Gå til innhold
Hundesonen.no

Bernervalper på vei!


Monab88

Recommended Posts

Sånn er livet ja, og det må vi bare godta.

Nå skal vi kose oss og skjemme bort lillegutt etter noter. Han skal nok ikke mangle noe, den lille krabaten. :yawn:

Det er mange her som blir glade i han...både 2 -og 4-bente. :)

De har ennå ikke kommet hjem, så jeg har ikke sett han ennå...bare på bilde og en liten mms-filmsnutt.

Nå tror jeg forresten at de kommer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 329
  • Created
  • Siste svar

Åh! Så fort alt plutselig skjedde! :yawn: Håper alt går bra med Bella og lille-mann, utrolig trist med tispa. :) Men gutten får nok den beste oppfostring; ingen konkurranse om noen verdens ting! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi endelig hjemme, med verdens fineste lille gutt! :icon_cry:

Det ble en stressende start på dagen. Vi oppdaget en stor slimklump på gulvet etter Bella, som hadde en merkelig mørk grå/grønn aktig farge, så vi tok henne meg til dyrlegen og tok ultralyd med en gang. Og der så vi ikke noe tegn til liv, ingen hjerteslag.. Så da ble det full fart på operasjonsbordet, og det var ikke et sekund for tidlig. Tispa har nok vært død noen dager, og det hadde ikke gått langt tid før hun hadde forgiftet hannvalpen.

Tispa var litt smalere i snutepartiet enn hannen og hun hadde hvite sokker på framlabbene.

Hannen er bare helt nydelig! Kulerundt hode og butt snuteparti :rolleyes2: Han er pent tegnet, litt mørk i ansiktet bare. Men tror nok han kommer til å beholde den hvite stripa. Han har en veldig mørk tanfarge og har allerede begynt å bli sort på snuten. :ahappy:

De som skal ha han har tenkt på Kevinn som navn, og han veier ca. 530 g.

Kevinn.jpg

Kevinn2.jpg

Tusen takk for alle gratulasjoner! :) Flere bilder kommer litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snipe det "dumme" som skjedde*

Hannen er bare helt nydelig! Kulerundt hode og butt snuteparti :rolleyes2: Han er pent tegnet, litt mørk i ansiktet bare. Men tror nok han kommer til å beholde den hvite stripa. Han har en veldig mørk tanfarge og har allerede begynt å bli sort på snuten. :icon_cry:

Jeg vil bare fokusere på det gledelige jeg, altfor mange vonde minner dukker opp ellers...

STORE grattis til verdens beste lille mumsebamse :)

Kos dere masse og snutekyss til både mor & sønn fra meg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare fokusere på det gledelige jeg, altfor mange vonde minner dukker opp ellers...

STORE grattis til verdens beste lille mumsebamse :ahappy:

Kos dere masse og snutekyss til både mor & sønn fra meg :rolleyes2:

Huff, ja, vi skal være veldig glade for den valpen vi har. 1 er tross alt bede enn ingen. :icon_cry:

Liten videosnutt

http://www.vimeo.com/5092545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sjelden...helt unormalt... at nyfødte keisere er så ivrige til å drikke av puppen som han her.

Vi må nok kalle han Fatsoe etter hvert...sjøl om Gine har bestemt at han skal hete Fredrik mens han er her.. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe bilder*

Han var da fantastisk nydelig! Utrolig trist med tispa, men. Kjempeflott at dere fikk reddet ham, iallefall!

Hvaa meeed.. Nellyvill's Flotte Fandango/Friskeste Fining/Fornøyde Fjott/Fabelaktige Fabian/Fredelige Freddy/Flåklypa Grand Prix/Feika Fødsel/Fengende Flørt/Fantastiske Freidar (mer på lager, om man skulle trenge det!) :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en søt (og tydeligvis kjempesulten) liten bisk da.. men si meg, sånne nyfødte bernervalper virker kjempestore jo... trodde de fleste nydfødte valper var på omtrent samme størrelse så og si uansett hunderase..

Uansett - gratulerer! (Og si til gærne-Bella at det var da en flott glidelås hun har fått i magen, så hendig det må være da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var da fantastisk nydelig! Utrolig trist med tispa, men. Kjempeflott at dere fikk reddet ham, iallefall!

Hvaa meeed.. Nellyvill's Flotte Fandango/Friskeste Fining/Fornøyde Fjott/Fabelaktige Fabian/Fredelige Freddy/Flåklypa Grand Prix/Feika Fødsel/Fengende Flørt/Fantastiske Freidar (mer på lager, om man skulle trenge det!) :icon_cry:

Stamtavlenavnet blir trolig Nellyvill's Fifty-Fifty.

De var jo to, og han var den eneste som overlevde.

Fineste lille Bella/Ola-sønnen er han. :rolleyes2:

..og jeg er stolt "oldemor" :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stamtavlenavnet blir trolig Nellyvill's Fifty-Fifty.

De var jo to, og han var den eneste som overlevde.

Fineste lille Bella/Ola-sønnen er han. :rolleyes2:

..og jeg er stolt "oldemor" :icon_cry:

Kjempefint navn på lille vakre :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gratulerer masse ^^ Han kommer nok til å bli en borskjemt liten pjokk siden han er alene om all oppmerksomheten :icon_cry: Gleder meg masse til å se bilder når han blir noen uker gammel. Bernere er de fiineste hundene (ved siden av sheltie, haha) :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...