Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor gammel er du?


KristinL

Hvor gammel er du?  

221 stemmer

  1. 1.

    • Yngre enn 15 år.
      12
    • 15-20 år.
      58
    • 20-30 år.
      103
    • 30-40 år.
      33
    • 40-50 år.
      13
    • 50-60 år.
      3
    • Eldre enn 60 år.
      0


Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar
Takk :icon_confused:

Dette med å tippe alder over nettet er vanskelig, jeg har hatt et par skikkelige skivebommer når jeg har prøvd å tippe. Nå skal det sies at jeg sliter med å tippe riktig alder når jeg treffer folk face to face også egentlig.

Hadde du ikke hatt på meg! :) Jeg ser ut som jeg er 14 år enda. Selv mamma sier at jeg ser barnslig ut :ermm:

Dog er det kjipt siden jeg har en ting for gutter eldre enn meg :rolleyes: :rolleyes:

MEN det ble OT :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke hatt på meg! :ermm: Jeg ser ut som jeg er 14 år enda. Selv mamma sier at jeg ser barnslig ut :icon_confused:

Dog er det kjipt siden jeg har en ting for gutter eldre enn meg :rolleyes: :rolleyes:

MEN det ble OT :)

Liker å OT'ee litt.

Når jeg er med min søster å hennes to barn tror alle jeg er moren mens hun er lillesøsteren min...

Nå er det snakk om 7 års forskjell... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 8 timer igjen av å være 18! JEG VIL IKKE BLI ELDREEEE! 18 foreverrrrrrr!

Jeg må innrømme, jeg trodde du var mye eldre! :icon_confused: Og, det gjør ingenting å bli 19, det er akkurat det samme. :ermm: Folk på 20-21 synes fortsatt du er like barnslig. :) Iallefall var det sånn jeg følte det når jeg var 18-19. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold munn på deg! <_<

:icon_confused:

Jeg er 23 :ermm:

Det kommer jeg aldri til å venne meg til. For du er liksom supermamma som går på utstilling med en svær ungeflokk og enda flere hunder. Du MÅ jo være eldre enn meg, for ellers må jo jeg være kjempegammel uten å ha kommet så langt i familiestartingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme, jeg trodde du var mye eldre! :ermm: Og, det gjør ingenting å bli 19, det er akkurat det samme. :) Folk på 20-21 synes fortsatt du er like barnslig. :P Iallefall var det sånn jeg følte det når jeg var 18-19. :P

Men jaaa, det er poenget. Jeg er plutselig... ett tall høyere :icon_confused: 18 er liksom perfekt. jeg bryr meg ikke om sprit, eneste er at jeg vil kunne gå på 20-årssteder og kose meg etter ...22.00? 21? Husker aldri det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_confused:

Det kommer jeg aldri til å venne meg til. For du er liksom supermamma som går på utstilling med en svær ungeflokk og enda flere hunder. Du MÅ jo være eldre enn meg, for ellers må jo jeg være kjempegammel uten å ha kommet så langt i familiestartingen. :ermm:

ja sant!!

Jeg er 27, og har startet på babylaging.... og er ikke klart for mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller atten den 10 des..

Aaah, skal bli deilig å være ute med venner uten å høre kommentaren

!"ooj, ojj synnøve! Pass deg. Der er natteravnene"

Litt OT men hvorfor må du passe deg for natteravnene?

"Gamlemor" på 46 år. :x

He, he. Skal vi starte klubb? Jeg er 43.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jeg aldri til å venne meg til. For du er liksom supermamma som går på utstilling med en svær ungeflokk og enda flere hunder. Du MÅ jo være eldre enn meg, for ellers må jo jeg være kjempegammel uten å ha kommet så langt i familiestartingen. :x

Signerer på den... :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...