Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor gammel er du?


KristinL

Hvor gammel er du?  

221 stemmer

  1. 1.

    • Yngre enn 15 år.
      12
    • 15-20 år.
      58
    • 20-30 år.
      103
    • 30-40 år.
      33
    • 40-50 år.
      13
    • 50-60 år.
      3
    • Eldre enn 60 år.
      0


Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar
:x Jeg trodde du var 28 eller noe sånt, jeg. :P

Ohhh. Tusen takk :x

Hehe ja la oss gjere det!

"Old girls klubb"?

Hva med "oldies but goddies"? :x

Stemmer for det siste - man blir ikke eldre enn det man gjør det til :P

Trodde jeg også! :x

Tusen takk til deg også.

Nå har jeg en sønn som er 14 år og det har jeg vel nevnt i noen tråder. Da hadde jeg vært littebitt tidlig ute og jeg bare hadde vært 28 :P

Dette var en veldig hyggelig tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til deg også.

Nå har jeg en sønn som er 14 år og det har jeg vel nevnt i noen tråder. Da hadde jeg vært littebitt tidlig ute og jeg bare hadde vært 28 :x

Psssh, sånt får man da ikke med seg. :x Hoderegning er ikke noe for oss doggiser, vi tar det på feelingen vi. Skal jeg være helt ærlig trodde jeg du var rundt 24-25, og da var du nå iallefall tidlig ute. :x

Men kanskje det har noe med at jeg vil at alle skal være på min alder? Neeh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men hvorfor må du passe deg for natteravnene?

He, he. Skal vi starte klubb? Jeg er 43.

Det er en spøk de har pågående.. Natteravnene her i Bergen driver å gir deg bussruter hvis du er under atten og i byen etter 1 om natten..

Også hvis jeg bare sier.. jeg er atten så ber de om leg.. blabla. litt VELDIG lei det! :x

HVER gang venner av meg ser de må de jo mobbe meg med de :x

edit: skal jo sies at jeg har noen venner og venninner som bor nedi byen :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en gjeng med smårips dere er! :icon_redface:

35, jeg... *sukke dypt*

Og til dere "jeg er 25, gift og har to unger - du verden så gammel jeg føler meg".... Jeg er 35, er IKKE gift og har IKKE barn... Og da begynner det vel å bli litt seint...? *sukke enda mer og føle seg som gammel gal dame i liten rød hytte i skogen med flagrende grått hår og 42 katter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en gjeng med smårips dere er! :(

35, jeg... *sukke dypt*

Og til dere "jeg er 25, gift og har to unger - du verden så gammel jeg føler meg".... Jeg er 35, er IKKE gift og har IKKE barn... Og da begynner det vel å bli litt seint...? *sukke enda mer og føle seg som gammel gal dame i liten rød hytte i skogen med flagrende grått hår og 42 katter*

Slik det blir det der når man dater smårips.... :icon_redface::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en gjeng med smårips dere er! :icon_redface:

35, jeg... *sukke dypt*

Og til dere "jeg er 25, gift og har to unger - du verden så gammel jeg føler meg".... Jeg er 35, er IKKE gift og har IKKE barn... Og da begynner det vel å bli litt seint...? *sukke enda mer og føle seg som gammel gal dame i liten rød hytte i skogen med flagrende grått hår og 42 katter*

Neida, du er ikke såååå gammel jenta mi!

Trur du jeg ville vært sammen med ei gammal hurpe??? (eller, vent litt...Hmmm...eller er jeg kanskje det!?!? :( )

JEG derimot er 25! Mohaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det blir det der når man dater smårips.... :icon_redface::P

Veeeel, har ikke alltid gjort det da... :(

Neida, du er ikke såååå gammel jenta mi!

Trur du jeg ville vært sammen med ei gammal hurpe??? (eller, vent litt...Hmmm...eller er jeg kanskje det!?!? :P )

JEG derimot er 25! Mohaha :P

Whaaaaatever! Jeg ER ei hurpe! *slå fast*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere "jeg er 25, gift og har to unger - du verden så gammel jeg føler meg".... Jeg er 35, er IKKE gift og har IKKE barn... Og da begynner det vel å bli litt seint...? *sukke enda mer og føle seg som gammel gal dame i liten rød hytte i skogen med flagrende grått hår og 42 katter*

Næsj, må du rulle inn!! Dessuten, har du i det hele tatt lyst på den pakken der?

Slik det blir det der når man dater smårips.... :icon_redface::(

*host* Åh, skjer sånt da? *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig tråd dette da! Er jo så mye deiligere når man ikke vet hvor gamle folk er! For jeg er eldgammel altså - vil ikke en gang si hvor gammel jeg er..

- men vi fikk fri fra skolen for å se amerikanerne gå på månen (nå gikk jeg på amerikansk skole, så det var kanskje naturlig akkurat det..)

- på samme skole var det sørgegudstjeneste da Robert Kennedy ble drept

- Mine foreldre var småbarnsforeldre (en av de småbarna var jeg..) da Beatles fikk sitt gjennombrudd

- Better dead than red, var et kjent ordtak (kalde krigen)

- Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk alle - unntatt meg - og sippet over "Love story", en film jeg syntes var uendelig klissen

- Husker godt alle artiklene i aviser og blader om Starwars da den kom

- Jeg snek meg inn med falsk leg og greier på forrige versjon av King Kong

- Den opprinnelige Batman serien, 25 minutters episoder, opplevdes ikke som så teit enda Robin fløy rundt og sa "Holy Mackerel" hele tiden, og Batman strevde fælt for å holde magen inne, og når de liksom klatret opp husvegger så gikk de egentlig på et gulv og så snudde de bare filmen

-Min første hund ble født 14. mai 1973.. husker fremdeles sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F

Herlighet for en gjeng med smårips dere er! :icon_redface:

35, jeg... *sukke dypt*

Og til dere "jeg er 25, gift og har to unger - du verden så gammel jeg føler meg".... Jeg er 35, er IKKE gift og har IKKE barn... Og da begynner det vel å bli litt seint...? *sukke enda mer og føle seg som gammel gal dame i liten rød hytte i skogen med flagrende grått hår og 42 katter*

For å si det sånn: jeg er 25. Jeg er gift. Jeg har to hunder. Jeg hadde stasjonsvogn, dessverre ikke en Volvo. Jeg har stakittgjerde. Og jeg bor i tomannsbolig. Sånn har det vært et par år, sånn rent bortsett fra alderen da, den kryper stadig oppover. Hva tror du jeg mangler? En unge eller to kanskje?? :P Men for å være helt ærlig; jeg tror sjansen nesten er større for at det kommer nok en hund i hus først, enn en unge.. :P Tytti. Og sånn kommer det vel til å vare en god stund. Dvs at om noen år, nærmere bestemt 10 år, kommer jeg til å være som deg, bortsett fra at jeg er gift da, og muligens bor i et annet hus enn deg. Så det er ikke SÅ stor forskjell liksom!

For noen år siden følte jeg meg kjempesuperduper-etablert med alt dette jeg "har" og "er". Nå føler jeg at jeg henger etter - jeg har jo ingen barn. Ikke vil jeg ha noen enda heller, så dette lover "dårlig". :(

Vi møtte noen på spanieltreff for noen år tilbake, og hadde det kjempegøy med de. Fant virkelig tonen. Litt senere var vi på besøk hos noen og fortalte om dette; at vi hadde møtt noen "på vår alder" som hadde spaniel og at vi fant tonen så godt. På et senere spaniel-treff møtte vi de igjen, og vi dristet oss til å spørre om alder. Joda, 40 år var de, og vi var knappe 23 og 24. :P Så det er sånne folk jeg føler er "på vår alder"..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Forferdelig tråd dette da! Er jo så mye deiligere når man ikke vet hvor gamle folk er! For jeg er eldgammel altså - vil ikke en gang si hvor gammel jeg er..

- men vi fikk fri fra skolen for å se amerikanerne gå på månen (nå gikk jeg på amerikansk skole, så det var kanskje naturlig akkurat det..)

- på samme skole var det sørgegudstjeneste da Robert Kennedy ble drept

- Mine foreldre var småbarnsforeldre (en av de småbarna var jeg..) da Beatles fikk sitt gjennombrudd

- Better dead than red, var et kjent ordtak (kalde krigen)

- Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk alle - unntatt meg - og sippet over "Love story", en film jeg syntes var uendelig klissen

- Husker godt alle artiklene i aviser og blader om Starwars da den kom

- Jeg snek meg inn med falsk leg og greier på forrige versjon av King Kong

- Den opprinnelige Batman serien, 25 minutters episoder, opplevdes ikke som så teit enda Robin fløy rundt og sa "Holy Mackerel" hele tiden, og Batman strevde fælt for å holde magen inne, og når de liksom klatret opp husvegger så gikk de egentlig på et gulv og så snudde de bare filmen

-Min første hund ble født 14. mai 1973.. husker fremdeles sånt..

Jeg har null ide om hvor gammel du kan være, men jeg har alltid trudd at du har vært rundt 23- 27...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, må du rulle inn! Dessuten, har du i det hele tatt lyst på den pakken der?

Njeeeei, har liksom aldri følt at jeg er "der"... Noen har jo vært der hele sitt liv (hadde ei venninne som var helt ekte klar for barn da hun var 14. Fikk første da hun var 19 eller noe og var strålende fornøyd med det. Fremdeles sammen med samme gubben som hun fikk den første med. Sånn skikkelig superstabil - alt jeg ikke er...), jeg føler vel nesten at jeg aldri kommer til å bli helt klar... Er kanskje ikke meningen at jeg skal ha barn?

For å si det sånn: jeg er 25. Jeg er gift. Jeg har to hunder. Jeg hadde stasjonsvogn, dessverre ikke en Volvo. Jeg har stakittgjerde. Og jeg bor i tomannsbolig. Sånn har det vært et par år, sånn rent bortsett fra alderen da, den kryper stadig oppover. Hva tror du jeg mangler? En unge eller to kanskje?? :P Men for å være helt ærlig; jeg tror sjansen nesten er større for at det kommer nok en hund i hus først, enn en unge.. :P Tytti. Og sånn kommer det vel til å vare en god stund. Dvs at om noen år, nærmere bestemt 10 år, kommer jeg til å være som deg, bortsett fra at jeg er gift da, og muligens bor i et annet hus enn deg. Så det er ikke SÅ stor forskjell liksom!

For noen år siden følte jeg meg kjempesuperduper-etablert med alt dette jeg "har" og "er". Nå føler jeg at jeg henger etter - jeg har jo ingen barn. Ikke vil jeg ha noen enda heller, så dette lover "dårlig". :icon_redface:

Vi møtte noen på spanieltreff for noen år tilbake, og hadde det kjempegøy med de. Fant virkelig tonen. Litt senere var vi på besøk hos noen og fortalte om dette; at vi hadde møtt noen "på vår alder" som hadde spaniel og at vi fant tonen så godt. På et senere spaniel-treff møtte vi de igjen, og vi dristet oss til å spørre om alder. Joda, 40 år var de, og vi var knappe 23 og 24. :P Så det er sånne folk jeg føler er "på vår alder"..! :(

Hehe, skjønner den siste der da.... Problemet for meg er bare at de jeg møter som er på "min alder" like gjerne kan være 20 som 40. Kanskje er de oftere det første...? Må vel bety at jeg er en sånn patetisk "nekter å bli voksen"-dame?

Ellers var vel det verste med å bli 30 det at jeg følte jeg ikke hadde gjort noe i livet mitt. Jeg hadde ikke fast jobb da, ikke hus, ikke gift, ingen barn... Nå er det ikke så farlig lengre... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Skal vi starte klubb? Jeg er 43.

Næmmen, hæ?? Jeg trodde virkelig at du var yngre :icon_redface:

Forferdelig tråd dette da! Er jo så mye deiligere når man ikke vet hvor gamle folk er! For jeg er eldgammel altså - vil ikke en gang si hvor gammel jeg er..

- men vi fikk fri fra skolen for å se amerikanerne gå på månen (nå gikk jeg på amerikansk skole, så det var kanskje naturlig akkurat det..)

- på samme skole var det sørgegudstjeneste da Robert Kennedy ble drept

- Mine foreldre var småbarnsforeldre (en av de småbarna var jeg..) da Beatles fikk sitt gjennombrudd

- Better dead than red, var et kjent ordtak (kalde krigen)

- Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk alle - unntatt meg - og sippet over "Love story", en film jeg syntes var uendelig klissen

- Husker godt alle artiklene i aviser og blader om Starwars da den kom

- Jeg snek meg inn med falsk leg og greier på forrige versjon av King Kong

- Den opprinnelige Batman serien, 25 minutters episoder, opplevdes ikke som så teit enda Robin fløy rundt og sa "Holy Mackerel" hele tiden, og Batman strevde fælt for å holde magen inne, og når de liksom klatret opp husvegger så gikk de egentlig på et gulv og så snudde de bare filmen

-Min første hund ble født 14. mai 1973.. husker fremdeles sånt..

Nå vet jeg fremdeles ikke hvor gammel du er, men basert på infoen ovenfor er du eldre enn jeg trodde... *:( igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...