Jump to content
Hundesonen.no

Hva er ditt favorittnettsted for dill?

SFX

Recommended Posts

Takk for svar, jeg skjønner jeg må forklare meg tydeligere.

Jeg vil ikke ha lenker, halsbånd, skåler, tepper, shampooer, pelsutstyr, bur, bord og slikt som er til hunden - jeg vil ha klær, vaser, smykker, bilder, dill og dall som er til eieren.

http://shop.cafepress.com/

Bare å søke på rasen du vil ha. Har ikke bestilt noe derifra, men er redd det blir dyrt hvis jeg først begynner :)

Her var det mye fint, ja... Det blir mange linker herfra for ønskelista neste år, om jeg klarerå holde meg så lenge. Nå har jeg i hvert fall shoppet julegaver her.

Petshopgirls har masse hvis du har miniatyrhund, hehe :) Er veldig mye dollegreier, men jeg har faktisk lyst på masse av det! Bare synd det meste av det er så sinnsykt dyrt. Er en hundeseng der for 43 tusen. Løp og kjøp den som har penger :) Ellers har jo canis endel. :D

http://shop.cafepress.com/

Bare å søke på rasen du vil ha. Har ikke bestilt noe derifra, men er redd det blir dyrt hvis jeg først begynner :)

Oh! Her var det mye kult! Aldri funnet ting med norfolk terrier på, her var det MASSE jo :)

Hvor lang tid tar det før man får varene derfra da?

Takk for svar, jeg skjønner jeg må forklare meg tydeligere.

Jeg vil ikke ha lenker, halsbånd, skåler, tepper, shampooer, pelsutstyr, bur, bord og slikt som er til hunden - jeg vil ha klær, vaser, smykker, bilder, dill og dall som er til eieren.

Hmm vet ikke om du så at jeg ang. PetSmart og Petco sa at du skulle gå inn på Gifts (det andre er jo lenker osv.)

Hmm vet ikke om du så at jeg ang. PetSmart og Petco sa at du skulle gå inn på Gifts (det andre er jo lenker osv.)

Nå lette jeg ikke mer enn tre-fire minutter, men jeg fant ikke noe som het Gifts. Mulig jeg var sløv, jeg satt med feber og skulle panikkshoppe :) Men nå har jeg i hvert fall bestilt gaver for i år, så skal jeg finne tilbake til denne tråden neste år, men i bedre tid før jul... :)

Nå lette jeg ikke mer enn tre-fire minutter, men jeg fant ikke noe som het Gifts. Mulig jeg var sløv, jeg satt med feber og skulle panikkshoppe :whistle: Men nå har jeg i hvert fall bestilt gaver for i år, så skal jeg finne tilbake til denne tråden neste år, men i bedre tid før jul... :ahappy:

Ja det var en liten kolonne som det sto i så skjønner at du ikke fant det med en gang... kunne egentlig linket direkte dit, men var litt trøtt da jeg skrev det.

Supert at du har fått handlet gaver da! Får håpe det ble mye fint!

• 10 months later...
Jeg er selv stor favoritt av Ebay! Finner det aller meste der! og så mange ulike land å prøve seg i :)

Signeres! Jeg bruker bare ebay,no(istede for .com) for da får jeg prisen opp i norske kroner, og jeg får prisen på porto til norge, og slipper å bli fristet av ting som ikke blir sendt til norge..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Lill med Perfect image er fremdeles aktiv med collie oppdrett både med lang og korthår. Enklest er nok å ta kontakt på Facebook med henne privat, tror ikke hun har tilgang på Messenger på kennel siden sin dessverre. Hun venter et korthårskull i disse dager (uke 17) og jeg vet hun har noen spennende planer fremover også. Verdt å ta kontakt, eventuelt mase litt om du allerede har sendt henne en melding! Ikke sikkert du får svar sånn helt med en gang da den dama har mange baller i luften, kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for arbeidet hun gjør. 😂    Tine (kennel laabanden) som er tagget over her har i hvert fall 1 om ikke 2 korthårs hannhunder ledig akkurat nå, og er vel ikke utelukket at det blir en kort/langhårsparring der i fremtiden, men det kommer helt ann på hvilken hannhund det blir på kortis tispa hennes i fremtiden.  Ann Gjertrud (Kennel NoorWay) er jeg usikker på om avler fremdeles, men er ikke sånn kjempe kjempelenge siden jeg så en annonse fra henne så sant jeg husker rett. Hun var aktiv her inne før, om du søker på Noor, Ninja eller Miyagi (usikker på hvordan det skrives) så finner du henne nok. Men er ellers vanskelig å finne på nett om dagen svjv.  Hadde anbefalt @Kensington Gate , men tror ikke hun avler pr.d.d.    Du kan søke opp norsk collie markedsplass på Facebook, der deles det annonser. 😊 NCK fikk ny nettside for ikke så kjempelenge siden, men oppdateringene har gått sakte dessverre.   
    • Jeg kan ikke se å finne Kennel NoorWay noe sted - verken gjennom Google eller Facebook. Har du mulighet til å sende en lenke? Ellers noterer jeg meg resten av det du skriver, og vil legge stor vekt på gemytt! Takk for hjelpen 
    • Tusen takk for gode tips! Her har jeg litt å sjekke ut 
    • Jeg soser rundt i valpefeber, feriefeber og ferieplanlegging...
    • Ja, det kommer til å bli brukt sekk til valpen. Men vi har lyst til å kanskje leie en hytte og ta små dagsturer med både valp og godt voksen hund.  Sykkelturer utgår pga det blir for tungt med 30+ kg i sykkelvogn.  Alt kommer til å gå på valpens premisser.  Men vi vil gjerne ha turterreng som er ganske flatt, pga eldre hund med hofteplager, og pga tung sekk i krevende, kupert terreng er skummelt.  Setter gjerne tips på turrterreng, eller lettgåtte turer: hele sørlandet, Telemark og Asker område På forhånd tusen takk
  • Nylig opprettede emner

• Create New...