Peers Skrevet 12. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2010 Bildet av begge to i stolen var herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 25. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2010 Gratulerer så mye med dagen til verdens beste og søteste Bocca. Her kommer det noen bilder siden sist: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 25. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2010 Awwww! Bocca Søte lille! Gratulerer med dagen Chilli er forresten ikke veldig stygg hun heller da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 25. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2010 søte Bocca Gratulerer med dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2010 Bocca er så fantastisk nydelig Mer bilder av henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2010 Jeg oppdaterer litt igjen. Fått tatt noen nye bilder av dem begge nå Sånn apporterer man: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 20. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2010 Liten oppdatering: Flere bilder i bloggen min fra i dag (20.mai) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 21. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2010 :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 21. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2010 Herlig bilde :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 21. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2010 Chili er så fiiin!! :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2010 Kjempefiiine! Åh jeg vil også ta slike fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2010 Takk Herlig bilde Takk Chili er så fiiin! Tusen takk Må si meg enig Kjempefiiine! Åh jeg vil også ta slike fine bilder! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 22. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2010 Så herlige hunder du har Koselig tråd å lese Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2010 Er noen mnd siden oppdatering nå, så her kommer noen tatt nylig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2010 Fine damene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Liten bildeoppdatering! Bocca hadde bursdag De har halvveis badet allerede i år Et bilde av oss tre Bocca på hytta i helgen: Vi har begynt så vidt å tenke på litt jakttrening Dette får holde for denne gang. Finnes mange nye bilder på hjemmeside og i blogg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Oi så flink man er til å oppdatere. Men først vil jeg bare få med at vi nå har opprykket til kl 2, og har nådd målet for 2011. Video fra stevnet vårt på NKK Hamar: Ellers et par bilder av jentene: Og ellers: Gratulerer så mye med 3årsdagen til Chilli: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 For et fantastisk lydighetsprogram! Hun går som ei klokke, blir helt rørt av den kontakten dere har, altså. Du har en veldig, veldig flink hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer med opprykk! Jeg så dere på Hamar, men var så langt unna, så orket ikke å løpe etter dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Så utrolig flink hun er! Den farten og motivasjonen gjennom hele programmet! Misunnelig! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer med dagen og flotte resultater i Hamar!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer så mye både med dagen og opprykket. Hun har ikke blitt så flink uten en veldig flink fører Når dere får fellesdekken i boks så kommer dere til å nå langt. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Gratulerer igjen, dere er kjempeflinke Gratulerer med dagen til Chilli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Så utrolig fine bilder du tar, av utrolig fine hunder da! Hvilket kamera bruker du? Og hvilket objektiv bruker du mest når du tar bilder av hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2011 Så utrolig fine bilder du tar, av utrolig fine hunder da! Hvilket kamera bruker du? Og hvilket objektiv bruker du mest når du tar bilder av hund? Takk for det Har Nikon D60. Bildene jeg har tatt er tatt med bl.a Tamron 18-200mm og Nikkor 50mm f/1.4. Mens de tre første bildene i siste innlegg er tatt med Tamron 18-270mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts