Toril Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Gleder meg og venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Vel, krysser fingrene her! Mammaen er ihvertfall aldeles nydelig omenn ganske sprø..(! Hoppe ut av bil slik da.. vordende mødre bør jobbe mer med verdigheten sin de!) Hadde ellers veldig moro av de oppstillingsbildene - følg med på gressplenen - fra brunt til grønt til nyklippet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Ingen tvil om at damen er drektig, jeg blir mektig skuffet om alt som kommer ut der er luft, vann og en stor promp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 28. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Vel, krysser fingrene her! Mammaen er ihvertfall aldeles nydelig omenn ganske sprø..(! Hoppe ut av bil slik da.. vordende mødre bør jobbe mer med verdigheten sin de!) Hadde ellers veldig moro av de oppstillingsbildene - følg med på gressplenen - fra brunt til grønt til nyklippet! Egentlig litt tilfeldig at alle bildene er tatt på samme plassen, med tanke på at vi bor 7-8 timer unna der de er tatt! (Det var forresten jeg som hade klippet plena den dagen ) Ingen tvil om at damen er drektig, jeg blir mektig skuffet om alt som kommer ut der er luft, vann og en stor promp! Med de hengepuppene som hun har så må hun være drektig! Men man ser ikke på henne at hun er drektig, annet enn at hun vugger litt når hun går. Hun er slank og fast i kroppen, ingen hengemage å skimte på henne! Men mulig det kan skyldes av at hun bærer valpene veldig høyt opp, under ribbeina. Oppdretteren min hadde snakket med en St.b. oppdretter her en dag, som trodde at tispa hennes hadde gått tom fordi hun ikke la seg ut noe. Så en dag, ca 1,5 uke før fødsel trodde hun at tispa hadde fått magedreining fordi magen plutselig este ut. Hun fikk 12 valper(10 overlevde).. Etter helga skal vi ivei å ta røntgen. Blir spennende å se ca. hvor mange valper som skjuler seg der inne. Og nå kan jeg snart begynne å kjenne liv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Med de hengepuppene som hun har så må hun være drektig! Men man ser ikke på henne at hun er drektig, annet enn at hun vugger litt når hun går. Hun er slank og fast i kroppen, ingen hengemage å skimte på henne! Men mulig det kan skyldes av at hun bærer valpene veldig høyt opp, under ribbeina. Oppdretteren min hadde snakket med en St.b. oppdretter her en dag, som trodde at tispa hennes hadde gått tom fordi hun ikke la seg ut noe. Så en dag, ca 1,5 uke før fødsel trodde hun at tispa hadde fått magedreining fordi magen plutselig este ut. Hun fikk 12 valper(10 overlevde).. Etter helga skal vi ivei å ta røntgen. Blir spennende å se ca. hvor mange valper som skjuler seg der inne. Og nå kan jeg snart begynne å kjenne liv!! Nei, jeg måtte se to ganger på henne i helga for å sjekke om det faktisk var henne - hun virket ikke drektig på noen måte når jeg så henne i grinda. Men de puppene er rimelig avslørende, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 En liten info til de som lurer på hvordan det går med Bella og nedkomsten: Bella vekte Mona i går morges i 6-tida, med at ho var urolig. Utover dagen i går hadde Bella rier, men var rolig og slappa av og sov det meste av dagen. Denne natta har Bella sovet, og det er ennå ingen tegn til at ho skal begynne å presse. Jeg var nettopp en tur ute med henne, men vi gikk ikke mange metrene før ho ville inn igjen, etter å ha gjort sitt fornødne. Så vi må bare smøre oss med tålmodighet, og håpe at valpene vil ut snart, og at de kommer lett og greitt, uten problemer. Både Bella, Albin, Mona og jeg er installert hos Nellyvill i påvente av det lille, eksklusive kullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 En liten info til de som lurer på hvordan det går med Bella og nedkomsten: Bella vekte Mona i går morges i 6-tida, med at ho var urolig. Utover dagen i går hadde Bella rier, men var rolig og slappa av og sov det meste av dagen. Denne natta har Bella sovet, og det er ennå ingen tegn til at ho skal begynne å presse. Jeg var nettopp en tur ute med henne, men vi gikk ikke mange metrene før ho ville inn igjen, etter å ha gjort sitt fornødne. Så vi må bare smøre oss med tålmodighet, og håpe at valpene vil ut snart, og at de kommer lett og greitt, uten problemer. Både Bella, Albin, Mona og jeg er installert hos Nellyvill i påvente av det lille, eksklusive kullet. Tusen takk for oppdatering,var det første jeg sjekket. Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 De måtte åpne henne, en død tispe og en levende hannhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 De måtte åpne henne, en død tispe og en levende hannhund Æsj, liker ikke utfall som det. Men håper at alt er bra med Bella og sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Æsj, liker ikke utfall som det. Men håper at alt er bra med Bella og sønn. Ja, det kommer til å bli en god og rund sønn hvertfall som slipper konkurranse ved matfatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Åh... trist med den vesle tispa, men gratulerer med en liten guttepjokk valp! Håper alt går bra med den og mamman videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Her er valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Nei huff, så trist at tispa ikke klarte seg.. Håper også alt er vel med mor og sønn, og at han er frisk og rask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Her er valpen Så søt! Også så sort på nesa si allerede! Fineste gutten... Er ikke dette F-kullet, forresten? Nellyvill's Fineste Fyren - det er schwung over det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Så søt! Også så sort på nesa si allerede! Fineste gutten... Er ikke dette F-kullet, forresten? Nellyvill's Fineste Fyren - det er schwung over det? Nellyvill's Først og Sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Huff, det ble som jeg frykta...at de måtte åpne Bella, og at det ble døde valper. Men nå skal vi glede oss over han som lever, og være glade for at det forhåpentligvis går bra med mor og sønn. Han kommer til et godt hjem også, etter hvert Tonje og Robert er nok spente på hvordan han blir. Jeg venter spent på at de skal komme hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Nå har jeg fått en liten videosnutt av Fyren fra Mona, og han virker i hvert fall livlig og i vigør! Labbis: Nei, ingen berner fortjener å hete noe som kan assosieres med Fredrik Skavlan (grøss, det er jo også et F-navn). Stakkars, stakkars valpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Labbis: Nei, ingen berner fortjener å hete noe som kan assosieres med Fredrik Skavlan (grøss, det er jo også et F-navn). Stakkars, stakkars valpen! Haha, sant det. Han kan hete Fredrik Skavlan? Nellyvill's Fredrik den førstefødte. Neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Trist med jentevalpen Men fint med lille guttevalp! Grattis med lille bebisen Bella! Og Mona..og Gullen...og Albin Valpen har da en stor og god familie selv om han er enebarn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Nellyvill's Fin Laden Fy Fasan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Så trist med tispa... Herlig guttevalp, lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Gratulerer med guttevalpen Håper alt er bra med mamma Bella. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Utrolig trist med tispevalpen, men gratulerer så mye med lille hannvalpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Utrolig leit med veslejento.. Gratulerer med guttebebis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Grattis med guttebassen! Ikke vær lei dere Mona og Gullen, sånn er dessverre livet og naturens gang. En levende koseklump er veldig mye bedre enn ingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar