Gå til innhold
Hundesonen.no

Lancashire Heeler valper


PsychoLynx

Recommended Posts

Næmmen herregud! :D Og det bildet med rognebærene (?) var jo bare helt nydelig :P

hehehe, rognebær ja.. DA snakker vi små hunder :P Det er miniepler :P

åååh! hvor kan jeg hente dem sa du?? :D

hehe, du kan jo spørre Lone om en månedstid om du kan hente en hos henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, rognebær ja.. DA snakker vi små hunder :) Det er miniepler :huh:

:P ha ha ha tenke på det da jeg sendte inn den kommentaren, "veldig små hunder da, men hva annet kan det være?"

Men ser det nå... eller... det ligner fortsatt veldig på rognebær. Klarer liksom ikke å stille inn hjernen til å forstå at det ikke er det. :rolleyes:

Skulle vel vært blond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder! :P

OT, men hvilket kamera bruker du, hvilke instillinger, og hvordan linse o.l :P?

;)

;):P Jeg bruker det jeg har :P Altså, på UTEbildene, så er det brukt et Sigma 70-300 objektiv. Med manuelle innstillinger. Egentlig så lang lukkertid jeg kunne ha uten at dyrene ble uskarpe,og så lavt blender tall som mulig. Fordi det var overskyet drittvær ute. ;)

Innebildene her er tatt med kit-linsa til D40'n. Også med ekstern blitz på de fleste. :P

Mer du lurte på? :P

:P ha ha ha tenke på det da jeg sendte inn den kommentaren, "veldig små hunder da, men hva annet kan det være?"

Men ser det nå... eller... det ligner fortsatt veldig på rognebær. Klarer liksom ikke å stille inn hjernen til å forstå at det ikke er det. :rolleyes:

Skulle vel vært blond.

*humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh...Så nusselige, falt helt for den sjokoladebrune frøkna ;)

Har jo vurdert rasen selv, men jeg ser jo at det burde jeg bare legge fra meg, en sånn en her i hus ville blitt kraftig bortskjemt, de er jo så søte, hvordan skal man klare å si nei til dem liksom? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemme, slemme deg! Jeg har aldri sett en nyyydeligere valp enn lille sjokoladebiten der.. Gosh! Nå fikk jeg ikke litt lyst på den vet jeg.

*slutte å se på valpebilder*

Og den søte sjokoladefrøkna er vår :P

Åhhh...Så nusselige, falt helt for den sjokoladebrune frøkna :)

Har jo vurdert rasen selv, men jeg ser jo at det burde jeg bare legge fra meg, en sånn en her i hus ville blitt kraftig bortskjemt, de er jo så søte, hvordan skal man klare å si nei til dem liksom? :P

Jeg håper vi er godt herdet med å ha hatt tre supersøte aussier med sine sjarmørblikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...