TonjeRA Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 JEG VIL OGSÅ VÆRE MED PÅ TREFF!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 3. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 hihi skal ta deg med neste gang jeg! blir nok ikke så lenge til skal du se=) tenkte å prøve å få til noe i slutten av mars eller begynnelsen av april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Pssst... husk at jeg bare har helgefri i partallsukene dah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 4. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2009 hehe skal ha det i bakhode ja søren ikke lenge til du og lille valpis kan være med oss det dekkenet til Yakita kan du snart arve alt tror jeg begynne å bli kort på krysset alt hihi får vel invistere i noe nytt kanskje, hvis det blir noe mer behov gor det i år. håper ikke det Folkens nye planer nå til helga skal det lånes kamera (av storesøss) uten at ho helt er klar over det, skal ho hjelpe meg å ta noen fine bilder siden ho har nytt kamera prøve å ta actionbilder av Yakita og Sivert (pusen til storesøss), oppstillingsbilder, siden ho blir 3 mnd til helga (fy flate som tida flyr ) også må vi ha noen utebilde, muligens med Marco. så får jeg prøve å ta noen bilder med mobben av Kongla (hesten min) og Yakita sammen:) de er knallgode venner!! Yakita hopper og nafser etter han, og han er helt med gaper tilbake og nesten spretter rundt i boksen blir nok bestiser de to Så trener vi på ligg, noe som går bra så lenge vi har den høyt elskede tennisballen eller litt godis er litt verre med innkalling ute da kommer ho litt mer som det passer ho men det kommer seg vel etterhvert. inne kommer ho i hvertfall når jeg roper på ho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 4. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2009 Nei, nå er det søren ikke lenge igjen...du aner ikke hvor stressa jeg er med tanke på den valpefødselen ass.... Tar gjerne det dekkenet jeg! kjekt å ha når valpis blir større...knøttet er jo ikke store tassen når vi henter han, men... han vokser nok fort... Haha...du har planene klare skjønner jeg! Skal nok få tatt masse bilder i helga...eneste som er synd er at det er så slapsete ute, så det er vanskelig å få tatt ordentlig gode bilder...men noe skal vi nok få til serru! så proffe fotografer som vi er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 4. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2009 hehe ja liten når'n kommer ja kan nesten klippe hull i en ræggis å dra på'n den:lol: passe størrelse skal nok alltids finne et fint sted å ta bilde og inne hos "Siverta" er det jo fint å ta bilder:D gikk forresten kjempefint å ha ho aleine hjemme når jeg henta pizzaen lå rett ut og kula'n på soffaen når jeg kom tilbake, selv om det gikk 40min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 4. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2009 hehe...ja, får ta raggsokken til Sindre... passer nok fint det.... Flink til å være hjemme aleine hu frøkna di da! *stolt* fortsatt ingen valper her...skal dusje nå...så skal jeg sjekke igjen... må nesten legge meg snart og...skal opp kvart over 6 liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 5. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 Her er noen utebilder av Yakita'n Her er ho i full rulle Sliter skikkelig med å komme seg opp på snøkanten Her er lille dumboen min hihi de øra da Ute og ajerer pajas Borte og snuser på ved-pallen I morra er det ny veiing og måling, så da får vi se hvor stor ho er blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 5. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 Yakita er nydelig! Stor sjarmøren selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 5. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 takk takk synes det selv også dine og er skikkelig fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 5. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 haha...de dumboøra da...også bare såå søt når ho klatrer opp på den snøhaugen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 5. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 hehe ikke sant men er blitt elegant nå skal jeg si deg, i forhold til det ho var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 6. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2009 Da er Yakita meldt på til sin første utstilling:) eller det er valpeshow da og vi er kjempespente;) blir på stangehallen den 25.-26. apirl=D veit ikke helt hvem av dagene ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 6. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2009 I'll be there!!! blir kjempe spennende da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 7. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 ja blir kjempespennende kanskje vi møter noen andre "doggiser" også blondiemamma skulle nok dit sa ho så får vi se hvordan Yakita oppfører:P må i hvertfall ha med kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pupziz Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 Da er Yakita meldt på til sin første utstilling:) eller det er valpeshow da og vi er kjempespente;) blir på stangehallen den 25.-26. apirl=D veit ikke helt hvem av dagene ennå Vi kommer å titter på vi Får ikke surra oss til å omregistrere gutten til norsk innen den tid ser det ut som Menmen, fint å trene litt bare på å være der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 Du kan stille i Norge med medlemskap i svensk kennel klubb da, så det er bare å melde seg på! fin erfaring å ha med seg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pupziz Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 Du kan stille i Norge med medlemskap i svensk kennel klubb da, så det er bare å melde seg på! fin erfaring å ha med seg det! Hehe Blir så kronglete spesiellt når man må sende fra seg stamtavla og ikke har den om jeg får surra meg til å gjøre det i løpet av måneden. Synes det er en litt idiotisk regel at jeg må sende fra meg orginalen altså! Vi får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 åh,hun er så skjønn at Blir bra spennende med utstillingen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 7. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 Hehe Blir så kronglete spesiellt når man må sende fra seg stamtavla og ikke har den om jeg får surra meg til å gjøre det i løpet av måneden. Synes det er en litt idiotisk regel at jeg må sende fra meg orginalen altså! Vi får se hva det blir til jeg stiller bare Yakita som svenskregistrert jeg Det kan jo du med Ylbert å, så slipper du å styre med papirer og sending før uutstillinga så får vi heller omregistrere og sende papirer etter utstillinga hadde vært morro om dere også stilte da, for Yippie skal stilles der også så da har vi nesten halve kullet der Ylbert blitt stor eller?? åh,hun er så skjønn at Blir bra spennende med utstillingen da! ja kjempespennende=) aldri stil hund før jeg så vi får se hvordan det går og ta det som en trening;) skal du stille eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 hehe,blir nok vanskelig stille med blandingsfrøkena her men,vi kan jo troppe opp i ringen for Dobermann valper da alle tror hun er det!Ja,det var lurt!Slår vel ut alle sammen tenker jeg :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 7. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 hehe sant ja men er jo fint å trene, bare være der for å titte likner en dobber ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 jepp men,egentlig er hun Gordon setter og labrador da!Fuglegal så det holder!Joda,vært fint tatt seg en tur se men,er et stykke unna Trondheim gitt...hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 7. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 ja blir fort en 50 mil det i lengste laget for å dra å sosialiere hihi har du noe bilde av ho eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2009 Har bilder ja,i massevis men,sliter med dette forumet få lagt ut,prøvde meg på egen tråd her men,gikk ikke.Vet du har sagt litt hvordan det skal gjøres før men,ikke så lett nei! Er bildet av henn på profilen min på canis da nick vt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar