armagnac Skrevet 3. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2010 uuuh spennende! ! Kommer til å bli litt misunnelig når jeg ser bildene av valpene som du kan velge mellom! Har litt lyst på gd kjenner jeg! Var litt redd for at de blir i største laget, men jeg kan jo bare ta tispe, for de blir jo ikke sååå mega. men 60 kg er mer enn nok da! hehe ja kjempespennende:D hehe stor sa du, Kita veier "bare" 50kg Skal slenge inn bilde så fort det kommer
armagnac Skrevet 7. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2010 Da er Arwen endelig godt i gang Det er kommet 3 harlequin tisper, 1 svart tispe, 1 merle hanhunnd og to svarte hannhunder og fortsatt ikke ferdig Spennende =D
Stripa Skrevet 7. April 2010 Rapporter Skrevet 7. April 2010 OiOi Så spennende Hva var det du ville ha igjen..?
armagnac Skrevet 7. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2010 så spennende! Hold oss gjerne oppdatert! Ja, detter er utrolig spennende Nå for en time siden blei det født en mantel tipse også Oioi så spennende OiOi Så spennende Hva var det du ville ha igjen..? Fikk tilbud om harlequin tispe i dagtidlig, litt morro at ho tilbyr meg det, med tanke på at 3 oppdrettere har spurt etter harl. tispevalp fra dette kullet. Så blir enten en harl. tispe eller en sort hannhund Får vente å se. Er rimelig spent på å se bilder av dem og hvor mange som kommer til syvende og sisi Så spennende Superspennende Nå er de 8 små, men fortsatt ikke ferdig tror oppdretter De 7 første kom fort, på 2 1/2 time Så fødselen ser ut til å gå veldig fint for henne
armagnac Skrevet 7. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2010 Så spennende Tina JA er bare utrolig glad for at alt går fint Og i følge opdretter (som har skrevet på FB) ser hun ikke ut til å være ferdig ennå
armagnac Skrevet 7. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2010 å så spennende ja omtrent slik føler jeg meg :D Kan nesten ikke vente på det første bilde av dem Bilder skulle komme når det hele var over og de hadde sovet og spist litt Så låv å håpe det kommer noen senere i kveld
rottmaneier Skrevet 7. April 2010 Rapporter Skrevet 7. April 2010 ja omtrent slik føler jeg meg :D Kan nesten ikke vente på det første bilde av dem Bilder skulle komme når det hele var over og de hadde sovet og spist litt Så låv å håpe det kommer noen senere i kveld Da krysser vi fingrene
armagnac Skrevet 7. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2010 Da krysser vi fingrene Ja får krysse det som krysses kan De svarte er hvist nesten helt svarte med hvitt på bryst og tær og harlequinene er rent farget (lite stikkelhår mellom prikkene) Edit: Da stoppa det på 8 små valpiser 3 Harlequin jenter 2 svarte gutter 1 merle gutt 1 svart jente 1 mantel jente
armagnac Skrevet 8. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2010 Ja får krysse det som krysses kan De svarte er hvist nesten helt svarte med hvitt på bryst og tær og harlequinene er rent farget (lite stikkelhår mellom prikkene) Edit: Da stoppa det på 8 små valpiser 3 Harlequin jenter 2 svarte gutter 1 merle gutt 1 svart jente 1 mantel jente Ser ut til at det blir harlquin tispe som flytter hit Siden det ikke kom noen prikkete gutt
tulip Skrevet 8. April 2010 Rapporter Skrevet 8. April 2010 Ser ut til at det blir harlquin tispe som flytter hit Siden det ikke kom noen prikkete gutt Nei nei nei, jeeeg vil haaaa! GRATULERER!
armagnac Skrevet 8. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2010 grattis ingen bilder enda altså? Nå kommer det bilder Nei nei nei, jeeeg vil haaaa! GRATULERER! Takk takk:D De er jo så skjønne alle sammen Begynner med et bilde av alle sammen Stolt mamma den svarte tispa Mantelltispa (fulltegnet) sover på en av brødrene Nærbilde av manteltispa Merle hannhunden
Djervekvinnen Skrevet 8. April 2010 Rapporter Skrevet 8. April 2010 Nhæææææ åhh så søte. Jeg vil ha en sort! ! ! hehe. Åh din heldiggris! De var veldig fine. Gleder meg til å se når de blir eldre!
armagnac Skrevet 8. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2010 Nhæææææ åhh så søte. Jeg vil ha en sort! ! ! hehe. Åh din heldiggris! De var veldig fine. Gleder meg til å se når de blir eldre! ja de er kjempesøte Foreløbig er den harlquinen som ligger i midten (på bilde med alle) en liten favoritt men muligheten for svart tispe er jo også der Lettere å se hva man liker når de har ben å stå på Og enda bedre når man får møtt dem Spennende å se hvor lenge vi valpekjøpere holdes på pinebenken før det blir bestemt
Toril Skrevet 9. April 2010 Rapporter Skrevet 9. April 2010 Spennende med så mange forskjellige.Gleder meg til en og en bilder så vi ser dem bedre
armagnac Skrevet 9. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2010 Spennende med så mange forskjellige.Gleder meg til en og en bilder så vi ser dem bedre Ja det gleder jeg meg til også Også når jeg veit hvem av jentene som blir min slik at man kan følge med på den
SiriogDiego Skrevet 9. April 2010 Rapporter Skrevet 9. April 2010 Så fine de er, men den merle hannhunden skilte seg litt ut for min del Er det helt sikkert at du skal ha tispe i stedet for hann?
rottmaneier Skrevet 9. April 2010 Rapporter Skrevet 9. April 2010 Å SØTINGER! mamman er også skikkelig gossin
armagnac Skrevet 9. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2010 Så fine de er, men den merle hannhunden skilte seg litt ut for min del Er det helt sikkert at du skal ha tispe i stedet for hann? Ja, for det er 3 hanner, den ene svarte skal til oppdretter i Spania, den andre svarte har haleknekk (diskvalifiserende feil) og den siste er merle, ikkegodkjent farge... Ho ville jeg skulle ha noe jeg kunne "gå i ringen og vinne med" som ho sa Oi de var skikkelig fine Ja de er noen søtinger og blir nok ikke noe styggere når de får øyer Å SØTINGER! mamman er også skikkelig gossin Ja Arwen er herlig Gleder meg til å møte dem i mai
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar