Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

hehe skal ha det i bakhode ja :P søren ikke lenge til du og lille valpis kan være med oss :P det dekkenet til Yakita kan du snart arve alt tror jeg :P begynne å bli kort på krysset alt :P hihi

får vel invistere i noe nytt kanskje, hvis det blir noe mer behov gor det i år. håper ikke det :P

Folkens nye planer nå :P til helga skal det lånes kamera (av storesøss) uten at ho helt er klar over det, skal ho hjelpe meg å ta noen fine bilder :P

siden ho har nytt kamera :P

prøve å ta actionbilder av Yakita og Sivert (pusen til storesøss), oppstillingsbilder, siden ho blir 3 mnd til helga (fy flate som tida flyr :P ) også må vi ha noen utebilde, muligens med Marco.

så får jeg prøve å ta noen bilder med mobben av Kongla (hesten min) og Yakita sammen:) de er knallgode venner!!

Yakita hopper og nafser etter han, og han er helt med :P:P gaper tilbake og nesten spretter rundt i boksen :P blir nok bestiser de to :P:P

Så trener vi på ligg, noe som går bra så lenge vi har den høyt elskede tennisballen eller litt godis :P

er litt verre med innkalling ute :P da kommer ho litt mer som det passer ho :P men det kommer seg vel etterhvert. inne kommer ho i hvertfall når jeg roper på ho :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det søren ikke lenge igjen...du aner ikke hvor stressa jeg er med tanke på den valpefødselen ass.... :P

Tar gjerne det dekkenet jeg! :P kjekt å ha når valpis blir større...knøttet er jo ikke store tassen når vi henter han, men...:P han vokser nok fort... :rolleyes:

Haha...du har planene klare skjønner jeg! :P Skal nok få tatt masse bilder i helga...eneste som er synd er at det er så slapsete ute, så det er vanskelig å få tatt ordentlig gode bilder...men noe skal vi nok få til serru! puppeh.gif så proffe fotografer som vi er! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja liten når'n kommer ja :P kan nesten klippe hull i en ræggis å dra på'n den:lol: passe størrelse :P

skal nok alltids finne et fint sted å ta bilde :P og inne hos "Siverta" er det jo fint å ta bilder:D

gikk forresten kjempefint å ha ho aleine hjemme når jeg henta pizzaen :P lå rett ut og kula'n på soffaen når jeg kom tilbake, selv om det gikk 40min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja, får ta raggsokken til Sindre...:P passer nok fint det.... :P

Flink til å være hjemme aleine hu frøkna di da! :P *stolt*

fortsatt ingen valper her...skal dusje nå...så skal jeg sjekke igjen...:P må nesten legge meg snart og...skal opp kvart over 6 liksom...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen utebilder av Yakita'n :P

Her er ho i full rulle :P

Yakita_l_per_11_uker.jpg

Sliter skikkelig med å komme seg opp på snøkanten :P

Yakita_11_uker_sliter__med___komme_opp_kanten.jpg

Her er lille dumboen min hihi de øra da :P

Yakita_11_uker_med_store__rer.jpg

Ute og ajerer pajas :P

Yakita_11_uker_innkalling.jpg

Borte og snuser på ved-pallen :P

Yakita_11_uker.jpg

I morra er det ny veiing og måling, så da får vi se hvor stor ho er blitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Yakita meldt på til sin første utstilling:) eller det er valpeshow da og vi er kjempespente;)

blir på stangehallen den 25.-26. apirl=D veit ikke helt hvem av dagene ennå;)

Vi kommer å titter på vi :) Får ikke surra oss til å omregistrere gutten til norsk innen den tid ser det ut som ;)

Menmen, fint å trene litt bare på å være der også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stille i Norge med medlemskap i svensk kennel klubb da, så det er bare å melde seg på! ;) fin erfaring å ha med seg det! ;)

Hehe ;)

Blir så kronglete spesiellt når man må sende fra seg stamtavla og ikke har den om jeg får surra meg til å gjøre det i løpet av måneden. ;)

Synes det er en litt idiotisk regel at jeg må sende fra meg orginalen altså! :)

Vi får se hva det blir til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;)

Blir så kronglete spesiellt når man må sende fra seg stamtavla og ikke har den om jeg får surra meg til å gjøre det i løpet av måneden. ;)

Synes det er en litt idiotisk regel at jeg må sende fra meg orginalen altså! ;)

Vi får se hva det blir til ;)

jeg stiller bare Yakita som svenskregistrert jeg :) Det kan jo du med Ylbert å, så slipper du å styre med papirer og sending før uutstillinga ;)

så får vi heller omregistrere og sende papirer etter utstillinga ;) hadde vært morro om dere også stilte da, for Yippie skal stilles der også;) så da har vi nesten halve kullet der ;)

Ylbert blitt stor eller??

åh,hun er så skjønn at ;) Blir bra spennende med utstillingen da!

ja kjempespennende=) aldri stil hund før jeg ;) så vi får se hvordan det går og ta det som en trening;)

skal du stille eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,blir nok vanskelig stille med blandingsfrøkena her :) men,vi kan jo troppe opp i ringen for Dobermann valper da alle tror hun er det!Ja,det var lurt!Slår vel ut alle sammen tenker jeg :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilder ja,i massevis :lol: men,sliter med dette forumet få lagt ut,prøvde meg på egen tråd her men,gikk ikke.Vet du har sagt litt hvordan det skal gjøres før men,ikke så lett nei! :lol: Er bildet av henn på profilen min på canis da nick vt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...