Gå til innhold
Hundesonen.no

Bladet, "Vi med hund"


12345

Hundebladet ''Vi med hund''  

114 stemmer

  1. 1.

    • Ja, kjøper hvert eneste blad som kommer ut.
      15
    • Ofte, men ikke alltid.
      14
    • Nei.
      52
    • Har kjøpt det en gang, men syntes ikke det var noe for meg.
      33


Recommended Posts

Guest Dratini

Jeg kjøper/leser ikke slike blader fordi de ikke har nok "tørr-fakta", mens jeg kan sikkert bruke 2-4 timer på hundesport (enda mer i "gamle dager" da medlemsklubbene hadde faste spalter bakerst).

Kanskje jeg hadde bladd gjennom det om det hadde ligget ett eksemplar inne hos veterinæren e.l. Skummet såvidt gjennom da Chanko var i bladet, men så raskt at jeg ikke ville betale så mye for en liten del av bladet. Interesserer meg lite hvilke kjendiser som har hvilke hunder/raser, samt "kule påkledninger" til hundene. Det "stæsjet" som mine hunder har begrenser seg til normale halsbånd, turkobbel, forskjellige typer seler (til forskjellig bruk) og ukjent antall kong.

(bladet minnet meg mer om "Se og Hør" for hunder...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har bestillt abbenomanget på det, så ja... jeg leser det :) Og vi bestillte faktisk bladet av den enkle grunn at Bridie og Marit har sin egen spalte, hehe... Var faktisk grunnen til at Mamma valgte å bestille... så vet vi det :)

;)

Hehe, det aner meg at Marit burde få litt ekstra betalt fordi hun sannsynligvis gir bladet flere lesere med spalten sin :P

Hehe, ja jeg burde kreve prosenter :P

Idag fikk jeg min første "lønnsseddel" fra dem. Tenk, jeg har fått min første LØNN for BILDENE MINE! :P :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Hehe, ja jeg burde kreve prosenter :P

Idag fikk jeg min første "lønnsseddel" fra dem. Tenk, jeg har fått min første LØNN for BILDENE MINE! :);):P

Hehe, ja, det var det du skulle gjort.

Kjempebra at du får lønn for bildene dine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt det. Var vel en tråd her da det først kom ut? Husker at det var svært få som likte det, så jeg tenkte at det ikke var verdt pengene.

Kan jo hende at jeg finner på å kjøpe det en gang, nå som jeg vet at jeg kommer til å se et bilde av Bridie. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bladet i butikken, men jeg har ikke blitt å kjøpe. Bladde igjennom en gang og så at det ikke var så mange artikler med nytte for seg, så jeg gadd ikke kjøpe. Men etter alt dere har pratet nå om Bridie, så må jeg nok sniktitte i bladet i butikken :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det første, men gadd ikke å lese no særlig. Da ser vi heller på bildene. :P

Jeg skal vurdere å kjøpe det igjen når tervis er månedens rase. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt bladet en gang,men kommer nok ikke til å kjøpe det igjen. det er underholdende og greit å kikke i,men fikk skikkelig bakoversveis og angra som en hund på at jeg kjøpte det da jeg så prisen på kvitteringen. :P (burde kanskje sjekket prisen før jeg kjøpte bladet ja,jeg vet. :P ) jeg hadde nok kjøpt det fast om det kostet halve prisen,men så dyrt som det er nå,så er et ikke verdt prisen.

veldig morsomt å se bridie der da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett ett nummer av bladet. Min sønn hadde kjøpt det til meg, han vet jo at jeg er hundegal!

Kommer nok ikke til å kjøpe det igjen, synes jeg klarer med lenge med Hundesport, som blir lest fra perm til perm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjøpt det, jeg har vel egentlig aldri sett det heller, men jeg tror ikke det er av interesse uansett. Skjønt, det hadde jo vært artig å kjøpe det en gang bare for å se Bridie. :P

Men så at Vi med hund har en dyktig person i ekspertpanelet sitt :P

Hvem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjøpt det, jeg har vel egentlig aldri sett det heller, men jeg tror ikke det er av interesse uansett. Skjønt, det hadde jo vært artig å kjøpe det en gang bare for å se Bridie. :P

Hvem da?

Knut Pedersen. Drev Canis hundeskole før i Fredrikstadområdet, men driver nå egen hundeskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det første bladet.

Det var litt dansk og litt norsk om hverandre.

Mange spalter som ikke var ferdige, manglet noen sider liksom.

Samt litt feilinformasjon.

Det virker svada og useriøst, så har ikke giddet å betale så mye penger som det koster for den type blad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et nummer, men aldri igjen...

Dansk og norsk om hverandre, skrivefeil osv..

Det virker rett og slett for useriøst og dårlig laget, og det meste i bladet var svært lite intressangt. Så jeg orker absolutt ikke betale så mye for noe såpass dårlig..

Nei, takke seg til gode, gamle hundesport..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på narvesen så jeg får låne blader om jeg vil. Så nei, jeg har aldri kjøpt bladet, men lest de som har komt ut, som regel når jeg har pause. Jeg synes ikke det er interessant nok til å ta med hjem, men jeg må jo få med meg Bridie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på narvesen så jeg får låne blader om jeg vil. Så nei, jeg har aldri kjøpt bladet, men lest de som har komt ut, som regel når jeg har pause. Jeg synes ikke det er interessant nok til å ta med hjem, men jeg må jo få med meg Bridie :)

Å, det er den tingen jeg savner med å jobbe i kiosk... Da fikk jeg jo lest det jeg ville uten å betale for det, veldig praktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...