Gå til innhold
Hundesonen.no

Bladet, "Vi med hund"


12345

Hundebladet ''Vi med hund''  

114 stemmer

  1. 1.

    • Ja, kjøper hvert eneste blad som kommer ut.
      15
    • Ofte, men ikke alltid.
      14
    • Nei.
      52
    • Har kjøpt det en gang, men syntes ikke det var noe for meg.
      33


Recommended Posts

''Vi med hund'' er et hunde blad for folk oss som elsker hunder. Og vi her på doggis elsker jo hunder.

Så derfor vil jeg spørre om dere leser dette bladet.

Jeg leser det selv og har kjøpt alle som har komt ut tror jeg. Det er jo et gangske nytt blad da så vet

ikke om dere har fått med dere at det er i butikkene.

Vil også høre hva dere syntes om dette bladet.

coveravvimedhun268090i1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok.. men ikke helt min type blad.. Var også en del feilinformasjon i det bladet jeg kjøpte, tror det var det første bladet som kom ut..

Stod blant annet at rottweileren var en bedagelig rase som trengte lite motivasjon.. hoho.. jada.. så da gadd ikke jeg å kjøpe det en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt det, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Min innstilling til sånne blader er at de er litt for happyhappy, enkle og overfladiske mtp. innhold :ermm: Sånn type hesteblader, hundeblader osv.. Jada, jeg kan ta veldig feil, men jeg kjøper dem aldri, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok.. men ikke helt min type blad.. Var også en del feilinformasjon i det bladet jeg kjøpte, tror det var det første bladet som kom ut..

Stod blant annet at rottweileren var en bedagelig rase som trengte lite motivasjon.. hoho.. jada.. så da gadd ikke jeg å kjøpe det en gang til!

Oja. Det ante jeg ingenting om.

Selfølgelig, jeg vet jo ikke så mye om raser, så jeg ante ikke at de har skrevet feil.

Som du sa: At det var bare det første bladet så kom ut.

Jeg liker nok dette bladet fordi jeg syntes ikke sann som ''Hundesport'' og de bladene ikke akkuratt er kjempe gøye å lese i.

Det jeg liker å lese i ''Vi med hund'' er vell historiene og sanne type ting.

Fks. i dette nummeret var det en hund som varslet eieren når hun skulle få et eplepsianfall.

Syntes jo dette er helt utrolig !

Men selfølgelig, folk mener forskjellige ting :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på det av den ekle grunn at Bridie og jeg er faste spaltister der inne :ermm:

Ellers har vel heller ikke jeg så himla mye til overs for "se så glad jeg er i hunden min" "kjentfolk med hund" osv... Men som et Det Nye/Kamille/fyll inn hva du syns passer i hundeverden så er det noe jeg gjerne leser i mangel av noe annet :P

For meg står det iallefall mer intr der enn i noen av de damebladene som finnes :P Og jeg er glad i å lese blader, så...

Men nei, jeg tror ikke jeg hadde kjøpt det fast hadde det ikke vært for at vi har mange bilder der på trykk hver måned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to eller tre "vi med hund". Jeg leser det, men synes det står fryktelig mye tåpelig i bladet også. Som for eksempel Stjernenes hundeliv. Hvem bryr seg om sånt? Og hundebarometer, hva som er hot og not...Ærlig talt (Det er hot å bruke hunden sin som brudepike og det er ikke hot med neglelakk til hunder...så da vet vi det liksom). Så jeg synes ikke det er et veldig seriøst hundemagasin, men jeg liker da noe av det som står i bladet også. Reportasjer om forskjellige hunder liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns flere av artiklene bærer preg av at oversettelsen har gått litt for raskt fra dansk til norsk..

Men jeg har kjøpt bladet et par ganger, og kommer nok til å gjøre det igjen, om ikke annet enn for å ha litt lettfordøyelig lesestoff.

Også var det jo veldig moro at Bridie var der da! :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt 2 eksemplarer, det første for å ha noe å lese på toget, var ikke så veeeldig interessant, det andre fordi Bridie var med i det. Og kommer nok til å kjøpe igjen for å følge med på Bridie. :ermm: Ellers så er jo leserbrevene(sånne spørsmål og sånn) ganske interessante, ikke minst svarene, synes jeg, sånn som et spørsmål om v&h, hvordan dette var å fôre med i forhold til tørrfôr, det eneste svaret var jo at det fantes masse bra tørrfôr, og at det bare var å spørre veterinæren, og at tørrfôret hadde alt hunden trengte, ikke noe om v&h. Da sitter jeg og småflirer for meg selv, og tenker på hvor teit et slikt svar egentlig er. *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt det en gang fordi jeg skulle sitte lenge i bil, blei sånn hastekjøp i farta, å det bladet var ikke så mye å skryte av syns jeg, så skulle jeg kjøpe det igjen så er det fordi det er manko på alt annet å lese :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er verdt pengene rett og slett. Skummet gjennom vi med hund og hund og fritid på butikken nå, men er virkelig ikke noe som interresserer meg der. Eller, er jo det da, men for 60 kroner leter jeg heller opp info på internett. Hadde nok kjøpt det ganske fast om det kostet 30 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg leser ikke det, men hundesport leser jeg hvert minste ord av bokstavelig talt :) Det blir litt mye hund blanda med Allers/Hjemmet/Norske Ukeblad for min del :) Men det skal være sagt at mamma jobber på bibliotek så om hun tar det med så leser jeg det jo, men det er nok mest fordi jeg sluker alt av lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok.. men ikke helt min type blad.. Var også en del feilinformasjon i det bladet jeg kjøpte, tror det var det første bladet som kom ut..

Stod blant annet at rottweileren var en bedagelig rase som trengte lite motivasjon.. hoho.. jada.. så da gadd ikke jeg å kjøpe det en gang til!

De hadde med ny raseprofil på detta nr idag... De har utrolig nok skrevet en helt okey presentasjon av rasen. quote ca. " Kan bli en god familiehund såfremt den blir brukt mentalt og fysisk"   :) det er en av tingene..

Så de skal ha kreds for det. har kjøpt det 2 ganger pga Bridie skulle ikke kjøpe denna gangen, men trengte noe å lese og det nye bladet sto foran ansiktet mitt såå.. yeah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har bestillt abbenomanget på det, så ja... jeg leser det :) Og vi bestillte faktisk bladet av den enkle grunn at Bridie og Marit har sin egen spalte, hehe... Var faktisk grunnen til at Mamma valgte å bestille... så vet vi det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...