Gå til innhold
Hundesonen.no

Herregud, gravid!

Mari

Recommended Posts

Dere får bare unnskylde om dette blir helt usammenhengende og uforståelig men nå er jeg rimelig fra meg her...

Jeg har nettopp pissa på en pinne og det var en for mye strek! Jeg fatter ikke hvordan dette kan ha hendt! Vi har vært veldig forsiktige og ikke pula på de fruktbare dagene mine, men alikevel ser det pokker meg ut som sambo har noen iherdige småmenn. :P Timinga er helt elendig, og jeg er kjempefortvila. :shocked: Altså, jeg har sagt hele tiden at jeg veit at vi takler en unge om det nå skulle skje et uhell, men akkurat nå er timinga så dårlig at jeg vet ikke så sikkert lenger. Følelsesmessig vrak her.. :P

For nå har det seg sånn at jeg sitter her og venter på valp og det passer noe skikkelig dårlig med en kulemage akkurat nå og jeg veit ikke hva jeg skal gjøre.

Valpen kommer fra et once-in-a-lifetime-kull og er av en ganske krevende rase. Jeg ser det som veldig vanskelig å ha en såpass aktiv valp, Charlie OG en pudding samtidig. Hva skal jeg gjøre??

Jeg så på sambo at når sjokket hadde lagt seg så ble han innerst inne ganske glad, men han tør ikke helt si det høyt tror jeg. Jeg er helt sikker på dette forholdet, vi er da shit liksom og vi er alltid sammen om ting. Men dette er jo i bunn og grunn min avgjørelse, og jeg veit ikke om jeg klarer alt på en gang for å være helt ærlig. Det føles jo helt grusomt å si det men... Jeg spør her inne for her er det likesinnede hundefolk liksom...

Er det forferdelig av meg å kvitte meg med puddingen nå som jeg venter på valp? Jeg er så veldig redd for å ikke klare å ta ordentlig vare på noen av de... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forferdelig av meg å kvitte meg med puddingen nå som jeg venter på valp? Jeg er så veldig redd for å ikke klare å ta ordentlig vare på noen av de... ;)

Ja, det synes jeg absolutt.

Min ærlige mening. Da burde du heller avbestille valpen og heller kjøpe valp når du har blitt vandt til å være mor :P

Edit:

Pussig hvor gravide alle soniser alltid er på 1 april. Hva er det egentlig dere driver med i mars alle sammen?! wink.png

1 april ja... Synes inlegget var mistenkelig når jeg tenker litt etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blomsterpotte, JEG HATER DENNE DRITTDAGEN!

Er det kødd, eller ikke? Er dette en måte å fortelle oss at du skal få deg valp?? Gaaaaaaah, skulle ønske denne dagen ikke var så tull! BÆSJ! Og nei, det er ikke bare pga dette, jeg prøvde faktisk å fortelle pappa noe alvorlig, og han trodde ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om innlegget fortsatt er kurant i morgen, svarer jeg da :P

Jeg fant faktisk ut at jeg var gravid 1. april i fjor. Undret meg litt om sånne graviditets-teste-dingser kunne narre folk den første april.

Moret meg litt over de "graviditets-tråden" som var her i fjor, hvor det ble undret om sonen var inni en "baby boom".

Ventet noen mnd. med å si det, jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit! Er jeg så uoriginal altså? Jeg skulle jo ha sjekket sånt først.. Det var da forbaska!

*klaske panne* Jeg visste jeg skulle gått for "Charlie har drept en løshund!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit! Er jeg så uoriginal altså? Jeg skulle jo ha sjekket sånt først.. Det var da forbaska!

*klaske panne* Jeg visste jeg skulle gått for "Charlie har drept en løshund!" :P

Vel, du lurte ihvertfall meg, klarte faktisk å gjøre meg en liten smule forbanna til og med :P

Jeg går da ikke rundt og husker på at det er 1 april ;) (og ikke pleier noen å prøve å lure meg heller så jeg er naiv og tror alle snakker sant :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om innlegget fortsatt er kurant i morgen, svarer jeg da :P

Jeg fant faktisk ut at jeg var gravid 1. april i fjor. Undret meg litt om sånne graviditets-teste-dingser kunne narre folk den første april.

Moret meg litt over de "graviditets-tråden" som var her i fjor, hvor det ble undret om sonen var inni en "baby boom".

Ventet noen mnd. med å si det, jeg da ;)

:P Ja det sku tatt seg ut! :P

*klaske panne* Jeg visste jeg skulle gått for "Charlie har drept en løshund!" :P

:P

Jeg leste overskriften på tråden, og tenkte.. "hmmm, sikkert en spøk, men..." Så leste jeg hvem so hadde skrevet den, og tenkte "haha, yeah right, aprilsnarr ja :P"

Hadde nok definitivt mer gått på alternativet ditt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi glemte at det var 1. april i dag jeg, dæmn, har glemt å lure noen!

Men, er det med valpen sant da? ;)

Jeg gikk forresten fem på, helt til jeg leste nedover i tråden. Falt meg ikke inn å tenke at det kanskje var litt rart å veie ufødt barn opp mot valp... ha ha er man hundegal så er man hundegal:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det, i fjor var det jo noen fine graviditetsspøker. :P Hvem var det som var "gravid" nå igjen?

Kommer forresten ikke over at du kaller det en pudding ;) Og det å starte en tråd om hund vs. baby er det vel bare gale doggiser som kan gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det, i fjor var det jo noen fine graviditetsspøker. :P Hvem var det som var "gravid" nå igjen?

Kommer forresten ikke over at du kaller det en pudding ;) Og det å starte en tråd om hund vs. baby er det vel bare gale doggiser som kan gjøre :P

Jeg var :P Og fikk god hjelp av Caroline :P Det morsomste var at en som ikke skulle se den, så den, og gikk på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg absolutt.

Min ærlige mening. Da burde du heller avbestille valpen og heller kjøpe valp når du har blitt vandt til å være mor ;)

På den seriøse siden da: Om man har noen planer i livet, skal man da avlyse dem fordi man blir gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...