Jump to content
Hundesonen.no

Ansiktene bak nicket!

C.J

Recommended Posts

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply
Posted

Har ikke'no med meg og bikkja, sjeldent mamma gidder å ta bilder :)

Men her er et som er veldig beskrivende av meg da; stort forbanna smil over kjeften, og alt litt på halv åtte. På bildet står jeg i en dyrepark i Tyskland, mamma på telefonen og en helt ekstatisk meg som for første gang er : alene på ferie, utenfor Norge, ser et annet dyr enn rein og hund, og ikke minst ser ett av favorittdyra: LEOPARDEN.

WOOO! 8DDDDDD

n720810275_4259083_7950.jpg

Posted

*ler meg ihjel* Det er faktisk en grunn til at jeg har ca. 4 bilder av meg selv mens jeg har ca. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange tusen bilder av ALT annet! :)

Posted

hm, er da stort sett på den andre siden av kamera jeg. men fant et par bilder:

Meg og Jenna, svigermor sin Beardis

n693810663_2041078_4384.jpg

Sånn ser jeg ut på bilder når det ikke er hund sammen med meg (altså med ridehjelm).

Utnavn.jpg

Posted

Er det ikke en slik tråd her fra før? ;)

Uansett.. Her kommer noen av meg..

Jeg får vedig ofte høre *bombe at det er en hund med på bildet* :)

n750515373_4063952_9869.jpg

n750515373_4368922_6217.jpg

Posted

Jeg er da jente på 18, snart 19 som bor påBbjoa, en bygd en time utenfor Haugesund.

Jeg sammen med føllet jeg har nå, Tunge Odin.

DSC00527.jpg

Og jeg sammen med Oscar

11April011.jpg

Posted

Så morsomt å se fjesene til alle sammen! Og så mange som driver med hund OG hest. (er en av de selv, selvom jeg ikke har noe å ri på for øyeblikket).

Ellers syntes jeg det er mange rundt min egen alder (19).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...