Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

hehe skal ha det i bakhode ja :P søren ikke lenge til du og lille valpis kan være med oss :P det dekkenet til Yakita kan du snart arve alt tror jeg :P begynne å bli kort på krysset alt :P hihi

får vel invistere i noe nytt kanskje, hvis det blir noe mer behov gor det i år. håper ikke det :P

Folkens nye planer nå :P til helga skal det lånes kamera (av storesøss) uten at ho helt er klar over det, skal ho hjelpe meg å ta noen fine bilder :P

siden ho har nytt kamera :P

prøve å ta actionbilder av Yakita og Sivert (pusen til storesøss), oppstillingsbilder, siden ho blir 3 mnd til helga (fy flate som tida flyr :P ) også må vi ha noen utebilde, muligens med Marco.

så får jeg prøve å ta noen bilder med mobben av Kongla (hesten min) og Yakita sammen:) de er knallgode venner!!

Yakita hopper og nafser etter han, og han er helt med :P:P gaper tilbake og nesten spretter rundt i boksen :P blir nok bestiser de to :P:P

Så trener vi på ligg, noe som går bra så lenge vi har den høyt elskede tennisballen eller litt godis :P

er litt verre med innkalling ute :P da kommer ho litt mer som det passer ho :P men det kommer seg vel etterhvert. inne kommer ho i hvertfall når jeg roper på ho :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det søren ikke lenge igjen...du aner ikke hvor stressa jeg er med tanke på den valpefødselen ass.... :P

Tar gjerne det dekkenet jeg! :P kjekt å ha når valpis blir større...knøttet er jo ikke store tassen når vi henter han, men...:P han vokser nok fort... :rolleyes:

Haha...du har planene klare skjønner jeg! :P Skal nok få tatt masse bilder i helga...eneste som er synd er at det er så slapsete ute, så det er vanskelig å få tatt ordentlig gode bilder...men noe skal vi nok få til serru! puppeh.gif så proffe fotografer som vi er! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja liten når'n kommer ja :P kan nesten klippe hull i en ræggis å dra på'n den:lol: passe størrelse :P

skal nok alltids finne et fint sted å ta bilde :P og inne hos "Siverta" er det jo fint å ta bilder:D

gikk forresten kjempefint å ha ho aleine hjemme når jeg henta pizzaen :P lå rett ut og kula'n på soffaen når jeg kom tilbake, selv om det gikk 40min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja, får ta raggsokken til Sindre...:P passer nok fint det.... :P

Flink til å være hjemme aleine hu frøkna di da! :P *stolt*

fortsatt ingen valper her...skal dusje nå...så skal jeg sjekke igjen...:P må nesten legge meg snart og...skal opp kvart over 6 liksom...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen utebilder av Yakita'n :P

Her er ho i full rulle :P

Yakita_l_per_11_uker.jpg

Sliter skikkelig med å komme seg opp på snøkanten :P

Yakita_11_uker_sliter__med___komme_opp_kanten.jpg

Her er lille dumboen min hihi de øra da :P

Yakita_11_uker_med_store__rer.jpg

Ute og ajerer pajas :P

Yakita_11_uker_innkalling.jpg

Borte og snuser på ved-pallen :P

Yakita_11_uker.jpg

I morra er det ny veiing og måling, så da får vi se hvor stor ho er blitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Yakita meldt på til sin første utstilling:) eller det er valpeshow da og vi er kjempespente;)

blir på stangehallen den 25.-26. apirl=D veit ikke helt hvem av dagene ennå;)

Vi kommer å titter på vi :) Får ikke surra oss til å omregistrere gutten til norsk innen den tid ser det ut som ;)

Menmen, fint å trene litt bare på å være der også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stille i Norge med medlemskap i svensk kennel klubb da, så det er bare å melde seg på! ;) fin erfaring å ha med seg det! ;)

Hehe ;)

Blir så kronglete spesiellt når man må sende fra seg stamtavla og ikke har den om jeg får surra meg til å gjøre det i løpet av måneden. ;)

Synes det er en litt idiotisk regel at jeg må sende fra meg orginalen altså! :)

Vi får se hva det blir til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;)

Blir så kronglete spesiellt når man må sende fra seg stamtavla og ikke har den om jeg får surra meg til å gjøre det i løpet av måneden. ;)

Synes det er en litt idiotisk regel at jeg må sende fra meg orginalen altså! ;)

Vi får se hva det blir til ;)

jeg stiller bare Yakita som svenskregistrert jeg :) Det kan jo du med Ylbert å, så slipper du å styre med papirer og sending før uutstillinga ;)

så får vi heller omregistrere og sende papirer etter utstillinga ;) hadde vært morro om dere også stilte da, for Yippie skal stilles der også;) så da har vi nesten halve kullet der ;)

Ylbert blitt stor eller??

åh,hun er så skjønn at ;) Blir bra spennende med utstillingen da!

ja kjempespennende=) aldri stil hund før jeg ;) så vi får se hvordan det går og ta det som en trening;)

skal du stille eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,blir nok vanskelig stille med blandingsfrøkena her :) men,vi kan jo troppe opp i ringen for Dobermann valper da alle tror hun er det!Ja,det var lurt!Slår vel ut alle sammen tenker jeg :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilder ja,i massevis :lol: men,sliter med dette forumet få lagt ut,prøvde meg på egen tråd her men,gikk ikke.Vet du har sagt litt hvordan det skal gjøres før men,ikke så lett nei! :lol: Er bildet av henn på profilen min på canis da nick vt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...