Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

Skrevet

uuuh spennende! ! Kommer til å bli litt misunnelig når jeg ser bildene av valpene som du kan velge mellom! :aww: Har litt lyst på gd kjenner jeg! Var litt redd for at de blir i største laget, men jeg kan jo bare ta tispe, for de blir jo ikke sååå mega. men 60 kg er mer enn nok da! hehe

ja kjempespennende:D hehe stor sa du, Kita veier "bare" 50kg :aww:

Skal slenge inn bilde så fort det kommer :ahappy:

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Da er Arwen endelig godt i gang :) Det er kommet 3 harlequin tisper, 1 svart tispe, 1 merle hanhunnd og to svarte hannhunder og fortsatt ikke ferdig :D Spennende =D

Skrevet

så spennende! :( Hold oss gjerne oppdatert!

Ja, detter er utrolig spennende :D Nå for en time siden blei det født en mantel tipse også :D

Oioi så spennende :D

OiOi Så spennende :( Hva var det du ville ha igjen..?

Fikk tilbud om harlequin tispe i dagtidlig, litt morro at ho tilbyr meg det, med tanke på at 3 oppdrettere har spurt etter harl. tispevalp fra dette kullet. Så blir enten en harl. tispe eller en sort hannhund :( Får vente å se. Er rimelig spent på å se bilder av dem :) og hvor mange som kommer til syvende og sisi :P

Så spennende :D

Superspennende :P Nå er de 8 små, men fortsatt ikke ferdig tror oppdretter :D De 7 første kom fort, på 2 1/2 time :D Så fødselen ser ut til å gå veldig fint for henne :D

Skrevet

Så spennende Tina :):D

JA :D er bare utrolig glad for at alt går fint :D Og i følge opdretter (som har skrevet på FB) ser hun ikke ut til å være ferdig ennå :(

Skrevet

å så spennende :D

ja omtrent slik føler jeg meg :D :D :( Kan nesten ikke vente på det første bilde av dem :( Bilder skulle komme når det hele var over og de hadde sovet og spist litt :) Så låv å håpe det kommer noen senere i kveld :D

Skrevet

ja omtrent slik føler jeg meg :D :D :( Kan nesten ikke vente på det første bilde av dem :D Bilder skulle komme når det hele var over og de hadde sovet og spist litt :) Så låv å håpe det kommer noen senere i kveld :D

Da krysser vi fingrene :(

Skrevet

Da krysser vi fingrene :D

Ja :D får krysse det som krysses kan :( De svarte er hvist nesten helt svarte med hvitt på bryst og tær og harlequinene er rent farget (lite stikkelhår mellom prikkene) :)

Edit: Da stoppa det på 8 små valpiser

3 Harlequin jenter

2 svarte gutter

1 merle gutt

1 svart jente

1 mantel jente

Skrevet

Ja :) får krysse det som krysses kan :getlost: De svarte er hvist nesten helt svarte med hvitt på bryst og tær og harlequinene er rent farget (lite stikkelhår mellom prikkene) :wub:

Edit: Da stoppa det på 8 små valpiser

3 Harlequin jenter

2 svarte gutter

1 merle gutt

1 svart jente

1 mantel jente

Ser ut til at det blir harlquin tispe som flytter hit :D Siden det ikke kom noen prikkete gutt :D

Skrevet

Ser ut til at det blir harlquin tispe som flytter hit :wub: Siden det ikke kom noen prikkete gutt :getlost:

Nei nei nei, jeeeg vil haaaa! GRATULERER!

Skrevet

grattis :) ingen bilder enda altså? :)

Nå kommer det bilder :P

Nei nei nei, jeeeg vil haaaa! GRATULERER!

Takk takk:D De er jo så skjønne alle sammen :)

Begynner med et bilde av alle sammen :)

Arwenmedallebebisene8april2010.jpg

Stolt mamma :)

Arwenstoltmor8april2010.jpg

den svarte tispa :)

Densvartetispa8april2010.jpg

Mantelltispa (fulltegnet) sover på en av brødrene :)

Manteltispa8April2010.jpg

Nærbilde av manteltispa :)

Manteltispesoverpbroren8april2010.jpg

Merle hannhunden ;)

Merlehannhund8april2010.jpg

Skrevet

Nhæææææ :P åhh så søte. Jeg vil ha en sort! ! ! :) hehe. Åh din heldiggris! :) De var veldig fine. Gleder meg til å se når de blir eldre! :)

ja de er kjempesøte :) Foreløbig er den harlquinen som ligger i midten (på bilde med alle) en liten favoritt :) men muligheten for svart tispe er jo også der ;) Lettere å se hva man liker når de har ben å stå på :) Og enda bedre når man får møtt dem :) Spennende å se hvor lenge vi valpekjøpere holdes på pinebenken før det blir bestemt :)

Skrevet

Spennende med så mange forskjellige.Gleder meg til en og en bilder så vi ser dem bedre :)

Ja det gleder jeg meg til også :) Også når jeg veit hvem av jentene som blir min :P slik at man kan følge med på den :)

Skrevet

Så fine de er, men den merle hannhunden skilte seg litt ut for min del :)

Er det helt sikkert at du skal ha tispe i stedet for hann?

Ja, for det er 3 hanner, den ene svarte skal til oppdretter i Spania, den andre svarte har haleknekk (diskvalifiserende feil) og den siste er merle, ikkegodkjent farge... Ho ville jeg skulle ha noe jeg kunne "gå i ringen og vinne med" som ho sa :)

Oi de var skikkelig fine :)

Ja de er noen søtinger og blir nok ikke noe styggere når de får øyer :)

Å SØTINGER! :) mamman er også skikkelig gossin :)

Ja Arwen er herlig :P Gleder meg til å møte dem i mai :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...