Gå til innhold
Hundesonen.no

Tervueren valper født 20.04.2009


trevi

Recommended Posts

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Da var valpene blitt 6 uker (mandag), og ganske krevende. De er noen herlige rakkere, og er en skikkelig røverbande.. :ahappy:

Litt vemodig at det er 2 uker igjen til de fleste reiser, men samtidig kjenner jeg at det skal bli litt deilig og :wub:

Bilder av en og en kommer her, fler bilder kan dere se på: http://kahroma.com

Rød gutt:

redboy_6weeks-4.jpg

Blå gutt:

blueboy_6weeks-2.jpg

Svart gutt:

blackboy_6weeks-1.jpg

Grønn gutt (sov seg igjennom den "ordinære" photoshooten, så derfor et elendig bilde)

greenboy_6weeks-2.jpg

Rosa jente:

pinkgirl_6weeks-1.jpg

Oransje jente:

orangegirl_6weeks-1.jpg

Gul jente (samme som grønn... godt sovehjerte :) )

yellowgirl_6weeks-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nydelige småtassene! Blir spennende å se dem etterhvert som de vokser opp også :wub: Deilig å kunne se bildene uten å bli skikkelig valpesyk, siden det nå ligger en liten turbo på 9 uker og sover i fanget mitt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :o

*Sukk* De blir jo bare skjønnere og skjønnere :icon_redface: *Melder seg frivillig til nytt valpebesøk snart* :getlost::blink:

Du har telefonnr mitt da... Har jo sagt det at det bare er å ta av røret og si at "Nå skal jeg på besøk", så kommer belgerexpressen :o

BTW, så blir det kanskje litt skumlere for deg nå da... I og med at jeg har fått en avbestilling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :icon_redface:

Du har telefonnr mitt da... Har jo sagt det at det bare er å ta av røret og si at "Nå skal jeg på besøk", så kommer belgerexpressen :getlost:

BTW, så blir det kanskje litt skumlere for deg nå da... I og med at jeg har fått en avbestilling :o

Neeeeeeeei! Haha, men så er det en gutt da, og jeg skal ha jente neste gang :o (Skal fortsette å fortelle meg selv det helt til du har fått solgt sistemann også :blink: )

Telefonrøret bli høyst sannsynlig løftet opp i helgen om det passer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ojda... Ser at det er lenge siden jeg har oppdatert her.. :icon_confused:

Stort sett alle barna har flyttet til sine nye hjem, og nå er det stille i heimen. Bare de to gutta igjen, Blå som vi beholder her, og Rød som flytter til USA en eller annen gang i slutten av neste uke/begynnelsen av juli.

Feedbacken fra valpekjøperne har vært veldig positiv, og det virker som om det er like mye trøkk i disse barna i heimen , som det var hos meg... Har på følelsen at noen får noen utfordringer fremover *knis*

Har ikke fått bilder av alle sammen enda, men her er iallefall de to gutta som vi har hjemme, forvertstispen og lille "oransje" som har flyttet til Kennel Kvina på sørlandet :lol:

Alle valpene er ca. 9 uker på bildene

Nizhoni's First In Line "Bravo" (tidl. Blå), som skal bo her hjemme:

bravo_210609-1.jpg

Nizhoni's Me First "Stellar" (tild. Rød), som skal bli Amerika-farer:

stellar_210609-8.jpg

Nizhoni's First Love "Tira" (tidl. Rosa), som er forvertsvalp (og kan ikke stå i ro :rofl: ) :

tira_210609-3.jpg

Nizhoni's First Born Barbie "Barbie" (tidl. Oransje), som bor på Kennel Kvina:

barbie22june09-14.jpg

Nizhoni's First Incredible Hulk "Sicko" (tidl. Grønn), trøtt etter å ha vært med sin eier på skolen:

DSC00061.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, ja jeg gleder meg veldig til å se hva det blir av disse barna... De ser veldig lovende ut for øyeblikket, og håper virkelig de utvikler seg like bra fremover :icon_confused: Uansett er det en herlig gjeng... :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Nydelig gjeng :rofl:

Synd at jeg ikke har fått fulgt tråden skikkelig da vi har kranglet (og fortsatt krangler) med "Stjelenor" ang vårt bredbånd :icon_confused:

Nå skal jeg inn på hjemmesiden din og snoke i flere valpebilder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig gjeng :rolleyes2:

Synd at jeg ikke har fått fulgt tråden skikkelig da vi har kranglet (og fortsatt krangler) med "Stjelenor" ang vårt bredbånd :lol:

Nå skal jeg inn på hjemmesiden din og snoke i flere valpebilder :lol:

Hehe snok i vei :lol: Det er jo litt artig; takket være deg så gikk jo turen ganske så smertefritt ned og opp igjen :lol: :lol: Hils til Stjelenor og si at de er teit.. hehe.. for vi har samme klusset og har gått over til mobilt bredbånd, da det plutselig ikke (etter 1 mnd med bredbånd) gikk an å levere lenger... :s

Herlige bilder! Tervvalper er i grunn ganske så søte de :lol:

De er i grunnen det ja :lol: *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Nå som jeg har sett bilde av en av disse i akkurat nå så hadde det vært kjekt å se noen av de andre og whistle.pngbiggrin.png

Hehe, jeg er så lat at jeg gidder ikke legge ut bilder i tråden igjen, (må leite etter bildene)

så jeg vil da henvise til hjemmesiden, for den er ganske så oppdatert (minus siste bildene av Loke)

http://kahroma.com/ og klikke på "Litters" - der finner dere alle sammen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ja vet, dobbelpost)

Kan jo være grei da, og poste bildene av Loke her også.

Han var "svart gutt" i kullet, Nizhoni's First Class Hero, kom hjem igjen til oss på mandag, og blir her på ubestemt tid, til vi finner ut hvor han har lyst til å bo :whistle:

Bildene er tatt onsdag 25.11.2009, og gutten er 7 mnd

loke2.jpg

loke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er litt sånn i "bildemodus for tiden", så her er et par av "valpene" som nå har blitt store... 8,5 måned siden de ble født... Helt sinnsykt hvor tiden flyr.. :s

Tidligere "Blå" som ble værende igjen hjemme, Bravo (bilder tatt av meg):

bravo_311209-12.jpg

bravo_311209-13.jpg

bravo_311209-14.jpg

bravo_311209-19.jpg

Og tidligere "Orange" som reiste til Kvinesdal, Barbie (bilder tatt av eier):

barbie_020110-1.jpg

BarbieHead85months-4.jpg

BarbieProfil85months-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...