Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg kjøleskapet ditt...


PsychoLynx

Recommended Posts

Haha, jeg må le. Dere har jo såå mye i kjøleskapet. Jeg har ei melk og ketchup for å overdrive litt :ermm:

Jeg har ikke stort mer :P En brunost, en pakke med smør og skinkeost på tube! :closedeyes:

Deler kjøleskap med fem gutter (studentkollektiv), så det er trangt nok allikevel. Fullt av pizzasaus og løk. Afrikaneren her liker løk og grovhakkede tomater, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Ser jeg kaaaake?

fe3b4f0b.jpg

*ler* Jepp, det og sjokolademousse. :P Vi ruler usunnhet her i huset.

Og øl! :)

Ja, det og... ;)

Så lite mat folk har i kjøleskapene sine, forresten. Ingen middagsrester i det hele tatt, omtrent?

Vi sparer aldri på middagsrestene, vi. Enten får Kaizer det, eller så går det i søpla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅH!

Jeg ryddet kjøleskapet vårt i går jeg tenk! ;)

Tydelig at noen ikke er der inne så ofte :rolleyes:

Miff... du hadde IKKE ryddet da jeg skreiv det der nemmli! Åsså er det fremdeles ikke rent da.... :)

...men rett forsåvidt... Jeg er ikke der inne mye! *innrømme* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miff... du hadde IKKE ryddet da jeg skreiv det der nemmli! Åsså er det fremdeles ikke rent da.... :)

...men rett forsåvidt... Jeg er ikke der inne mye! *innrømme* :)

Skal bli rent i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM
Og øl! :)

Så lite mat folk har i kjøleskapene sine, forresten. Ingen middagsrester i det hele tatt, omtrent?

Man må jo spise opp maten, hva er vitsen med å lage mer mat enn man spiser, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så masse mat :)

Jeg kan ta bilde etterpå hvis jeg husker, men det er ikke stort å ta bilde av. sier litt når jeg vurderte å sette PYNTEGJENSTANDER i kjøleskapet så det ikke skulle se så trist ut når jeg åpnet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket du å ta før og etter bilde da??? Hæ?? Og hva med før og etter vask? Strengt tatt krever vi tre bilder av kjøleskapet deres nå...

Må bli Ole som legger ut det da... Jeg har jo knappest SETT før og etter, jeg! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite mat folk har i kjøleskapene sine, forresten. Ingen middagsrester i det hele tatt, omtrent?

Fordi jeg har prøvd å sette matrester inn der, men det ender med at de blir stående gud vet hvor lenge og blir grønne/blå :closedeyes: Så har prøvd å slutte med det, jeg kaster det heller enn at det står der og blir uggent!

Kjøleskapet vårt er ca helt tomt nå, haha. Ser helt dødt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...