Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Nei, det er nok ikke alle, men likevel så alt FOR mange... *snufser på dyrenes vegne* :D

Kan vel plusse på underlater, fisker + 3 Maine Conner som oppdrettere sa fra seg salg til henne !

Etter avslag på avslag SKAL hun bare ha en MCO [-X Da er jo noe galt ?

Se her !

Heisan

Som jeg sa til deg hadde jeg fått mail fra noen angående deg,samt at jeg etterpå har fått telefoner, jeg har måttet lest,tenkt meg nøye om og vurdert endel frem og tilbake.

Jeg har også vært inne på noen forum å lest litt av det du har skrevet der.Og må bare være helt ærlig å si at jeg er blitt veldig skeptisk til å sende *** ned til deg.

En annen ting er at du ikke har nevnt at du skulle flytte hjem til dine foreldre,hvor den andre katten din er osv..... og når du skriver på en plass at det var et problem med kattene og jenta di,men til meg skriver du at kattene ikke gikk overens........

samtidig legger du ut bilde av datteren din sammen med ene perseren,så ikke ut som der var noen problemer-tvert imot.......

Samt at den beskrivelsen du har gitt meg av hvordan siste kattungen døde og hva du la ut i et forum ikke stemmer helt overrens......

Det er litt for mange ting som skurrer for meg nå,og er det en ting jeg er opptatt av så er det at kattungene mine skal komme til trygge gode hjem,som de helst kan få være i hele livet sitt......

Jeg sier ikke nå at hun ikke vil få det hos deg,men sånn jeg føler det nå- er det for mye usikre ting for meg og jeg velger derfor å ikke selge henne til deg.

I morgen tidlig vil jeg derfor tilbakeføre de 4000,- som du har satt inn på min konto.Så du vil nok se i løpet av dagen at de tilbakeført !!

Tror jeg vil anbefale deg å ligge litt lavt i terrenget når det gjelder disse dyra en stund,ta godt vare på de du har, samt datteren din.Vent til hun er blitt litt større og skjønner litt mer. To-åringer kan være ganske uvørne med små dyr, det vet jeg godt av erfaring.

Og tenk deg litt om før du skriver alt på nettet,husk at det er mange "rare" folk rundt omkring.Og for å si det sånn at den personen som ringte meg angående deg var slettes ikke ute etter å prate drit om deg, men heller for å få deg til å stoppe opp litt,heller ta vare på de du hadde og vente til datteren din ble større og ting var litt mer stabilt.

Synd at det ble som dette, men når det gjelder kattungene(bebisene mine) så må jeg bare følge magefølelsen min!!!

MVH

Her er en til !

Kan ikke si annet enn at jeg har blitt sjokkert over det jeg har lest her nå.

Er veldig takknemlig over at du sendte meg dette. Er så fint å vite hvem man kan stole på.

Dette er jo helt horibelt.....".hva skel hun med dyr,"......( er det eneste jeg tenker.)

Men tusen takk for PM som du sendte meg.

Den kommer jeg aldri til å glemme..........bare sjokkerende den. Huff a meg......

Skal uansett holde dette for meg selv :D)

Setter veldig pris på at du delte dette med meg.

Håper vi kan dele flere meninger sammen.

Kjempe koselig å høre fra deg :()

Vennlig hilsen

GANG på GANG ringer hun oppdrettere og får avslag ! Det er slik med samlere, dem SKAL bare ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyr kan få alle slags "menneskesykdommer".

Har hørt om marsvin med herpes,og har hatt marsvin med bihulebetennelse (han lever i dag)

Helt feil.. det er masse sykdommer med samme navn men som ikke er samme på dyr og menneskr.. nå har jeg hørt med 3 div vet ang sykdommen kattungen til cav døde av.. ingen har opplevd noe lignende..

jeg har drevet med katter i mange mange år.. og har vel stått bak omplasseringa av rundt 800-1000 katter.. jeg har aldri og jeg mener aldri opplevd katter som har dødd av diare iløpet av et døgn.. døden tar lang tid ved diare... i dette tifellet hvor katten såkaldt lekte og spiste to timer før den lå død av diare må jeg bare si det trenger plass i guinnes rekordbok.. jeg har flere ganger mistet katter i diare og det har tat mange dager.. først diare.. så syke og slappe, slutter å spise, blir utørret og etter det igjen kan det ta to døgn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, tlf nummeret mitt ligger i tråden her.. er det forvirring, spørsmål, noen som vil kjefte.. what ever.. jeg tar stort sett tlf nesten 24 timer i døgnet..

jeg er for gammal rettogslett til å gidde å løpe etter en jente som er "dum" for å ta igjen.. for meg er det her snakk om å prøve med alle metoder å stoppe noe som jeg syntes er helt for ******.. og det står jeg for..

nå skal jeg gå å se om dere har et annonsested for andre typer dyr enn hund her :D

Har du en sykelig trang til at vi skal ringe til deg? :( Siden du oppgir tlf nr. ditt 2 ganger :D

At du er for gammel når du er 38 er jo ikke bra :P . Setter pris på at du informerte oss hvem du er. Den skal du få takk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en sykelig trang til at vi skal ringe til deg? :D Siden du oppgir tlf nr. ditt 2 ganger :P

At du er for gammel når du er 38 er jo ikke bra :P . Setter pris på at du informerte oss hvem du er. Den skal du få takk for.

Tenkte akkurat på det samme :D Vil ikke si det er så voksent å legge ut nr. sitt på internett og be om å ringe deg.. pluss at du snakker mye stygt om en person (ikke vet jeg om det er sant) på internett..Hvorfor tar du det ikke privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en sykelig trang til at vi skal ringe til deg? :D Siden du oppgir tlf nr. ditt 2 ganger :P

At du er for gammel når du er 38 er jo ikke bra :D . Setter pris på at du informerte oss hvem du er. Den skal du få takk for.

Hehehe ja hvorfor er det aldri noen som ringer meg a :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som får meg til å stusse litt er at hamstrene og musene døde av samme sykdom?

Sykdom er atrsbetinget og det kan da ikke ha seg at de har smittet hverandre. Hamstrene må ha dødd av noe annet.

Virus kan angripe forskjellige dyrearter. Både mus og hamstere er jo gnagere :D

Her er hva Cavalita skrev:

Så ble noen mus syke og de døde, oppdaget at flere også var syke så jeg dro til dyrlegen med de. Dyrlegen kunne bekrefte at det var en smittsom viriusinfeksjon. Alle musene og hamstrene døde av dette unntatt 4 av de.

Kanskje det er tilfelle? Du kan jo ikke bare si at Hamsterene MÅ ha dødd av noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker liksom som dere vet mer om dyreholdet til Cavalita enn hun gjør selv.. Jeg synes det er litt drøyt at dere snakker dritt om henne på et forum!! Hvis det skulle være tilfelle at hun er så grusom som dere sier så er det jo litt rart at dere "mobber" henne ut av forumet, for forumet er jo faktsk til for at man skal få vite mer om dyr.. Jeg synes bare det blir litt for drøyt og jeg kjenner jeg blir skikkelig forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virus kan angripe forskjellige dyrearter. Både mus og hamstere er jo gnagere :D

Her er hva Cavalita skrev:

Så ble noen mus syke og de døde, oppdaget at flere også var syke så jeg dro til dyrlegen med de. Dyrlegen kunne bekrefte at det var en smittsom viriusinfeksjon. Alle musene og hamstrene døde av dette unntatt 4 av de.

Kanskje det er tilfelle? Du kan jo ikke bare si at Hamsterene MÅ ha dødd av noe annet.

hvis jeg VET at det ene hamsteret ble slått ihjel av henne selv fordi hun syns den så stuss ut og hun ikke hadde penger til vet.. og fordi hun alikevel hadde for mange? dette var ikke i den perioden hun hadde musene.. men hun hadde katt, marsvin og fugl i tillegg til hamster.. i tillegg mente hun at hamster i seg selv ikke merket noe og den luktet mye så det var en human måte.. greit, den døde nok fort men ikke av no virus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det ikke stoppet enda????

Syns ikke folk bør involvere seg i sånt hvis ønsket ikke er der...

har lest dette og får litt sjokk av at det blir så sterk reaksjon. selv har jeg funnet mange esker med kattunger her jeg bor, som jeg har gitt videre til redd dyra, skulle jeg brukt mye energi på å finne ut hvem som hadde gjort dette kunne jeg blitt sprø, tror jeg også hadde fått event. de som ble tatt på nakken.

Nei jeg er bare glad jeg kan gi disse et godt hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virus kan angripe forskjellige dyrearter. Både mus og hamstere er jo gnagere :D

Her er hva Cavalita skrev:

Så ble noen mus syke og de døde, oppdaget at flere også var syke så jeg dro til dyrlegen med de. Dyrlegen kunne bekrefte at det var en smittsom viriusinfeksjon. Alle musene og hamstrene døde av dette unntatt 4 av de.

Kanskje det er tilfelle? Du kan jo ikke bare si at Hamsterene MÅ ha dødd av noe annet.

for i følge min vet kan ikke forskjellige dyrearter smitte hverandre.

jeg ble litt redd da ene marsvinet mitt fikk midd og om det kunne smitte på katta. derfor jeg nevnte dett. Det kan klart være en liknende virus sykdom som tok knekken jeg vet ikke jeg. Men siden jeg har hatt litt sykdom og uvelkommne småpelskryå hos mine svin som ikke kunne smitte katt tenkte jeg bare det hørtes rart ut.. men det er min mening.

Og det er ingen her som har sagt et stygt or om cavalita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at hadde det vært meg så hadde jeg syns det var sagt stygge ting...

er jo ikke koselig å få en sånn rekke om ting og tang når hun prøver og vise at hun gjorde noe fint for den katten hun fant.

Selv har jeg veldig dårlig erfaring med dyreværnet og ville ikke brukt så mye energi på å få de til å gripe inn, hvor det faktisk endte med at den hunden det gjalt døde av sult uten at noen rykket inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...