Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis oss hva du lengter etter i den varme årstiden.


ida

Recommended Posts

IMG_6973.jpg

Knis. :)

You sexy thing :) *fnis*

Men det så ubeskrivelig deilig ut.. Sukk, jeg savner sol og sommer og bading og utepils og varme og badestrender og gå ut i bare singlett og shorts og lange varme sommerkvelder på verandaen med gode venner og pils og sitte med føttene i vannet, høre bølgene skvulpe og og og og og og og.. Duste snø... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You sexy thing :) *fnis*

Men det så ubeskrivelig deilig ut.. Sukk, jeg savner sol og sommer og bading og utepils og varme og badestrender og gå ut i bare singlett og shorts og lange varme sommerkvelder på verandaen med gode venner og pils og sitte med føttene i vannet, høre bølgene skvulpe og og og og og og og.. Duste snø... <_<

Der våkna du, liksom! :) Savner jo å bade, jeg også. Dessuten savner jeg mine tilmålte to hundefrie uker. Ser iallfall fram til dem. Jaja, det ene året ble det fem timer uten hund, men hvem teller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lengter først og fremst etter denne:

staffordshire-bull-terrier-2401b.jpg (dette er ikke valpen jeg skal ha, men den blir født når som helst nå, og jeg skal hente han i begynnelsen av mai...:))

ellers så lengter jeg etter grønt gress, grønne trær, masse sol, mindre klær, bading, grilling, ferie!, rideturer i sola, masse kos med venner/familie ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der våkna du, liksom! :P Savner jo å bade, jeg også. Dessuten savner jeg mine tilmålte to hundefrie uker. Ser iallfall fram til dem. Jaja, det ene året ble det fem timer uten hund, men hvem teller?

Åff kårs våkner jeg når jeg ser sånne snertene ryper vettu :P :P

Jeg savner:

IMG_2420.jpg

IMG_2431.jpg

*flirer*

IMG_2436.jpg

IMG_2275.jpg

IMG_2181.jpg

IMG_2245.jpg

Deiligste nevøen :P

IMG_2273.jpg

IMG_1980.jpg

IMG_1806.jpg

IMG_1807.jpg

IMG_1808.jpg

Dette bildet er tatt på verandaen til Linkr i sommer, jepp vi ble sånn akkurat passe stekt! :P Den viser 54 grader, faktisk :P

DSC01441.jpg

Oki, nå må jeg slutte å spamme dere, men alle bildene er tatt i sommer, fiiineste Nord Norge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner varme junidager hvor vi drar på telttur fordi lærerne streiker, for så å finne ut etterpå at lærerne har begynt å jobbe igjen - og etter et par-tre pils ringe historielæreren og bli lovt gyldig fravær. Jeg savner en hund som ikke har lyst til noe annet enn å ligge ute på verandaen fordi det er for varmt å finne på noe. Jeg savner å gå hovedturen klokken tre om natten, når det er svalt, lyst og ingen folk ute. Jeg savner å sykle ned til sjøen og ta kveldsbad. Jeg savner spontane sommerkveldsturer med Christine og hundene. Jeg savner å våkne av at det er for varmt, selv om vinduet står på vidt gap. Jeg savner trønderjordbær med vaniljeis. Jeg savner kald utepils, og jeg savner pils på Marinen med politiet som rusler forbi og ikke bryr seg om at alle drikker offentlig. Jeg savner å kunne gå hjem fra fest/byen med venninna mi og ta oss god tid mens vi analyserer livet og vennene våre. Jeg savner å ligge med lukkede øyne i sola og bare smile fordi det er deilig å leve. Jeg savner å bade. Og jeg savner avkjølende og forfriskende sommerregn.

n564866347_1531482_9221.jpg

n564866347_1531481_8904.jpg

n564866347_1531494_2896.jpg

IMG_9746.jpg

n564866347_1642385_2712.jpg

n564866347_1642412_7421.jpg

IMG_7184.jpg

IMGP1713.jpg

IMGP1734.jpg

IMGP1570.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne gå tur uten masse klær, fine turer i en tørr, varm skog. Sykkelturer, kløvturer. Lange dager på stranda. Fjellturer. Spise frokost og middag ute. Sole seg på værandaen...det er så mye! Blomster, solnedganger, blå himmel, varme...

DSCF2154.jpg

Jeg savner at det ser slik ut her, masse fine åkrer, blått, varmt (vel...) vann, grønne skoger.

DSCF2830.jpg

DSCF2903.jpg

solnedganger med masse varme farger..

DSCF2120.jpg

Fjellturer..

DSCF3869.jpg

Å ligge i gresset, høre på innsektene og fuglene med verdens beste hund som hodepute..

DSCF1544.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd :P

Sommerkvelder...

H2.JPG

Beitehester...

7.JPG

Plaskregn...

B5.JPG

Glitrende vann...

1.JPG

Båttur...

6.JPG

21.JPG

Måkeskrik...

12.JPG

Prøve å sole seg innimellom alle skyene :P

D11.JPG

Marsvin som koser seg ute

M5.JPG

Ligge å studere himmelen...

7.JPG

Grillmat :P (og jordbær!)

2.JPG

Og dette var jo ikke en brøkdel av alle gledene med sommer engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten liste over hva jeg savner nå i kulda:

Jeg savner sola, varmen og trening ute uten å fryse på fingrene!

Jeg savner å lett kunne stikke slalompinner i plenen, og å gå barbeint på slakklina, å bade i fjorden, og å gå på skolen i shorts og singlet.

Jeg savner åpne butikker og søte gutter.

Jeg savner ferie og jeg savner søskenbarna mine som kommer hit i ferien.

Jeg savner å kunne være ute lenge uten at det blir kaldt eller mørkt.

Jeg savner FOLK. Det er så ille lite folk her for tiden.

Alt er så gøy på sommeren!

Jeg savner båtturer og bading, jeg savner overnattingsturer i Grindalen, jeg savner godt fotolys og fine sommerkvelder med grilling.

Jeg savner lukten av sommer!

Jeg savner å sole meg på plenen, og å spise deilige moreller rett fra treet.

Jeg savner sene kvelder i "Bingen" og bare å tusle rundt i sentrum med noen gode venner, mens vi diskuterer merkelige turister og alt som er fint med sommeren.

Jeg savner følelsen av at sola varmer ansiktet, og varm vind som såvidt rusker i håret.

Jeg savner sene kvelder og late morgener, og jeg savner brødrene mine!

Jeg savner softis i matfriminuttet, og jeg savner blomster. Fine, fargerike blomster man plukker med seg.

Jeg gleder meg til å møte nye folk (selvtilliten har økt "noen" hakk siden i fjor :whistle: )

Jeg savner å gå "nedover" (dvs. til sentrum) med Tone!

Jeg gleder meg til å kun trenge sko når jeg skal ut, og å slippe alle luene, hanskene og jakkene!

Jeg savner å være brun!

stt-1.jpg

uperfekt-1.jpg

geiranger-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner:

Embla på grønt glass (og som liten)

015.jpg

Blomster

IMG_0609.jpg

Våkner til dette på utsiden av vinduet

Naturbileter005.jpg

Roadtrip med gode venner

rrhyttetur015.jpg

Reise til fjells med sauene

heiatur002.jpg

Ha med hunden som ikke eier gjeterinnstinkt

heiatur018.jpg

Bål på fjelltur

heiatur011.jpg

Turer til Kjerag

kjerag5.jpg

Kveldsturer på stranden når alle andre har gått hjem

seleborestranda007.jpg

Futti eg sakner sumaren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rose.jpg

At det er varmt

frken045.jpg

Løpe rundt uten klær og å slippe og fryse heletiden

Fotball2407033.jpg

At hunden faktisk ligger på gulvet

Sol2307002.jpg

tur0306007.jpg

DSC00077.jpg

Og det jeg savner mest av alt... Å kunne kjøre rundt, bare for å kjøre. Når det er så varmt i været at du bare drømmer om vinteren, kan spise frokost i t-skjorte på verandaen og du egentlig ønsker at du hadde fri hele sommeren og ikke måtte jobbe. Drømmer om at du kunne være tenåring igjen, så du fikk fri hele sommeren, og angrer mest av alt på at du kun satt inne midt på dagen når du var yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...