Gå til innhold
Hundesonen.no

Får ikke stamtavla

Mirai

Recommended Posts

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg må få ut fingern og skrive ut det arket til forbrukerrådet, problemet er at jeg må huske å gjøre det i lunsjen på jobb, hehe..

Men er dårlige saker ja.

Skrevet

Uff, jeg kjenner jeg blir så eitranes forbanna når jeg hører om sånt. Det koster da så INNMARI liten innsats fra oppdretters side å få dette på stell. Jeg håper virkelig det ordner seg bare du nå får ut finger'n :ahappy:.

Skrevet

Håper det ordner seg snart ja :ahappy: Har du kontaktet TV 2 hjelper deg? Har inntrykk av at de fort får fart på sakene :angry:

Skrevet
Jeg må få ut fingern og skrive ut det arket til forbrukerrådet, problemet er at jeg må huske å gjøre det i lunsjen på jobb, hehe..

Men er dårlige saker ja.

Har du ikke alarm eller kalendervarsler på telefonen din? Da husker du det vet du.

Skrevet

På dogweb ser det ut til at siste kullet deres er blitt registrert. Ta en titt, så blir du nok glad. :ahappy: Utrolig trist å høre om surr med registreringer. Lykke til videre!

Skrevet
Jeg har ikke tilgang til DogWeb dessverre. Men de som er født 22. mars er registrert altså? Wuhu :ahappy:

Det stemmer. Godt at det ordnet seg for deg! :angry:

Skrevet
Jeg har ikke tilgang til DogWeb dessverre. Men de som er født 22. mars er registrert altså? Wuhu :ahappy:

Det er jo i så fall kjempe flott! :angry:

Selvom jeg synes at du også burde fått julekort :closedeyes:

Skrevet

Se der er kullet på Dogweb ja! Så bra, da ville jeg tro stamtavlen er på vei også. Godt at det ordnet seg til slutt :ahappy:

Skrevet
Se hva jeg haaaar :ahappy: (snille Marthe) :

NO30222/09

Dumt spm kanskje, men skal ikke de to siste sifrene være årstallet for fødsel? Eller er det året for reg?

Og gratulerer, selvsagt, dette har du jammen venta på!

Skrevet
Dumt spm kanskje, men skal ikke de to siste sifrene være årstallet for fødsel? Eller er det året for reg?

Året for reg. :ahappy:

Skrevet

Året for registrering. Men siden de fleste blir registrert like etter fødselen er jo ofte sifferet det samme som fødselsår

Skrevet

Bra det ordner seg! Ei venninde av meg har aussie fra samme kennel som deg, og der også var det lang ventetid og purring på stamtavle. Oppdretteren har heller ikke vært å få tak i på mail eller telefon... Men hunden er veldig bra da! :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...