Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Hvordan greide du å få sølvdrage? :) Skal klikke på eggene.

Var vel flaks at jeg klikket på den før noen andre når den ble abandoned av noen :) Men nå vil jeg at alle skal bli store, jeg vil ha vinterdrage... vil ha, vil ha... :D

Skrevet
Var vel flaks at jeg klikket på den før noen andre når den ble abandoned av noen :) Men nå vil jeg at alle skal bli store, jeg vil ha vinterdrage... vil ha, vil ha... :)

jeg har en del vinteregg

Skrevet
Har klikket... mine trenger også noen klikk... :)

Har klikket :)

Jeg har fått to høstegg av Maren, som nå har klekket. Men de trenger flere klikk for å vokse opp!

Klikk gjerne på dem!

På den andre profilen har jeg 4 nyklekkede drager, som også trenger klikk. smile.gif Dere må gjerne klikke på disse også.

*klikker litt rundt*

Har klikket på dine også, linkene virket ikke... På den første profilen dør eggene dine snart.

Skrevet
Har klikket... mine trenger også noen klikk... :wub:

Så moro at du også har juleegg og vinteregg :P Tok litt tid å få tak i dem, men greide det jeg også :P

jeg har også klikket

Hvordan i **** har du fått tak i dino-egg? Jeg vil også ha *sutre* :P

Har klikket på dragene/kyllingene deres :P

• 3 weeks later...
Skrevet

www.thedcfansite.com er også veldig bra, og enkel, synes jeg. der kan du også legge inn fra flere profiler, om du har det, og om eggene har under 3 dager igjen før de dør, kan de legges på emergency. :D

Skrevet
Nei! Jeg gjorde feil når jeg regisrterte meg på Dailydragonfix! :D

Kan noen si meg hvordan jeg redigerer der?

jeg har ikke fått til å redigere meg der jeg, ei heller å slette profil. :D bruk thedcfansite, du. :P enkelt og oversiktlig, synes jeg. :P

Skrevet

Man får slettet profil på dailydragonfix om man kontakter dem :P Ellers blir profilen automatisk slettet om det ikke har vært noen aktivitet der siste mnd. Jeg har eggene mine der og syns den er flott :) Prøvde å putte de på dcfansite i tillegg, men da ble de alltid syke... ble nok for mange views på for kort tid.

Skrevet

Har en lang rekke drager nå :P Fungerer fint på dailydragonfix, jeg får ikke klikk fra andre steder, og eggene klekkes på et par dager, ingen syke :)

Plutselig var det et vinteregg blandt dragene mine, noen som også har fått det plutselig? Artig iallefall, nå kan jeg avle årstidsdrager, allerede fått ett egg fra den he he

Skrevet

Om man avler på høstdrager så blir jo de vinterdrager nå siden de matcher årstiden :) Jeg har også noen vinterdrager nå ja... de er fine syns jeg :P Jeg prøver desperat å få tak i alt. sort og alt. grønn, men det virker omtrent umulig, får jo bare de vanlige :P

Skrevet
Men de vinterdragene som er vinterdrager nå, blir de vårdrager? Eller er det avkommet som blir det?

Skal være avkommene som da blir vårdrager når tiden er inne for det. De voksne dragene endrer seg ikke :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...