Gå til innhold
Hundesonen.no

Bernervalper på vei!


Monab88

Recommended Posts

  • Svar 329
  • Created
  • Siste svar
Å nommin! Har du bilder av Ola på den samme alderen? Syns de minner litt om hverandre

Her er Ola 3 uker gammel, nr 2 fra venstre

O-kull3uker.JPG

Og her er han 4 uker:

Nr.2-4ukerfront.JPG

Fredrik ligner helt klart på faren sin, og (heldigvis :aww: ) ingenting på moren sin!

4 uker til han skal leveres nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik ligner helt klart på faren sin, og (heldigvis :aww: ) ingenting på moren sin!

Knis, det kan snu!

Da X'en var yngre var hun en mini-Lina, men har senere utviklet seg til å bli mer en blanding av begge sine foreldre, med trekk fra Ola og Lina. Hun er ikke snarlik noen av dem lenger, men du finner begge i henne. Men aller mest er hun seg selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis, det kan snu!

Da X'en var yngre var hun en mini-Lina, men har senere utviklet seg til å bli mer en blanding av begge sine foreldre, med trekk fra Ola og Lina. Hun er ikke snarlik noen av dem lenger, men du finner begge i henne. Men aller mest er hun seg selv... :wub:

Fredrik skal også bli lik seg selv! :icon_confused:

OT: Bruker bernervalper å ha blåøyne, og skifter de farge når de vokser til? :lol:

Bernere kan få blå øyne ja, men det er ikke spesielt vanlig, og de skifter ikke farge når de vokser til.

Man kan se om øynene er blå eller brune fra de er ca. 3 uker gamle. :yes:

Herlig :wub: Blir han hetende Fredrik forresten? Jeg synes han skal det altså!

Tror nok ikke han blir hetende Fredrik, desverre. De nye eierne har tenkt på Kevinn som navn, men vet ikke om det er avklart enda.

Stamtavlenavnet hans blir i alle fall Nellyvill's Fifty Fifty. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke han blir hetende Fredrik, desverre. De nye eierne har tenkt på Kevinn som navn, men vet ikke om det er avklart enda.

Stamtavlenavnet hans blir i alle fall Nellyvill's Fifty Fifty. :icon_confused:

Jeg stemmer fremdeles for Fredrik altså. Han ER en Fredrik :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer fremdeles for Fredrik altså. Han ER en Fredrik :)

Ja, han vil alltid være en Fredrik for meg. :devil:

I dag er han 4 uker gammel, og tiden med han er allerede halvgått! Det går så utrolig fort.

Han vokser og blir mer og mer hund for hver dag som går nå. Han vandrer fritt rundt på stua og kjøkkenet med de andre hundene, og blir dritsur om vi prøver å stenge han i valpegården som står ved sofaen på stua!

Han er fremdeles et skikkelig matvrak, spiser valpefor oppbløtt i geitemelk som han aldri har gjort annet, og v&h er også snadder.

Han har fått sin andre ormekur i dag. :poke:

Oppdretteren min har tatt med seg kameraet sitt på ferie, så alle bildene i dag er tatt med mobiltelefon.

4uker.jpg

4uker2.jpg

4uker3.jpg

Frdrik4uker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh for en god liten klump! Det er vondt å ikke kunne kose knøvle han litt når man ser disse bildene. Han er jo bare til å spise opp! :) Jeg forstår godt at det blir trist for dere når leveringstiden kommer, for han her er jo bare helt fantastisk herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Bruker bernervalper å ha blåøyne, og skifter de farge når de vokser til? :blink:

Med en gang de åpner øynene kan de se blå ut, men de blir mørkere ganske kjapt. Når bildene av Fredrik her ser blå ut, er det pga blitz og andre faktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDESPAM!

Fredrik4uker6dager007.jpg

Fredrik003.jpg

Fredrik4uker5dager004.jpg

Fredrik4uker5dager012.jpg

6491_104771236790_712946790_2622277_7933879_n.jpg

6491_104771241790_712946790_2622278_4876080_n.jpg

Fredrik4uker5dager018.jpg

Fredrik4uker5dager019.jpg

Fredrik4uker5dager029.jpg

Fredrik4uker5dager032.jpg

Lille Fredrik med deler av flokken sin!

6491_104771246790_712946790_2622279_6450547_n.jpg

6491_104771251790_712946790_2622280_7812332_n.jpg

6491_104772661790_712946790_2622290_6539439_n.jpg

Vi hadde besøk av en dommer og en oppdretter i dag, og det første de sa da vi stilte han opp på bordet var "Du skal vel ikke selge han der??" De syntes han var veeldig fin. :ahappy:

Han er som snytt ut av nesa på sin far, håper det varer!

Gleder meg til å se hvordan han utvikler seg videre. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri aldri skal jeg bli oppdretter,aldri skal jeg ha tispe som skal brukes i avl heller. Ingen,ikke en eneste valp hadde jeg klart å selge.Han er skjønn :ahappy:

Og jeg er glad oppdrettere finnes :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri aldri skal jeg bli oppdretter,aldri skal jeg ha tispe som skal brukes i avl heller. Ingen,ikke en eneste valp hadde jeg klart å selge.Han er skjønn :)

Og jeg er glad oppdrettere finnes :blink:

Hehe, jeg er så glad for at vi har de valpekjøperne vi har til han! Det er ingen andre enn de som hadde fått kjøpt han.

Å, han er så herlig bamsete ;)

Nyyydelige bilder :ahappy:

Så fint han har det :)

Han er selvsagt verdens aller aller vakreste! :) Også så trygg og god. :aww: Han var på sin første skog"tur" i dag, og det var kjempekult å spise gress og leke med kongler!

Fredrikiskogen.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Smelt*

Håper de som kjøper Fredrik er flittige utstillere :aww:

Hvor i landet skal han bo?

Å ja, gjett om de er!

De har en junior på 15 mnd. som er stilt 12-13 ganger i juniorklasse allerede! Og de har meldt på til hele 6 utstillinger i august, så Fredrik kommer nok til å få vist seg fram mye. :ahappy: Valpedebuten blir nok i Letohallen i november. Og i juni neste år skal han til Danmark og bli junior verdensvinner! :)

Han skal bo på Blaker, ikke så langt unna Lillestrøm. De bor på et lite småbruk, der hundene kan løpe løse hele dagen, og har skogen som nærmeste nabo. :blink: Jeg har ikke vært der før, så gleder meg masse til jeg skal komme å bo hos de under NKK Bjerke!

Tror nok Fredrik kommer til å få det helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, gjett om de er!

De har en junior på 15 mnd. som er stilt 12-13 ganger i juniorklasse allerede! Og de har meldt på til hele 6 utstillinger i august, så Fredrik kommer nok til å få vist seg fram mye. :icon_redface: Valpedebuten blir nok i Letohallen i november. Og i juni neste år skal han til Danmark og bli junior verdensvinner! :whistle:

Han skal bo på Blaker, ikke så langt unna Lillestrøm. De bor på et lite småbruk, der hundene kan løpe løse hele dagen, og har skogen som nærmeste nabo. :wub: Jeg har ikke vært der før, så gleder meg masse til jeg skal komme å bo hos de under NKK Bjerke!

Tror nok Fredrik kommer til å få det helt supert!

Det høres virkelig ut som at han får det som plommen i egget! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...