Gå til innhold
Hundesonen.no

Tervueren valper født 20.04.2009


trevi

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Awww - nå begynner de å bli skjønne...

Tips til lettere å få de til å spise - ha i mer væske sånn at det blir mer velling enn grøt - de har ikke noe tyggekonsept enda og super i seg maten og da må den være veldig flytende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar
Awww - nå begynner de å bli skjønne...

Tips til lettere å få de til å spise - ha i mer væske sånn at det blir mer velling enn grøt - de har ikke noe tyggekonsept enda og super i seg maten og da må den være veldig flytende...

:icon_redface:

Takker for tips. Har ganske mye vann i når jeg bløter opp valpefóret, etterfyller en del vann og når mesteparten av fóret er opbløtt og lar det stå litt til. Så når jeg moser det bruker jeg litt mer vann, og så en god del kulturmelk... Så vassent og fint er det :blink: Første gangen var det litt mye substans i, så jeg gjorde som du sier; fylte på enda litt mer væske, men de neste gangene har det gått så det suste, alt ble spist opp, og det var mer I magen enn PÅ magen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Takker for alle fine kommentarer :lol: ang. valg og sånn, blir nok ikke de tatt før de er mellom 6-8 uker, for det er så utrolig mye som skjer med dem i denne tiden... men sånn foreløpig så er blå gutt min favoritt, og på tispene varierer det litt fra dag til dag... hehe... Rosa er den definitivt kuleste av dem... lille vepsen... :)

De viser mer og mer personlighet, og stort sett så er de en aktiv gjeng med sterke meninger... Den eneste som ikke gidder å bry seg så mye er han svarte gutten... når de andre lager kaos, rot og lyd, ligger han enten stille og rolig og ser på... ellers så sover han... han får seg noen raptuser han og, klart.. men han virker litt mer bedagelig anlagt enn resten av fyrverkeriet...

Så til bildene... denne gangen har jeg "juksa littegranne" og tatt bildene i går... for det var meldt regn i dag, og ganske så riktig... igår ca. 30 min etter photoshooten var over,begynte det å hølje... og det regner fremdeles :)

Svart gutt: blackboy_4weeks-2.jpg

Blå gutt: blueboy_4weeks-4.jpg

Rød gutt: redboy_4weeks-4.jpg

Grønn gutt: greenboy_4weeks-3.jpg

Rosa jente: pinkgirl_4weeks-3.jpg

Oransje jente: orangegirl_4weeks-2.jpg

Gul jente: yellowgirl_4weeks-4.jpg

Og så litt "kosebilder":

outside_6.jpg

outside_7.jpg

outside_9.jpg

outside_8.jpg

outside_10.jpg

outside_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige søte små :lol:

Kan jeg komme en tur etter eksamen i morgen??? :P MÅ bare få kose litt på de :)

Hehehe, jada det er bare å komme. Men kom etter kl.16, jeg er på jobb, og R er litt sånn frem og tilbake imorgen. Han skulle ha fri, men han hadde en del ting han sku gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, nå har de blitt ordentlige valper! :lol:

Jeg likte gul jente og grønn gutt best på disse bildene, men som du sier så forandrer de seg jo en del i denne perioden her. Blir spennende å se neste uke om man mener det samme.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett igjennom tråden et par ganger, ser jeg at allerede over halve valpekullet har blitt "solgt" :lol:

Apropos det. Vet ikke om jeg har noe med å spørre om det, men har du hatt potensielle kjøpere på besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett igjennom tråden et par ganger, ser jeg at allerede over halve valpekullet har blitt "solgt" :lol:

Apropos det. Vet ikke om jeg har noe med å spørre om det, men har du hatt potensielle kjøpere på besøk?

Nå er alle valpene bestillt da (var kun en som ikke var bestillt da de ble født), og kun forverten til den jeg skal beholde selv har sett valpene... Jeg har åpent hus, med den betingelsen at folk ringer i forveien (så de vet jeg er hjemme)... Så alle som vil får komme på besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...