Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor gammel er du?


KristinL

Hvor gammel er du?  

221 stemmer

  1. 1.

    • Yngre enn 15 år.
      12
    • 15-20 år.
      58
    • 20-30 år.
      103
    • 30-40 år.
      33
    • 40-50 år.
      13
    • 50-60 år.
      3
    • Eldre enn 60 år.
      0


Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar
Å være atten år er oppskrytt :ermm: Men jeg liker det (litt over 5 måneder til jeg blir nitten da, tror ikke det er så mye mer spennende :icon_confused:)

Helt riktig. Det er ikke noe særlig mer spennende. Det er akkurat som 18. Det morsomste som skjer når du er 20, er at du kan kjøpe sprit, og det tror jeg jeg har gjort 2 ganger etter jeg fylte 20, og den ene gangen var på Mallorca. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 (og et halvt - siden jeg er så barnslig at jeg gleder meg til å bli 20)

Men Anniken&rotta - er du 19? :icon_confused: det hadde jeg aldri trodd. Er du 89/88-modell? Jeg har hele tiden sett for meg deg som ca. 25. Der ser du hvor feil man kan ta når man ser folk skrive på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Er du? Jeg trodde du var mye yngre.. :icon_confused:

Hehe, du er ikke alene om den.. :P

Men du vet jo at jeg har lappen da, så sååå mye yngre kunne du ikke tror at jeg var..? :P

Jeg er 19 (og et halvt - siden jeg er så barnslig at jeg gleder meg til å bli 20)

Men Anniken&rotta - er du 19? :) det hadde jeg aldri trodd. Er du 89/88-modell? Jeg har hele tiden sett for meg deg som ca. 25. Der ser du hvor feil man kan ta når man ser folk skrive på nettet.

Samme her. :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehehe egentlig en intr tråd. Får litt :P av mange her :P

akkurat blitt 24 (men trodde i går at jeg var 26 :icon_confused: Greit å vite at jeg har et par år mer å leve enn jeg trodde :) )
:P Greit å vite at du har oversikt liksom! :P

Deg trodde jeg også var yngre, sånn 24-26 en plass.

:P

21.

Trodde du var eldre jeg... :ermm:

16 om 3 mnd :P Føler meg liten iforhold til mange her inne..

Og ikke minst du! Eldre!

hehe, artig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh? Du er jo bare barnet jo! :icon_confused:

Takk :ermm:

Dette med å tippe alder over nettet er vanskelig, jeg har hatt et par skikkelige skivebommer når jeg har prøvd å tippe. Nå skal det sies at jeg sliter med å tippe riktig alder når jeg treffer folk face to face også egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel trodde du jeg var?

Neei, mellom 17 1/2 og 21 en plass. :icon_confused:

jeg føler meg som en 22 åring, holder det tro?

Hehe, det holder da vel i massevis, er hvordan man føler seg som teller! (dessverre.. jeg føler meg ofte som 12, 14 eller 17, de verste aldrene når man ikke har peil på hva man driver med eller hvordan man selv og andre fungerer. Iallefall i følge meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er ikke alene om den.. :)

Men du vet jo at jeg har lappen da, så sååå mye yngre kunne du ikke tror at jeg var..? :P

Hehe, nei jeg visste jo det, men til å begynne med trodde jeg du øvelseskjørte eller at du nettopp hadde fått lappen. Trodde du var 17 og gikk på follo. :P Men så vet jeg jo at du jobber (men vet ikke helt hvor og med hva), og så tenkte jeg det var en deltidsjobb, og det kan det jo være for alt jeg vet. Aner ikke hvorfor i alle dager jeg trodde det, men noen ganger får man liksom en tanke i hodet, og vips så tror man verden er sånn.

Hva skal man si? Du holder deg godt! :ermm: (Du kommer til å like å høre det når du tipper 25 altså..) :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...