Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke meldinger har du på mobilen?


Huldra

Recommended Posts

Satt og leste gjennom meldinger på mobilen, og kom til å tenke på hvor helt meningsløse de måtte virke for utenforstående - når de ble tatt helt ut av sammenhengen. Så, hvilke meldinger har dere på mobilen folkens? Skriv inn melding nr 7 fra innboksen, og nr 3 fra utboksen, og selvsagt må de skrives av ord- og bokstav-rett! Her er dialekt lov! :yes:

(NB! Dette er naturligvis helt frivillig, og de av dere som har høyst personlige meldinger dere ikke vil legge ut, trenger selvsagt ikke å svare. :closedeyes: )

Me go first:

Innboksen: "Det bør jo ikke være det.. Men det er lenge siden jeg begynte med den sekken. Tror det er plast og søppel resten. Vet egentlig ikke hvorfor jeg puttet skinnet oppi. Tenkte ikke på at vi hadde fått det av Iselin. Det lå oppi den kassen med flagget, en bensinkanne og annet rart..."

Utboksen: "D vart så dårlig vær at ho ringt for å si at vi kan avlys hvis vi vil. Hvis it kan vi ri eller vi kan ta en teoritime. Opp t du."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

melding nr 7:

Ok?Har du snakket med han nå?

Jeg har ingen på utboks, men regner med det mulig er sendte elemeneter det er snakk om ?

der er melding nr 3:

Er der om 15 min :yes:

så kjedelige meldinger hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 7 innboks

hellu. du er ska te dyrlegen med simba på torsdag..å då får han jo vaksine..kan eg ver me på hundetrening då? eller må eg hålla han i ro den dagen? forresten så blei er tante i dag hihi:)

nr 3 utboks

neida! d kan me! eg kan ringa t di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks: (mms med bilde fra venninna mi) "Kjolen! Fin rundt puppa, haha, zoom inn!"

Innboks tekstmelding (hopper over mmsen): "Æ ska på konsertan æ ja! Done deal! E på skøyen no, tarav."

Moro med meldinger fra trøndervenner :yes:

Utboks: "Lurte på å lage meg taco i dag, jeg. Vil du ha? :P"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding syv i innboksen er denne:

Åh,herregud Stinemor,nå må du være glad! Skulle ønske jeg var der! Skal hilse så mye fra John og gratulere fra oss begge! Hvor mange slo hun? Hilsen stolt mamma og mormor.

Det var rett etter at jeg mottok JWW-08 på X'en...

Og mamma har enda ikke fått med seg at jeg hater å bli kalt Stinemor...

For øvrig veldig koselig å bla i innboksen, jeg fant blant annet en filmsnutt fra Monab88, hvor hennes Bella og min X'en leker sammen i forbindelse med NKK Trondheim...

Utboksen, en melding sendt til Monab88 i forbindelse med Sunndalsøra i fjor.

Hvorfor skal du bade hund på natta? Håper dere får fint vær! Det unner jeg dere virkelig.

Kremt, jeg har mye gamle meldinger på mobilen, den rommer så lidderlig mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding syv i innboksen er denne:

Det var rett etter at jeg mottok JWW-08 på X'en...

Og mamma har enda ikke fått med seg at jeg hater å bli kalt Stinemor...

For øvrig veldig koselig å bla i innboksen, jeg fant blant annet en filmsnutt fra Monab88, hvor hennes Bella og min X'en leker sammen i forbindelse med NKK Trondheim...

Utboksen, en melding sendt til Monab88 i forbindelse med Sunndalsøra i fjor.

Kremt, jeg har mye gamle meldinger på mobilen, den rommer så lidderlig mye...

Får du mange meldinger, eller? :P Jeg mener, siden nr 7 i innboksen var fra WW 08, og du ikke sletter? :yes: Eller teller du bakfra? Typen er også en sånn som ikke sletter. Han fikk ny mobil i august, og har ikke slettet en eneste en siden da faktisk! Min mobil takler max 40-50 mld før det sier stopp, men så er mobilen min hauggammel også. :P Og noen mld må man jo bare spare på, jeg har faktisk en fra 2005.

Tar dere de nyeste eller gamleste? Altså, teller dere 7 og 3 fra øverst eller nederst i meldingsboksen?

Begynte jeg også å lure på da Emma svarte! :P Jeg teller fra begynnelsen, men er det en særdeles personlig melding, kan du jo telle bakfra og se om det blir noe bedre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mamma har enda ikke fått med seg at jeg hater å bli kalt Stinemor...

Hehe. Moren min vet veldig godt at jeg hater å bli kalt Ainamor, men hun slutter ikke å kalle meg det likevel. :yes:

Tar dere de nyeste eller gamleste? Altså, teller dere 7 og 3 fra øverst eller nederst i meldingsboksen?

Jeg tok fra begynnelsen i alle fall. Forøvrig har jeg også ganske gamle meldinger på mobilen. Den eldste er fra 16. august i fjor. :P Sånn blir det når man har stor plass i innboksen og sender ganske få meldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange meldinger får du egentlig? Jeg mener, siden nr 7 i innboksen var fra WW 08, og du ikke sletter? :yes: Eller teller du bakfra? Typen er også en sånn som ikke sletter. Han fikk ny mobil i august, og har ikke slettet en eneste en siden da faktisk! Min mobil takler max 40-50 mld før det sier stopp, men så er mobilen min hauggammel også. :P Og noen mld må man jo bare spare på, jeg har faktisk en fra 2005.

Jeg begynte å telle nederst, for meg er den første meldingen den eldste meldingen.

Jeg hadde mange gamle meldinger, men de ble ikke med fra gammel til ny mobil da jeg byttet, og jeg synes faktisk det er veldig trist, for mange av dem betyr mye for meg. Jeg har ikke kastet den mobilen enda, i håp om at jeg skal finne en lur måte som gjør at jeg får fraktet de over. Jeg kjøpte jo ny mobil med god lagringsplass nettopp fordi jeg legger mye affeksjon i meldinger... Så på den gamle mobilen har jeg meldinger fra 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å telle nederst, for meg er den første meldingen den eldste meldingen.

Jeg hadde mange gamle meldinger, men de ble ikke med fra gammel til ny mobil da jeg byttet, og jeg synes faktisk det er veldig trist, for mange av dem betyr mye for meg. Jeg har ikke kastet den mobilen enda, i håp om at jeg skal finne en lur måte som gjør at jeg får fraktet de over. Jeg kjøpte jo ny mobil med god lagringsplass nettopp fordi jeg legger mye affeksjon i meldinger... Så på den gamle mobilen har jeg meldinger fra 2000.

Aha! Det forklarer saken! :P Jeg er forresten akkurat som deg; har endel gamle mld på tidligere mobiler jeg gjerne vil ta vare på. Har ikke klart å få de over på den nye mobilen enda (som forresten er ganske gammel nå), så jeg tror jeg ender opp med å skrive de ned, slik jeg har gjort med noen andre. Da forsvinner de ikke selv om mobilen skulle dø heller. :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Telt fra toppen (nyeste øverst):

Innboksen:

Ok

Utboksen:

Har ingen der

Telt fra bunnen (eldste nederst):

Innboksen:

På møte rommet. Snart ferdig.

Utboksen: Har ingen der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte jeg også å lure på da Emma svarte! :yes: Jeg teller fra begynnelsen, men er det en særdeles personlig melding, kan du jo telle bakfra og se om det blir noe bedre. :P

Jeg tok fra begynnelsen i alle fall. Forøvrig har jeg også ganske gamle meldinger på mobilen. Den eldste er fra 16. august i fjor. :P Sånn blir det når man har stor plass i innboksen og sender ganske få meldinger...

Oki, gjorde det jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks nr 7: Hadde vert veldig kjekt om du ivl ver med:) me kan jo gå på Beverly elle någe fyst. Der e d og litt kule musikk, og destarte tidlig. Så kan me gå videre ittepå:yes: men d kan me jo sjå.

utboks nr 3: Men det er bra. Når passer for deg? Går bare til 12 imorgen trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding syv i innboksen er denne:

Det var rett etter at jeg mottok JWW-08 på X'en...

Og mamma har enda ikke fått med seg at jeg hater å bli kalt Stinemor...

For øvrig veldig koselig å bla i innboksen, jeg fant blant annet en filmsnutt fra Monab88, hvor hennes Bella og min X'en leker sammen i forbindelse med NKK Trondheim...

Utboksen, en melding sendt til Monab88 i forbindelse med Sunndalsøra i fjor.

Kremt, jeg har mye gamle meldinger på mobilen, den rommer så lidderlig mye...

Oi, det husker jeg ikke! Kunne du sendt den til meg?

Innboks telt fra toppen:

"Snart løpetid ja :yes:"

Utboks telt fra toppen:

"Ska på jobb i mårra å.."

Innboks telt fra bunnen:

"Hei Mona. Vi lurte på om du fortsatt kunne stille ut Eros for oss i helga? Han skal i ringen kl 9 lørdag og søndag.du stilte han så utrolig bra på Moelven.

Tonje"

Utboks telt fra bunnen:

"Khvorfor e itj du på msn?"

(haha, stavekontroll på k å f f e r)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger jeg sender lagres ikke i utboksen, så der har jeg ingen. Men:

Innboks, sjuende melding telt fra nyest til eldst:

"Takk, du er en knupp. :yes: "

Innboks, sjuende melding telt fra eldst til nyest:

"Silvio Dante, Little Steven, Tony Sopranos løytnant, gitaristen til Springsteen! Han er jo på By:larm!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks 7: "Hmm.. Skal se på det. Ønsker meg egentlig canon 450d."

Utboks 3: "Hehe. Jeg åpnet først den vanlige, så byttet til den lille. Og så tilbake til den første, og nå er jeg i den lille igjen. Ser ut til at det funker nå, på den lille hvertfall."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...