSC07504.jpg

DSC03292.jpg

DSC032361.jpg

Blinker :aww:

DSC03244.jpg

Blinker :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle allpakka, her var det MYE fint!!

Jeg har alt for mange halsebånd, men kun 1 som er favoritten! Det er et rødt skinnbånd og halselenke jeg kjøpte for noen år siden, kostet en hel formue! Men verdt hver eneste krone, jeg elsker det :whistle:

saran.png

sara2z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her det nyeste innkjøpet.

Kjøpt på eBay. 160 kr inkl porto.

Det er seff litt for stort, og strammer jeg det inne et hakk blir det for stramt. Stopper han opp og jeg drar han med meg videre, glir halsbåndet av.

Jeg vil ha hund uten mye pels :)

146399-6-1260220220708.jpg

Dette kjøpte jeg på hooks.no ca hundrings.

043608_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten var overraskende bra, faktisk! Solid spenne.

Her er selgeren og her er halsbåndet :P

Tror jeg bestilte størrelse L 17-21 tommer. Tyve tommer= 50.8 cm.

25 dollar inkl frank = 147 kr.

Det er tre dødningehoder på det, og det eneste som irriterte meg litt, var at det ene hodet var opp ned i forhold til de andre :P

Rocket:

ebay.com -> velg pet supplies i menyen -> og så velger du det du ønsker videre :)

eBay anbefales virkelig! Du finner masse billig der inne, og med paypal er betalingen gjort på ett sekund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...