Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra NKK Harstad


civga

Recommended Posts

Flotte bilder, og grattis med fint resultat på Kenzo! Jeg rakk aldri bort til aussieringen, jeg skulle gå med for meg ny hund og måtte være der mest mulig (han bruker tid på å roe seg ned), samt at jeg jo måtte groome 5 stk. før de skulle i ringen :P Men jeg så deg såvidt borte ved ringen vår, var bare litt opptatt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, og grattis med fint resultat på Kenzo! Jeg rakk aldri bort til aussieringen, jeg skulle gå med for meg ny hund og måtte være der mest mulig (han bruker tid på å roe seg ned), samt at jeg jo måtte groome 5 stk. før de skulle i ringen :P Men jeg så deg såvidt borte ved ringen vår, var bare litt opptatt da :P

Hehe, var selv også ganske opptatt.. Var kjempe nervøs før jeg skulle inn i ringen, men det ga seg etterhvert (heldigvis) :P Jeg så ikke deg, var kanskje litt stressa, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle andre her, kjempe flotte bilder :P Du har vell ikke lyst å komme til Bergen neste gang da :P ?

Og hunden din var NYDELIG! Burde fått mye bedre resultat i følge min penhetsdetektor :P Men kjempe bra for å være første utstilling og for å være NKK utstilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

Belgerguri: Har Canon EOS 400D, og brukte en vanlig 70-300 mm linse :P

Høh, skjønner ikke hvordan du får det til, var sikker på at her måtte du vel brukt en annen linse. :P

Hvilken blenderåpning?

Har du tatt de i 'vanlig' format?

Mye etterredigering?

Edit: Må jo bare spørre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, skjønner ikke hvordan du får det til, var sikker på at her måtte du vel brukt en annen linse. :P

Hvilken blenderåpning?

Har du tatt de i 'vanlig' format?

Mye etterredigering?

Edit: Må jo bare spørre. :P

Slenge meg på disse spørsmålene... *gaper over bra bilder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle andre her, kjempe flotte bilder :P Du har vell ikke lyst å komme til Bergen neste gang da :P ?

Og hunden din var NYDELIG! Burde fått mye bedre resultat i følge min penhetsdetektor :P Men kjempe bra for å være første utstilling og for å være NKK utstilling!

Hehe, ja det hadde vært gøy å komme til Bergen da ;D

Takk, jeg er egentlig kjempe fornøyd over plasseringene, han var så flink! Han var jo også mye flinkere enn det jeg hadde trodd :P Også var det jo også en bra trening for Kenzo, bli berørt, trave pent sammen med andre hunder (noe vi har slitt med, men denne gangen gikk det kjempe bra), møte nye folk og hunder, nytt miljø og mange hunder og mennesker på ett sted.. Mye nytt for oss begge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, skjønner ikke hvordan du får det til, var sikker på at her måtte du vel brukt en annen linse. :P

Hvilken blenderåpning?

Har du tatt de i 'vanlig' format?

Mye etterredigering?

Edit: Må jo bare spørre. :P

Slenge meg på disse spørsmålene... *gaper over bra bilder*

Hehe, selv var jeg også ganske fornøyd med bildene :P Har 4,5 blenderåpning og høy ISO.

Planen var å redigere bildene, men syns ikke de ble noe bra når jeg redigerte de på Picasa, så lot heller det være, men forminsket bildene, det har jeg jo hiih :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, selv var jeg også ganske fornøyd med bildene :P Har 4,5 blenderåpning og høy ISO.

Planen var å redigere bildene, men syns ikke de ble noe bra når jeg redigerte de på Picasa, så lot heller det være, men forminsket bildene, det har jeg jo hiih :P

Jammen jammen! HVOR høy ISO? Må ikke komme med sånne uspesifikke svar her altså! :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...