Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for bilderedigering


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Guest LeenaM
Skrevet

Kan noen prøve å redigere bildet mitt? Jeg vil at neglene skal ha samme farge som de har og resten skal være svart/hvitt eller grått, da.. Hadde vært veldig snilt! :P

e8ohs0.jpg

Skrevet

Tore: Takk! Jeg uttrykte meg skikkelig teit, jeg vil ikke ha ramme rundt bildene, men sette de i en fysisk ramme :P

Og ja, det er tatt med dårlig dritt kamera det nedeste.. Jeg prøver støtt å fortelle det til mamma :P Men er det mulig å få vekk de røde øynene på bebisen?

Skrevet

jeg prøvde, men det ble ikke fint. neglelakken som var utenfor neglene ble svart...

jeg er ikke flink på photoshop, så jeg vet ikke hvordan du kan få det FINT

Guest LeenaM
Skrevet
Bilde litt ofr skarpt i overgangene og tegnet utenfor neglene så det blir ikke noe særlig...

*klippe bort bilde*

Tusen takk! :) Det ble bedre enn at jeg skulle prøvd iallefall. Hadde bare blitt originalen det, hehe..

  • 2 weeks later...
Skrevet

En større utfordring enn mange av de tidligere bildene her, om det er noen som orker å prøve.

Er det noe håp for disse bildene?

164.jpg

157.jpg

152-1.jpg

Hadde satt kjempestor pris på det om noen kunne hjelpe meg her...

Skrevet

hadde vært kjempe takknemlig hvis noen kunne fikse på øyet hans, og muligens den grusomme bakgrunden (hvis det går an da) :)

kongla_med_ny_grime.JPG

litt av det samme problemet her :) blitsøyer, mørkt og dårlig bakgrund...

mobilbilder.jpg

Noen som får til å bytte bakgrund?

Meg_og_Kita_koser_14_uker.jpg

Så til slutt vil jeg se om noen kan gjøre no fint med meg og søstra mi :D

f_ll_003.jpg

Skrevet
En større utfordring enn mange av de tidligere bildene her, om det er noen som orker å prøve.

Er det noe håp for disse bildene?

http://i209.photobucket.com/albums/bb222/lindamanin/164.jpg

http://i209.photobucket.com/albums/bb222/lindamanin/157.jpg

http://i209.photobucket.com/albums/bb222/l...manin/152-1.jpg

Hadde satt kjempestor pris på det om noen kunne hjelpe meg her...

Veldig ødelagt av hard komprimering og dårlig scanning...

Menmen...

Skrevet

Herregud så utrulig bra, tusen hjertelig takk. De er uansett mye bedre enn før.Nå ble jeg virkelig glad. Tusen takk. Er så utrulig takknemlig for hjelpen her Tore, får ikke sagt hvor glad jeg ble nå, og i morgen så vil det også være en svært glad gammel sjømann når jeg kommer med disse bildene. Tusen takk!!

Skrevet

Hei! Har noen bilder jeg tror kunne blitt enda bedre. Har bare et middelmådig kompaktkamera så bildene blir deretter. Greinen under haken til hunden på det nederste er ganske forstyrrende synes jeg. Men jeg har ikke kunnskap nok til å få den bort.. På det øverste vet jeg ikke helt hva som er feil, men noe er det hehe. Kanskje det er noe med lyset og det at hunden er midt i fokus?

CIMG5086.jpg

CIMG5094.jpg

Jeg hadde blitt veldig takknemlig om noen ville redigert de litt :whistle:

Skrevet
Hei! Har noen bilder jeg tror kunne blitt enda bedre. Har bare et middelmådig kompaktkamera så bildene blir deretter. Greinen under haken til hunden på det nederste er ganske forstyrrende synes jeg. Men jeg har ikke kunnskap nok til å få den bort.. På det øverste vet jeg ikke helt hva som er feil, men noe er det hehe. Kanskje det er noe med lyset og det at hunden er midt i fokus?

Jeg hadde blitt veldig takknemlig om noen ville redigert de litt :blink:

Kloning suger jeg på, men jeg prøvde å fikse litt på det øverste bildet. Valpen er nokså utbrent på den ene siden, og formatet og plasseringen av valpen i bildet gir ikke så mye frihet, så da blir det egentlig mest smak og behag. Men er er et forslag, i det minste:

CIMG5086.jpg

Skrevet
Hei! Har noen bilder jeg tror kunne blitt enda bedre. Har bare et middelmådig kompaktkamera så bildene blir deretter. Greinen under haken til hunden på det nederste er ganske forstyrrende synes jeg. Men jeg har ikke kunnskap nok til å få den bort.. På det øverste vet jeg ikke helt hva som er feil, men noe er det hehe. Kanskje det er noe med lyset og det at hunden er midt i fokus?

Jeg hadde blitt veldig takknemlig om noen ville redigert de litt :blink:

Kjapp kloning. Gress er jo ikke det letteste å få bra raskt, men ble ikke så galt

Skrevet
Hei flinke redigerings doggiser! Jeg skulle gjerne ha fått redigert dette bildet slik at jeg kan printe det ut og ramme det inn. Slik det er nå, er det ikke så bra, og jeg skulle gjerne ha fått fjernet bakgrunnen på et vis og justert fargene litt. Hvis det i det hele tatt går da..

Er det noen som kunne ha hjelpet meg med dette? *englefjes* :)

redigering.jpg

Hvis noen vil ha det større, bare bi ifra så sender jeg det.

Prøvde meg på bilde ditt jeg, litt kjapp redigering. Var ikke det enkleste men ble nå en forandring :)

Ser at jeg har glemt å fjerne litt skygge på gulvet fra stolen..

dobberw.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...