Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

Skrevet
Jeg har funnet det ut :o !

om dere går på http://pixel.alittlebitofmagick.com/ så står det jo at de eggene som skulle bli klekket 1 nov. de ble klekket 3 nov ;)

det samme med mai eggene.. de ble klekket 2. mai... selv om det står at de skal klekke 01. :wub:

Så om ikke eggene klekker om noen dager, kan vi nok si at det var lureri... ;)

Og på den siden så sto det også at eggene som skulle klekke 1. juli ikke klekket før i august, tok tid med andre ord ;) Så de klekker nok før eller siden.

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jess fikk 3 jenter :o

Lauren Bacall de Lola Pagola, Lara de Lola Pagola og Liv de Lola Pagola (de er jo like så ikke noen vits med 3 bilder :wub:)

.gif

Skal Parre Lauren Bacall med Lenin når hun blir gammel nok ;)

Dragene jeg har tatt fra caven og abandoned får navn på L, og mine egne skal gå etter alfabetet. A kull etc...

Snart er avlen igang ;)

Kunne trengt noen klikk though, siden dailydragonfix er nede.

I'll click on ju ;)

Skrevet
De har visst dødd de. :wub:

*ut å skaffe nye egg etter jeg har klikket på Lola Pagola's egg*

Åsså så mange døde :o

Vært på klikke runde siden Dragon fix er nede jeg også.

Skrevet

Da har jeg bytta til tinyurl og dragene vine vises igjen :wub:

-den rosa har jeg oppkalt etter meg selv :o

..alle dragene mine er oppkalt etter familiemedlemene mine. De fleste har feil navn til feil kjønn, men skit au*fnis*

Skrevet

må si meg enig med moderatorer osv her nå... Har tenkt over det samme.

Men, for å spørre... Er det ok med kun link til feks dragehule om vi vil fortsette med dette? Men ingen bilder av egg?

(som i min signatur)

Skrevet

Vi kan jo legge inn dragene her i denne tråden i det minste da... så får vi klikket på hverandres he he ;) Men litt synd, var jo gøy dette her... :P har i det minste til søndag :/

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...