Rottisembla Skrevet 25. August 2010 Rapporter Share Skrevet 25. August 2010 Ja da er planlegging av neste tattovering igang:) Er det noen som har eraring med/vet om noe som er flinke på skrift i sandnes/jæren/stvg/ og evnt nordover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. August 2010 Rapporter Share Skrevet 28. August 2010 Her er min, bare ca 1time gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 29. August 2010 Rapporter Share Skrevet 29. August 2010 hehe,kul tråd,mye fine tatooveringer :-D Jeg har 3 tattoveringer,den ene tok jeg selv en dag jeg fikk lysst å prøve utstyret til kompisen min,så den har jeg på innsiden av venstrefoten,det er en pote med et spyd,litt indianeraktig,med farger.Ikke ferdig.. Ble ikke såååå verst til å aaaldri ha tatt i en tattopenn før i hele mitt liv og kan lett skjules med sokkekanten.. Jeg mener..jeg har ingen bedøvet gris til rådighet og tattoart er noe jeg kunne tenkt meg å prøvd,så den beste prøvekanin er meg selv De andre to er en skam,Tatt som 14-15 åring.Skal tas over.Skal begynne på fullslevepå venstre arm nå senere utpå høsten/vinteren.Må ha fullsleve på begge armene,er ikke menneske før! *Lengte* Rottisjentå,Glenn Flesjå er en veldig flink kunstner.søk han opp på nett.Han har Custom Tatto ,er i Sandes eller Stavanger..husker ikke,men han er god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 30. August 2010 Rapporter Share Skrevet 30. August 2010 hehe,kul tråd,mye fine tatooveringer :-D Rottisjentå,Glenn Flesjå er en veldig flink kunstner.søk han opp på nett.Han har Custom Tatto ,er i Sandes eller Stavanger..husker ikke,men han er god! Er Glenn som har tatt den andre min, men tror aldri jeg har sett noe skrift han har gjort. Og han har nå black pearl tattoo i sandnes:) Kanskje jeg må ta turen ned å snakke med han igjen da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. September 2010 Rapporter Share Skrevet 6. September 2010 Er det noen som veit forskjellen på prikkestil og vanlig stil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 6. September 2010 Rapporter Share Skrevet 6. September 2010 Tok nærmere en mnd før den grodde, var ikke helt god nei I dag: Denne synes jeg var helt nydelig! Det er ikke alle hundetattiser (eller andre dyretattiser) som blir like fine, men denne synes jeg skikkelig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 6. September 2010 Rapporter Share Skrevet 6. September 2010 Er det noen som veit forskjellen på prikkestil og vanlig stil? Sånn bortsett fra at prikkestil-tatoveringer består kun (eller hovedsaklig) av prikker..? Tror ikke det er noen annen forskjell enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. September 2010 Rapporter Share Skrevet 6. September 2010 Er det noen som veit forskjellen på prikkestil og vanlig stil? Jeg antar at prikkestilen er mindre smertefullt. Jeg syns iallefall at lange linjer er det som er vondest, eller farge over store områder hvor nålen ikke blir løftet bort. (forøvrig syns jeg prikkestilen er helt forferdelig stygg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. September 2010 Rapporter Share Skrevet 6. September 2010 Jeg antar at prikkestilen er mindre smertefullt. Jeg syns iallefall at lange linjer er det som er vondest, eller farge over store områder hvor nålen ikke blir løftet bort. (forøvrig syns jeg prikkestilen er helt forferdelig stygg ) Det er bare det som er forskjellen? Syntes det bare var rart at noen hadde spesialisert seg på noe slikt, så jeg lurte på om det var noen fler forskjeller. Men enig med du. De få bildene jeg så, var ikke tiltalende. Og jeg veit hvor jeg ikke skal tatovere meg neste gang, og skjønner hvorfor det var kort ventetid der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 9. September 2010 Rapporter Share Skrevet 9. September 2010 Jeg har som sagt lenge tittet og tegnet osv for ä fä frem det jeg vil ha, og tenkte ä slenge inn en tegning her (ja, jeg VET jeg ikke kan tegne, er bare slik at tattovören skal skjönne hva jeg vil ) Uansett, skal väre en enhjörning, med täke og skyer rundt, muligens mäne bak.. inne i manen skal det väre en skrift som man skal skimte.. skal komme pä ryggen, what do the tattoo-people think? Idee, ikke tenk pä tegningen, vet den ikke er bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenbanden Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Min siste. Den neste blir en Dvergschnauzer selvfølfelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 15. September 2010 Rapporter Share Skrevet 15. September 2010 Stilige! Likte spesielt godt den siste ved beinet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenbanden Skrevet 15. September 2010 Rapporter Share Skrevet 15. September 2010 Stilige! Likte spesielt godt den siste ved beinet.. Takk ) ja, den er en av de jeg er mest fornøyd med også Litt dårlig bilde av ryggen men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 15. September 2010 Rapporter Share Skrevet 15. September 2010 Lurer pä hvordan smerteforskjellene var pä de forskjellige stedene? Jeg skal ta nederst ved ryggen, og häper ikke jeg kommer til ä dööö Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2010 Har mange tatoveringer selv, og ønsker å bli tatovør etter hvert. Men fikk tatovert hunden min på undersiden av armen, og er dødsfornøyd. Her er resultatet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2010 Har mange tatoveringer selv, og ønsker å bli tatovør etter hvert. Men fikk tatovert hunden min på undersiden av armen, og er dødsfornøyd. Her er resultatet: Å, så fin! Jeg har også lyst til å tatovere min hund på overarmen etter hvert (er bare 16 år enda, så skal vente til jeg er over 20 hvertfall, og tenke mer over det). Hvor tok du denne tatoveringen, og hvor mye må man gi for en slik tatovering? Noen som vet om noen flinke tatovører i Vest-Agder, Rogaland eller Hordaland? Gjerne også noen bilder av noe de har tatovert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2010 Å, så fin! Jeg har også lyst til å tatovere min hund på overarmen etter hvert (er bare 16 år enda, så skal vente til jeg er over 20 hvertfall, og tenke mer over det). Hvor tok du denne tatoveringen, og hvor mye må man gi for en slik tatovering? Noen som vet om noen flinke tatovører i Vest-Agder, Rogaland eller Hordaland? Gjerne også noen bilder av noe de har tatovert. Tusen takk ja er kjempe fornøyd med den Jeg venta til jeg var 18 med å begynne å tatovere meg selv. Jeg tatoverte meg på social division i Halden. Jeg tok den for 2500,- vennepris. Men Atle fra Halden er absolutt å anbefale. Lets Buss i Bergen er ganske bra http://www.letsbuzz.no/ Ta en titt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2010 Tusen takk ja er kjempe fornøyd med den Jeg venta til jeg var 18 med å begynne å tatovere meg selv. Jeg tatoverte meg på social division i Halden. Jeg tok den for 2500,- vennepris. Men Atle fra Halden er absolutt å anbefale. Lets Buss i Bergen er ganske bra http://www.letsbuzz.no/ Ta en titt Okey, det var jo ikke gale pris. Lets Buss så faktisk veldig bra ut Takk for tips... Så noen fine tatoveringer av hunder også der inne, og det er bra. Har ikke lyst til å ha en tatovering av en hund som ikke ligner på min hund i det hele tatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2010 Let's BuZZ er utrolig flinke. De har endel artister å velge mellom da de alle (er vel 5-6 stk ellernoe) Så om dere skal ha bilde av hunden slik at det ser ekte ut får dere den artisten som er flinkest til akkurat det. Selv har jeg litt lyst på en pinup dame på høyre side av ryggen ca 20 cm i høyde.. Tygger litt på den ennå.. Masse jeg har lyst på, men jeg må først finne akkurat det jeg liker.. så venter jeg ca ett år-to år før jeg bestemmer meg.. for jeg vil jo fortsatt like bildet Neste planen min er å bygge på den lille på foten med en sommerfugl og farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 9. November 2010 Rapporter Share Skrevet 9. November 2010 DA har jeg endelig utfört det jeg SÄ lenge har önsket, jeg har endelig tattoveringen min! Dere ser "bare" en enhjörning, men historien bak den er ufattelig lang.. Uansett, häper dere liker den, jeg iallefall er forelsket i min egen skulder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 9. November 2010 Rapporter Share Skrevet 9. November 2010 Okey, det var jo ikke gale pris. Lets Buss så faktisk veldig bra ut Takk for tips... Så noen fine tatoveringer av hunder også der inne, og det er bra. Har ikke lyst til å ha en tatovering av en hund som ikke ligner på min hund i det hele tatt... Letz buss er fantastiske. en kompis av meg sverger kun til de! og tatoveringene hans er awesome Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. November 2010 Rapporter Share Skrevet 9. November 2010 DA har jeg endelig utfört det jeg SÄ lenge har önsket, jeg har endelig tattoveringen min! Dere ser "bare" en enhjörning, men historien bak den er ufattelig lang.. Uansett, häper dere liker den, jeg iallefall er forelsket i min egen skulder http://z7.invisionfree.com/NKHF/index.php?showtopic=13743 Ser ut til at man må være logget inn på det forumet for å se bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. November 2010 Rapporter Share Skrevet 9. November 2010 Her er min som ble tatt for to år siden på hoften! Rimelig vondt, da den går rett over hoftebenet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. November 2010 Rapporter Share Skrevet 9. November 2010 Her er min som ble tatt for to år siden på hoften! Rimelig vondt, da den går rett over hoftebenet. Stilig Jeg har sånne over foten.. vondt det og for å si det sånn :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Resultatet etter Irland turen Er avtrykk av Embla sin frampote, og Semper Fidelis betyr Alltid trofast. Bra pris, bra tattovør og bra referanser da jeg har flere venner som har vert der å fått tattoveringer. I it og gleder meg til den er helt grodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts