Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpene 2009!


ToneS

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

n679816398_2564249_1122.jpg

Mitt lille håp..

Hun er en welsh springer, 6 uker på bildet og vi skal hente henne om 4 dager :D (da blir det nok flere bilder ;) )

(dvs hvis jeg overlever valpesyken så lenge :D )

Hun skal hete Siellie (kalles Ellie) navnet kommer av 'sjel' på samisk.

Vi skal forhåpentligvis prøve oss på alt av gøy og trening innen hund som vi kan, men mest av alt gleder jeg meg til bare det å ha hund igjen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, Marie! Hun var virkelig suuuupersøt!!

Jeg fikk se bilder av 6 uker gammel valpemage i dag :D) Bare to uker igjen til fødsel nå! Det ser lovende ut på magen, så er det bare å håpe det ligger ei tispe til meg der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, Marie! Hun var virkelig suuuupersøt!

Jeg fikk se bilder av 6 uker gammel valpemage i dag :D) Bare to uker igjen til fødsel nå! Det ser lovende ut på magen, så er det bare å håpe det ligger ei tispe til meg der inne!

Takk! :D :D

Jeg krysser fingrene alt jeg kan for tispe til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
som er ditt Gråtass?egen avl?spennende:-)

Ja, det blir det første kullet her, så det er kjempespennende. Håper på drektig tispe (hun gikk tom i fjor, men da ble hannhund konstatert steril i ettertid) så må bare vente en liten uke til, så kan vi ta ultralyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har netopp fått en liten ramp. Greyhound gutt. Ble nok en gang vintervalp meg, og med alle de negative tingene det medfølger. Men vi gleder oss allerede til han vokser til. haha. Når alt kommer til stykket er jeg mer glad i mer voksne hunder som har det meste på plass. :D Hadde nok følt det endel bedre hvis det ikke har vært vinter vil jeg tro.

Han er supersøt da, det skal ha ha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, Marie! Hun var virkelig suuuupersøt!

Jeg fikk se bilder av 6 uker gammel valpemage i dag :D ) Bare to uker igjen til fødsel nå! Det ser lovende ut på magen, så er det bare å håpe det ligger ei tispe til meg der inne!

Ååå jeg gleder meg, du må love å valpespamme! Så på bilder av foreldrene, Faren er helt nydelig da... !(og moren og, men jeg digger jo dalmishannhunder jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo Titus alt 10mndr og ligger under 08-valpene, men Sofus er bare 3mndr så han passer flott i denne tråden :D

Sofus er blanding av Sankt Bernhard, bordercollie, Kelpie og Golden retriver:

Her er han et sted sammen med sine 10søsken:

69912055579gc5.jpg

litenvoffrs3.jpg

gutten3hy9.jpg

gutten2lw3.jpg

8dennegy4.jpg

picture536tc3.jpg

I dag:

sofus3mndrmindrebr7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en liten Korthåret Collie tispevalp hit iløpet av noen måneder hvis alt kom som planlagt :D

Så spennende! :D

Jo, i år kan jeg og skrive her, hvis det gjelds når valpen ikke kommer før han er litt større da? Samme rase som Lill forøvrig.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...