Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks


Mirai

Recommended Posts

Ser "bøllene" er registrert uten bosted, interesser, nettsted, epost eller noe...

Ikke har de presentert seg heller...

Så hensiktene deres er vel ganske klare... [-X

Støtter også Cavalita.

Selv om man ikke bryter norsk lov vil det ikke si at man handler på etisk grunnlag.

Jeg vil si at denne uthengingen er LENGRE fra etisk riktig.! =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar
Ser "bøllene" er registrert uten bosted, interesser, nettsted, epost eller noe...

Ikke har de presentert seg heller...

Så hensiktene deres er vel ganske klare... [-X

Støtter også Cavalita.

Jeg vil si at denne uthengingen er LENGRE fra etisk riktig.! =D>

Jeg har presentert meg, så ikke ta alle under en kam nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt 2 av de nyregistrerte...

disse to jeg omtaler som "bøller".. (Demon å raksha eller hva d sto...)

Har presentert meg jeg også! Og vært medlem her ganske så lenge.

Bare komenterte det med hva som er etisk riktig... :wink:

Nå har alle gått i forsvarsmodus så nå blir tråden bare hets å drittkasting tipper jeg... :D

(ikke at den har vært så mye bedre før.) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er presenter og har vært her lenge.

tror jeg faktisk kom hit lenge før cavalita.

og dessvere min støtte går til demon og monica.

grunnen er at jeg kjenner til calvalita fra andre forum.

men hun er ei kjempe jente men hun må våkne litt og innrømme at det ikke er et sundt dyrehold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er presenter og har vært her lenge.

tror jeg faktisk kom hit lenge før cavalita.

og dessvere min støtte går til demon og monica.

grunnen er at jeg kjenner til calvalita fra andre forum.

men hun er ei kjempe jente men hun må våkne litt og innrømme at det ikke er et sundt dyrehold

Fullstendig enig!

Og ang det etisk riktige så har dette gått utover en rekke dyr.

Man kunne nok ha tatt dette privat med Cavalita, men når de ikke får tak i henne? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva altså, nå blir jeg så forbannet her jeg sitter at jeg skjelver!

Nå har dere forfulgt Cavalita overalt, hva i helsinke er dere på NybaktMamma og snoker på henne for? Hva i all verden skal det være godt for? Jeg aner ikke hva som er sant og ikke sant i denne saken, men ETT sted må hun jo få være i fred!

Er dere på alle forum dere kommer over og søker etter henne eller? Vi måtte faktisk be henne om å forlate vår skravleforum fordi dere laget så mye bråk der inne at det ble håpløst å ha henne der som bruker, dette minner om forfølgelse! Dere må jo nesten være syke i hodet som holder på sånn, skaff dere et liv!

Asså ! For det förste jeg går ikke og snoker etter "Snoopi" men jeg får mange pm mail og div på msn som opplyser om hennes dyrehold :wink: Så det er ikke mye man må snoke her. Du skulle bare vist hvor mange som blir glade for att noen stå frem.

Så en annen ting jeg kjenner henne personelig og har hatt besök av henne her hjemme. Kan IKKE si att jeg var glad når hun kastet valpen min in i bilen :D ettersom den hadde hoppet i barnevognen ! + mye mer jeg har reagert på.

Må si jeg er overasket over hvor godtroende dere er asså !

Det er synd att så mange av dere som har forandret mening her på hundesonen ikke står frem også :roll: men takk for alle pm og mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er sjokkert over hvor naiv det går an å bli. Det er ikke normalt å ha et så stort forbruk (for det er det det er) av dyr, uansett hvor uheldig man er.

Ser dere ikke at det er noe som skurrer alvorlig her?

Hvor stort er dette "forbruket" da, og over hvor mange år...?

har vel ikke et "normalt" forhold eg heller da til dyr, for på de siste 7-8 årene har jeg hatt 6 hunder.... ( har pr i dag 2) og om det skrurrer aldri så mye så kommer faktisk det i bakgrunnen takket være måten de holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort er dette "forbruket" da, og over hvor mange år...?

har vel ikke et "normalt" forhold eg heller da til dyr, for på de siste 7-8 årene har jeg hatt 6 hunder.... ( har pr i dag 2) og om det skrurrer aldri så mye så kommer faktisk det i bakgrunnen takket være måten de holder på.

Det er jo bare å lese det hun selv har skrevet på diverse forum, finn frem kalkulator.

Hva mener du kan gjøres for å stoppe det da? Denne personen vil jo ikke høre på fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å lese det hun selv har skrevet på diverse forum, finn frem kalkulator.

Hva mener du kan gjøres for å stoppe det da? Denne personen vil jo ikke høre på fornuft.

Når du slenger ut noe sånt om en persons "forbruk" av dyr, så synes jeg at det minste du kan ha sjekket på forhånd er antallet og ikke komme med den at jeg skal ta frem kalkulator og sjekke på enkelte andre forum... det er tross alt IKKE jeg som har satt frem div. påstander her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva' date=' jeg har faktisk mistet oversikten. Det koster deg ikke mange kalorier å klikke på lenker som er oppgitt i tråden her. Men du vil tydeligvis bare kverulere, istedetfor å finne ut hva som er sant.[/quote']

vet du, dette svaret ditt bekrefter bare det jeg har skrevet... Jeg har INGEN grunn til å kverulere, men har vel all grunn til å "kreve" at dere som har startet dette står "hele løpet ut" og kommer med deres bevis.... Og ikke komme med den for meg dumme kommentaren at: du får finne frem til dette selv.... Det er noe som heter: Sier man A så må man si B og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Först vil jeg gratulere deg med 2600 innlegg Ricco :mrgreen:

Det er så mye og legge frem av denne saken, siden du nå er så in i det ville jeg ta meg tid til og klikke litt rundt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Först vil jeg gratulere deg med 2600 innlegg Ricco :mrgreen:

Det er så mye og legge frem av denne saken, siden du nå er så in i det ville jeg ta meg tid til og klikke litt rundt :wink:

for meg må du bare kikke rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke kalkulator for å tenke logisk..

Har man 20 dyr.. Mus rotter kaniner katter hunder osv...

Snittelig levetid på kanskje 5år. normalt.? aner ikke levetid på smågnagere...

Poenget er dog at des flere dyr des oftere er det dødsfall...

Har man 1.hund dør det et dyr pr.. 10år.?

Har man 20dyr så dør det fort flere i året av naturlige oversaker...

(forstå det rett å ikke kveruler.)

Dere oppfattes som en Mafia som prøver å ta Cavalita...

Hun er ikke på nett for å forsvare påstandene deres.. [-X

Så la saken ligge til hun er på nett igjen i det minste.!

Dere klarer ikke omvende 300 forumbrukere på denne måten...

:wink: [-X

(edit : skiveleif.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg dere kan slutte med tullet!! Dette minner om en gammeldags heksejakt!

Hvis dere ikke har noen beviser, så synes jeg dette blir for dumt!! Og det tyder jo tidligere innlegg på at dere ikke har...

Nei, kutt ut tullet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror eg ikke hun kommer tilbake her og sier sitt.. :roll:

Sånn har det vært hver gang det er blitt spurt på PM mail og forum..

Hun bare stikker rett og slett virker det som.. :?

Eg for min del håper hun vil komme med noen forklarer og GJERNE motbevise det som det kan virke som på de div forumene.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror eg ikke hun kommer tilbake her og sier sitt.. :roll:

Sånn har det vært hver gang det er blitt spurt på PM mail og forum..

Hun bare stikker rett og slett virker det som.. :?

Eg for min del håper hun vil komme med noen forklarer og GJERNE motbevise det som det kan virke som på de div forumene.. :D

NEI, skjønner VIRKELIG IKKE HVORFOR DU.! :?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror eg ikke hun kommer tilbake her og sier sitt.. :roll:

Sånn har det vært hver gang det er blitt spurt på PM mail og forum..

Hun bare stikker rett og slett virker det som.. :?

Eg for min del håper hun vil komme med noen forklarer og GJERNE motbevise det som det kan virke som på de div forumene.. :D

Får håpe Cavalita forblir her, men om hun skulle "forsvinne" her i fra så vet vi andre grunnen.... og hvordan kan du "kreve" at hun skal forklare noe....? og hvordan kan hun motbevise noe mot en sånn "flokk" som dere? Tror at uansett hva hun hadde skrevet så hadde dere IKKE vært fornøyd med svaret likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...