Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Pincher:

Hun truer med og komme tilbake og plage brukerne i forumet vårt. Det tillatter jeg IKKE og kommer til og kjempe tilbake med alle midler.

Slike som henne kommer kun til og lære på den harde måten.

hvor står det at hun skal komme å plage brukerne a?

du har et forum som ikke er lukket.. hva med å lage et medlemsforum da da som er helt lukket for publikum

Skrevet

Firma ?

Dette er ikke noe firma.

Dette er en privat drevet hunde side, drevet av brukere for brukere.

Demon og Pinscher kommer til og sjekke om dere har gjort noe galt og, hvis ja blir det jo lett og få dere utestengt siden dere har Telenor og Chello abb.

Skrevet
Jeg takker også for meg men jeg kommer til og se etter en viss person her inne Wink + mange andre her inne kommer til og se etter henne

Der står det. Og etterpå følger det med ip adressen som bytter og sånn.

Så sier hun at jeg ikke kan gjøre noe, der tok hun grundig feil for og si det sånn. :cry:

Skrevet
Firma ?

Dette er ikke noe firma.

Dette er en privat drevet hunde side, drevet av brukere for brukere.

Demon og Pinscher kommer til og sjekke om dere har gjort noe galt og, hvis ja blir det jo lett og få dere utestengt siden dere har Telenor og Chello abb.

Nei så redd jeg ble :mrgreen:

Skrevet

du virker på meg totalt useriøs.. god reklame for forumet..

dette er noe av det værste jeg faktisk har vært med på.. hvor gammal er du a (viktigper)?

vi er extremt redde alle sammen nå #-o

Skrevet
du virker på meg totalt useriøs.. god reklame for forumet..

dette er noe av det værste jeg faktisk har vært med på.. hvor gammal er du a (viktigper)?

vi er extremt redde alle sammen nå #-o

Enig.

Det er ikke akkurat fryktelig mye du får gjort.

Skrevet

det er rart, når admin oppfører seg sånn..

hvis du leser har jeg faktisk mange hygglige innlegg her.. så ikke kom å snakk om holdning.. for den er ikke til forumet men til HAN!

Skrevet

Nå synes jeg dette skal stoppe... Dere kan dra tilbake til deres snikk snakk forum i stedet da.. Ikke komme her og være smarte..

Skrevet

er ikke vi som kommer her å er smarte da.. men når admin skal true osv.. syns det blir for dumt.. eller er det forbudt å kritisere admin her inne når man mener han opptrer helt på jordet.. ser det ikke som at jeg bråker.. men ælig talt, syntes egentlig han admin typen provoserer folk med trusseler og det er jo teroretisk sett å be om bråk?

jeg liker veldig veldig dårlig å bli trua :evil:

Skrevet
Kan noen fortelle meg om dere 3 da. Noen gamle brukere? Virker det som de er kommet for og lage bråk ?

Kan godt fortelle jeg.. men da må vi ta hele denne tråden med alle innleggene på nytt da?

Skrevet

Trengs ikke. Jeg har fått ytterlige informasjon om hva Monica har gjort. La meg si det på den måten hun har gått langt over streken. Blandt annet gitt ut brukeres navn er. Så jeg kommer uansett til og melde henne til nettselskapet, hvis hun ikke kommer med en unnskyldning.

Skrevet
Monica, Demon og Pinsher blir nå kastet ut.

Ikke meld dere på med nye brukernavn. For da kommer jeg til og gå til _veldig_ mye sterkere skritt.

Hvorfor skulle vi det.. jeg er her og sier meninga mi jeg..

og SLUTT å true meg, like før jeg faktisk blir irritert..

Skrevet

Dette var som sagt ingen trussel. Du er kastet ut.

38 år og oppføre seg på den måten.. Du kan sikkert få hjelp, synes du bør prøve på det.

Nå stenger jeg emnet. Denne saken er utdebatert.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...