Gå til innhold
Hundesonen.no

Kabokas Miss Saigon & Rådeskogen's First inspiration


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

Dette blir en felles tråd for mine to hunder "Bocca" og "Chilli"

Kabokas Miss Saigon - 'Bocca'

Rase: Dansk svensk gårdshund

Farge: trefarget

Født: 25. mars 2007

Høyde: ca 35 cm

Vekt: ca 7,1 kg

HD: C

Mor: Leonberget'z Tamara

Far: Leonberget'z Shakespear Is Back

Baby-Bocca

IMG_0138.jpg

Voksen-Bocca

15desember0810.jpg

Rådeskogen's First inspiration - 'Chilli'

Rase: Nova scotia duck tolling retriever, "Toller"

Farge: rød/hvit

Født: 10. Oktober 2008

Mor: Nuch NV-07 River Nova Arctic Itana

Far: Blueboy Sailor Zharek

14-15des0838.jpg

14-15des087.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, men i dag fyller Bocca 6 år. Så her kommer noen nyere bilder: Hun vet å kose seg: Noen litt nyere av ChillI:

Gratulerer så mye både med dagen og opprykket. Hun har ikke blitt så flink uten en veldig flink fører Når dere får fellesdekken i boks så kommer dere til å nå langt.

Så utrolig flink hun er! Den farten og motivasjonen gjennom hele programmet! Misunnelig!

Fineste hundene, det :P

Flere bilder, takk :P

Takk ;D

Ah, fineste hundene :P

Veit jo at Bocca er en hund som kommer til å gjøre det bra, og det blir utrolig spennende å følge meg Chilli! :P

Tja, vi får nå se. Nå har hun fått en liten pause.

Ekle retrievervalpesøthet altså. Husj vekk med seg, nå! :P

:P

Ikke sant :P

Fiiiineste hundene! :P

;D

Så søte! Spesielt tollervalpisen. :P

Hun er herlig!

Åhhh.....! Du har fått deg Toller jo. Så nydelig hun er :P Gratulerer :P

Takk så mye :P Ble toller denne gangen

Fineste jentene det! :P

Chilli er jo nydelig, utrolig fin farge på henne. :P

Takk :P

Nåmmin, se på de store ørene :) Er det bare meg eller er hun litt mørkere enn de fleste andre tollervalper?

Hun er litt mørk ja, så spørs hvordan det blir utstillingsmessig, men det spiller egentlig ingen rolle for meg. Får bare se hvordan fargen hennes blir. Men nå liker jeg de mørke litt bedre og jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er litt mørk ja, så spørs hvordan det blir utstillingsmessig, men det spiller egentlig ingen rolle for meg. Får bare se hvordan fargen hennes blir. Men nå liker jeg de mørke litt bedre og jeg da :)

Syns det ser rålekkert ut jeg da, er det ikke ønsket med litt mørkere tollere enn de man ser "overalt" ?

Farger lysner jo gjerne med tiden, eller så blir de mørkere... Blir spennende å se hvordan hun blir etterhvert som hun blir større :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser rålekkert ut jeg da, er det ikke ønsket med litt mørkere tollere enn de man ser "overalt" ?

Farger lysner jo gjerne med tiden, eller så blir de mørkere... Blir spennende å se hvordan hun blir etterhvert som hun blir større :P

Nja, det er vel lyse som er å foretrekke på utstilling om jeg ikke tar helt feil. Og derfor kan frøkena mi bli litt i mørkeste laget. Men det får tiden vise :P Jeg syns hun er knallflott, mørk med klare hvite tegninger. Men blir spennende og se fremover, fargen vil nok lysne litt.

De er kjempefine! Tollervalper er bare så søte! :) (og fint navn hehe :P )

:P Ikke sant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig valp ;) .. hvorfor valgte du toller? bare nysgjerrig...

Tja hvorfor?! Av en eller annen grunn har dette hvert drømmerasen fra før jeg fikk Rex. Men det har av ulike grunner ikke blitt den rasen før nå. Det er på en måte noe med rasen som tiltaler meg. Jeg liker alt med rasen egentlig av det jeg har fått inntrykk av. Så fant ut at nå kunne jeg gå for toller - ville oppfylle drømmen min. Nå gjenstår det bare å se hvordan det er å ha en toller i hus. Om jeg fortsatt sitter igjen med samme inntrykk når jeg eier en selv ;)

Jeg gleder meg virkelig til å kunne jobbe med denne frøkena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...