Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg kjøleskapet ditt...


PsychoLynx

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Kul tråd! Jeg har spiser en LCHF diett (low carb high fat) så kjøleskapet mitt er fullt av masse deilig fett og proteiner. Mye ost, meieriprodukter og egg med andre ord. Naturlig feit (og fersk) mat, ingen lettprodukter kommer i mitt hus. Vi spiser endel grønt også, men kun grønnsaker med lavt karbohydratinnhold. Kjøtt tar jeg opp av fryseren hver dag så det er som regel bare nok til en middag der og i dag er det kjøttdeig.

Senere i dag skal jeg lage lavkarbo feta&spinat-muffins som skal puttes inni der også. Yum yum yum!

Jepp, jeg tør faktisk påstå at jeg er sunn! Ganske kult egentlig, for det var jeg ikke for et halvår siden. :lol:

3343281051_1ae46997ed.jpg

3344114742_e9d6531767.jpg

Lol, jeg ser nå at kjøleskapsdøra er temmelig innholdsløs. Medisiner, majo og gammel film liksom. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg skrubbet kjøleskapet mitt, etter at en flaske soyasaus hadde lekket utover hele <_<

IMG_4910.jpg

IMG_4912.jpg

Her er synder'n. Hadde vel brukt den to ganger tror jeg..

IMG_4915.jpg

Er det bare meg eller har jeg mye drikke og lite mat i kjøleskapet mitt...? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! Og det du har av mat er liksom dressinger og grønnsaker... :lol: Hva lever du på?

Dressinger og grønnsaker...? :D

Heldigvis har jeg ganske full fryser av mat som fint lar seg kombinere med div ting. Men ja, det går mye i grønnsaker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller har jeg mye drikke og lite mat i kjøleskapet mitt...? :D

Det lurte jeg også på! :lol: Pålegget, hvor er det? Ser nesten bare drikke, sauser og dressinger jo! :D Som Ingvild sier; hva lever du på? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte jeg også på! :lol: Pålegget, hvor er det? Ser nesten bare drikke, sauser og dressinger jo! :D Som Ingvild sier; hva lever du på? ;)

Pålegget står bak rømmen ;)

Nå sitter jeg å spiser tortillalefser med løk, frisk spinat og basillikum, ost, servelat og solsikkekjerner inni :D En lefse over og under, inn i ovnen på 180 grader i 10-15 min, skikkelig mums! Dagens middag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken slo meg og gitt.. Mye saft å velge blant da *ler*

Næsj, bare 4 da! Resten av flaskene er alkohol ;)

Har vært på storhandling idag og tenkte HA, nå skal jeg vise dem et nytt bilde, men jeg har jo bare handlet grønnsaker så den største forskjellen er at det er enda mer grønnsaker enn før :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, bare 4 da! Resten av flaskene er alkohol ;)

like.jpg Ingvild likes this.

Har vært på storhandling idag og tenkte HA, nå skal jeg vise dem et nytt bilde, men jeg har jo bare handlet grønnsaker så den største forskjellen er at det er enda mer grønnsaker enn før :ahappy:

Men grønnsaker er både godt og sunt, altså! Jeg veit ikke helt hva det er som mangler i kjøleskapet ditt, men noe er det. Kjøtt? Melk? Pålegg? (Jeg skal ikke si noe, jeg spiser ikke kjøtt og drikker ikke melk, og varierer pålegg veldig lite.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like.jpg Ingvild likes this.

You facebookfreak! :icon_confused:

Men grønnsaker er både godt og sunt, altså! Jeg veit ikke helt hva det er som mangler i kjøleskapet ditt, men noe er det. Kjøtt? Melk? Pålegg? (Jeg skal ikke si noe, jeg spiser ikke kjøtt og drikker ikke melk, og varierer pålegg veldig lite.)

Oh, nå ligger det noen kyllingfilet'r i marinade der inne, + noen skiver med servelat, det må da telle *flirer* Melk har jeg ekstremt lite av veldig sjelden så det utgår. Men jeg har noen glass med syltetøy og da. Mangler det fortsatt noe..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You facebookfreak! :icon_confused:

:)

Oh, nå ligger det noen kyllingfilet'r i marinade der inne, + noen skiver med servelat, det må da telle *flirer* Melk har jeg ekstremt lite av veldig sjelden så det utgår. Men jeg har noen glass med syltetøy og da. Mangler det fortsatt noe..? :)

Hm. Sånn bortsett fra middagsrester (men det er tydeligvis ikke så vanlig å ha middagsrester som jeg trodde det var - vi har alltid litt rester stående i kjøleskapet til tross for at vi har Tinka liksom. Det henger vel sammen med pappas motstand mot å ikke spise spiselig mat), ost og egg er det nå godkjent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg har egg! Det spiser jeg faktisk endel av. Og ost har jeg i fryseren :icon_confused:

Og har jeg middagsrester (sånn som idag) så går det i kjøleskapet. Så da var det kanskje ikke så ille alikevel :)

Ost i fryseren? Why?

Jeg tror jeg avventer til etter lønning med å ta bilde av mitt kjøleskap. Akkurat nå er det begredelig tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost i fryseren? Why?

*Flirer* Regnet med at den kom ja. Fordi jeg klarer aldri å spise opp en hel ost alene før den skifter farge og blir skikkelig ekkel. Det er billigere å kjøpe store, og de tåler helt fint en tur i fryser'n. Men de liker best å tine sakte har jeg merket, ergo få tine i kjøleskapet.

Revet ost er og helt genialt å ha i fryseren, når man ikke bruker en hel pakke om gangen :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...