Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakinos G-G Kull


PsychoLynx

Recommended Posts

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Åååååh, noen i nærheten?? *nysgjerrig* :)

Nei... Husker ikke om det var Kristiansand eller sund jeg. Men mener det var en av delene.

Nå er forøvrig Geisha også solgt. Hun skal til Sverige. Hanne har henne på delfor eller hva man kaller det.

Skrevet
Nei... Husker ikke om det var Kristiansand eller sund jeg. Men mener det var en av delene.

Nå er forøvrig Geisha også solgt. Hun skal til Sverige. Hanne har henne på delfor eller hva man kaller det.

Hehe, nei det er jo ikke nært i det hele tatt... :)

Jeg vil ha Goliat jeg! Peeeene vofsen! *sukke*

  • 2 weeks later...
Skrevet

Nye bilder! På lørdag var valpene 4,5 uke gamle, og vi var tilbake for ny fotoshoot :wub:

Gode Goliat

281208_041.jpg

281208_062.jpg

281208_077.jpg

281208_084.jpg

Gåtefulle Gynter

281208_042.jpg

281208_044.jpg

281208_064.jpg

281208_067.jpg

281208_079.jpg

Gromme Gorm

281208_051.jpg

281208_052.jpg

281208_066.jpg

281208_089.jpg

281208_096.jpg

Gossine Geisha

281208_054.jpg

281208_056.jpg

281208_058.jpg

281208_078.jpg

281208_098.jpg

Masse fler bilder i bloggen :P

Skrevet
Nye bilder! På lørdag var valpene 4,5 uke gamle, og vi var tilbake for ny fotoshoot :wub:

Gode Goliat

281208_062.jpg

For et uttrykk på nurket! Lyst på valp jeg.. En til liksom. En som er liten og søt, istedenfor stor og søt..

Skrevet
Utifra bildene likte jeg 1. Gode Goliat og 2. Gromme Goliat best :P Alle var skikkelig søte :) Er det eget oppdrett?

Hva med å lese litt i tråden?

Du minner meg om læreren min, du. Jeg spør, og hun sier at jeg kan det :closedeyes:

Det er Hakinos G-G kull :) De er ikke fra trådstarter.

Utrolig skjønne valper da :P

Ok :P Utrolig fine da :P

Vedkommende har under 200 innlegg og er sikkert rimelig ny her. Hvordan kan hun vite at Psykolynx ikke er innhaveren av kennel Hakino? Bridie er jo en Hakino hund, og det er jaggu ikke lett å vite om det et hennes eget oppdrett eller hva når man ikke kjenner folket her inne :P

:P

Samme tenkte jeg...

:)

Det er rimelig lett å få det med seg hvis man LESER TRÅDEN syns jeg da... :)

Jeg skumleser bare innleggene, men i tråden så jeg ikke noe om at det ikke kunne være PsychoLynx sitt..? :ahappy:

Men så er jo jeg blond så det holder, må bare unnskylde altså :)

Skrevet

Disse valpene var til å spise opp! Men alle de NYDELIGE bildene fra aketuren da! Jeg er mektig imponert over bildekvaliteten og modellene dine! De setter virkelig liv og helse på spill for at du skal få gode bilder :)

*klappe på skulderen*

Skrevet

De er kanskje søte, men ikke helt gode asså.... Aggressive små j****! :)

464Goliatcopy.jpg

Goliat prøvde å spise meg så fort vi kom inn døra! :shocked:

501Geishacopy.jpg

Geisha (Gry blitt nå tror jeg) lurer på om hun skal stjele kameraet til Marit...

615Goliatcopy.jpg

659Gormcopy.jpg

Tydelig at Gorm her pønsker på noe!

697Goliatcopy.jpg

Marit er ikke bedre hun heller da.. Hevne seg på en valp på denne måten... *riste på hodet*

567Gyntercopy.jpg

Typisk ond skapning!

701Goliatcopy.jpg

Ser kanskje søt og uskyldig ut, men prøver i virkeligheten å slå hodet mitt i kurven ved å dra meg etter håret!

728Gormcopy.jpg

Uhuuum...

750Gormcopy.jpg

Blodtørstig siste mohikaner...

761Geishacopy.jpg

Rett før angrep!

557GoliatogBentecopy.jpg

Men åååååh så forelsket man kan bli...... :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...