Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?


Silje

Recommended Posts

Det spretter opp med egg i diverse signaturer her inne, hva ER detta da?

Her skal det klikkes forstår jeg, og eggene klekkes om det trykkes nok.... og sååååå!?

(og bare en liten hilsen fra sinte moderator Silje, husk å følge signaturreglene selv om dere pepprer signaturerne med eggerøre!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Det spretter opp med egg i diverse signaturer her inne, hva ER detta da?

Her skal det klikkes forstår jeg, og eggene klekkes om det trykkes nok.... og sååååå!?

(og bare en liten hilsen fra sinte moderator Silje, husk å følge signaturreglene selv om dere pepprer signaturerne med eggerøre!)

Åå nei! Ikke fjern noe før jeg har fått med meg hva dette er... Skjønner ikke helt hva du snakker om jeg.. døds nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Hva var disse signaturreglene igjen?

Og disse eggene... Aner ikke helt hva det er jeg, men de skal bli drager da er vel planen. Bare spent på hva som kommer ut av disse eggene jeg :ahappy: du må la de bli til de blir klekket da, så mistenker jeg at de forsvinner ganske fort allikevel jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nei! Ikke fjern noe før jeg har fått med meg hva dette er... Skjønner ikke helt hva du snakker om jeg.. døds nysgjerrig!

Det er egg overalt jo!! som tigger om å bli trykket på!

Og når man trykker står det tåredryppende ting som "om 5,07 dager dør dette egget om det ikke har klekket"!

Her blir man påtrykket dårlig samvittighet i tillegg, noe som gjør at jeg sitter å klikker på samtlige egg i ren sympati og empati!

Hersens egg.... fine farger har de og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egg overalt jo! som tigger om å bli trykket på!

Og når man trykker står det tåredryppende ting som "om 5,07 dager dør dette egget om det ikke har klekket"!

Her blir man påtrykket dårlig samvittighet i tillegg, noe som gjør at jeg sitter å klikker på samtlige egg i ren sympati og empati!

Hersens egg.... fine farger har de og...

*flîre*^tror du liker dem litt jeg :ahappy:

Jeg har litt lyst på, men da jeg så dette med antall dager til døden så ble jeg litt betenkt.. vil ikke ha på samvittigheten at jeg har drept en dragebaby liksom :ahappy:

Bare husk at det blir for mye om dere har både banner og egg!

*fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig skjult misunnelse, Silje? :ahappy:

næææhei... har ikke lyst på de søte eggene med fine farger som pirrer nysgjerrigheten min, for HVA skuler seg inni der!? og jeg ser at dine har sprekker i, betyr det at babyen snart kommer ut!?

Kjenner jeg blir litt babysyk av detta i tillegg! oooooh det er så mange skjulte ting i detta her!

*trykke litt på MrsPowers egg sånn at de kanskje klekkes*

dyttdyttdytt.... ingenting skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen får man dissa eggene da? Fikk bare at siden var "error" nå jeg klikka på "get one".. Og det kommer jo ikke no drage noe sted som jeg kan få titte på??

Gidder ikke sitte å ruge i mangfoldige dager om det ikke blir en skikkelig duganes drage ut av det asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og bare en liten hilsen fra sinte moderator Silje, husk å følge signaturreglene selv om dere pepprer signaturerne med eggerøre!)

Står det noe om eggerøre i signaturreglene da ? :ahappy:

Åssen får man dissa eggene da? Fikk bare at siden var "error" nå jeg klikka på "get one".. Og det kommer jo ikke no drage noe sted som jeg kan få titte på??

Gidder ikke sitte å ruge i mangfoldige dager om det ikke blir en skikkelig duganes drage ut av det asså..

Hvis du trykker på egget i signaturen min med et symbol på og så trykker videre på navnet til faren til egget får du se en fin sølv drage .. Ellers er det bare å gå inn på siden på nytt hvis det ikke er flere egg igjen når du ser første gangen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at hele RP-forumet jeg er medlem av var proppa fult av slike egg for ca. 1/2 år siden.

Tror det er nærmere et år... :P

Kanskje en smule irriterende?

+1 :D

Altså, nå er sikkert jeg stokk dum.. Men åssen tjener folk penger på at vi SER på sida dems? Så lenge ingen klikker på bannere de har der inne?

Klart det er business. Dess mer trafikk dess flere sponsorer dess mer penger. De færreste gjør noe uten å få noe igjen for det. Så ja, alle bortsett fra brukerne tjener nok penger på dette. Men det er jo en grei nok sak det, jeg kritiserer ikke folk som er smarte. Når man i tillegg klarer å tjene penger på virtuelle egg så står det jo respekt av sånt. Skal ikke si så mye jeg. Jeg ga i min tid hampsterdance ganske mange hits. :icon_cry: Den gangen hampsterdance var hampsterdance da, nå er de jo blitt helt kommerse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si så mye jeg. Jeg ga i min tid hampsterdance ganske mange hits. :D Den gangen hampsterdance var hampsterdance da, nå er de jo blitt helt kommerse. :icon_cry:

Oooh hampsterdance, hadde helt glemt det. *Mimrer tilbake til da jeg satte startsidene på alle dataene på skolens datarom til det* Vi hadde klasserom rett ved siden av og lyden gikk rett in *mimrer litt til* x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...