Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 25.-26. Oktober


Peers

Recommended Posts

Ja, hvordan har det gått med folk (jeg vet at morgendagens utstilling ikke er over, men resultatene der kan jo legges inn senere :icon_confused:)? Jeg er nysgjerrig :lol:

En venninne av meg fikk CERT og BIR på sin 9 måneder gamle pinscherhannhund, flere resultater har jeg ikke fått med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Talli fikk Cert og BIR i dag *jippi*

Det er faktisk det første cert'et til Talli :icon_confused:

Kritikk:

Very Good head, nice ear set, nice layback shoulder. Topline very good. Moved and showed very well. Exellent!

Endelig fikk jeg henne til å ikke løpe "lydighet", når hun gjør det så slenger hun på framebena og setter bakbena så langt under (forventer en sitt). Når hun gjør det har hun über dårlige bevegelser og ser ut som hun er karperygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk BIR og 4BIG valp :icon_confused: Er kjempefornøyd med utstillingsdebuten vår.

Gratulerer!

Talli fikk Cert og BIR i dag *jippi*

Det er faktisk det første cert'et til Talli :lol:

Kritikk:

Very Good head, nice ear set, nice layback shoulder. Topline very good. Moved and showed very well. Exellent!

Endelig fikk jeg henne til å ikke løpe "lydighet", når hun gjør det så slenger hun på framebena og setter bakbena så langt under (forventer en sitt). Når hun gjør det har hun über dårlige bevegelser og ser ut som hun er karperygget.

Gratulerer så mye! Forøvrig har jeg det samme problemet når jeg løper med Norma, hun glaner bare på meg hun, og padler derfor mye med frambeina. Dette synes jo spesielt godt forfra... Hvordan fikk du Talli til å ikke "løpe lydighet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Forøvrig har jeg det samme problemet når jeg løper med Norma, hun glaner bare på meg hun, og padler derfor mye med frambeina. Dette synes jo spesielt godt forfra... Hvordan fikk du Talli til å ikke "løpe lydighet"?

Selv om det ikke er til meg så svarer jeg :icon_confused:

Hadde samme problem med Saeta, og hun har lært seg forskjellen på vanlig bånd og utstillingsbånd. Samtidig Passer jeg på å holde hånda ut fra kroppen så ikke hun får lineføæringsfeeling, og jeg kan ikke ta kontakt, da kommer hun veldig fort på plass gitt :rolleyes: Men dette med eget bånd til utstilling skjønner alle mine godt hvertfall, i det båndet er man "på jobb".

Gratulerer forresten til alle sammen! Noen av dere fikk jeg jo møtt også, men en ekstra gratulasjon skader aldri :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk BIR og 4BIG valp ;) Er kjempefornøyd med utstillingsdebuten vår.

Ahhhhhhh.... det var DEG, deg ja *flir*. Hun var jo bare knallsøt og utrolig velbygd og herlig :icon_confused:.

Unge Willersen ble BIR i knallhard konkurranse med seg selv, i gruppa ble han 1. BIG og endte til slutt som 4. BIS-valp :lol:. Han var NOE entusiastisk da vi løp kan man si, så noe uryddig tror jeg vel han var innimellom, men IVRIG var han iallefall *flir*.

Jeanette var snill og tok bilde av ham ;).

2008-10-25-Willy01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhhhh.... det var DEG, deg ja *flir*. Hun var jo bare knallsøt og utrolig velbygd og herlig :icon_confused:.

Unge Willersen ble BIR i knallhard konkurranse med seg selv, i gruppa ble han 1. BIG og endte til slutt som 4. BIS-valp :lol:. Han var NOE entusiastisk da vi løp kan man si, så noe uryddig tror jeg vel han var innimellom, men IVRIG var han iallefall *flir*.

Jeanette var snill og tok bilde av ham ;).

2008-10-25-Willy01.jpg

Gud så flott han har blitt Siri ;) Gratulerer med gode resultater til deg og dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhhhh.... det var DEG, deg ja *flir*. Hun var jo bare knallsøt og utrolig velbygd og herlig :icon_confused:.

Unge Willersen ble BIR i knallhard konkurranse med seg selv, i gruppa ble han 1. BIG og endte til slutt som 4. BIS-valp :lol:. Han var NOE entusiastisk da vi løp kan man si, så noe uryddig tror jeg vel han var innimellom, men IVRIG var han iallefall *flir*.

Jeanette var snill og tok bilde av ham ;).

2008-10-25-Willy01.jpg

Kjekke gutten! ;) Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle sammen! :icon_confused:

Får vel komme med det første dårlige resultatet jeg da.. <_<

Bella fikk rødt og ble bare nr. 4 av 11 stk. i klassen. Litt skuffet da hun fikk ck og ble 2btk for denne dommeren for 2 mnd. siden. Kunne heller ikke se på kritikken hva som gjorde at hun ikke fikk ck denne gangen.

Menmen, er en ny dag i morgen. :lol:

Benedicte med Tia sovnet av i dag og kom seg ikke ivei, så nå har hun tatt inn på rommet mitt her i letohallen for å være sikker på å rekke det. ;) Vi krysser fingrene for championatet i morgen!

Jeg har forresten nettopp badet Bella på nytt, den dumme møkkahunden greide å rulle seg i masse ekkel skit på kveldsturen i sted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye dere som gjorde det så flott - og kondolerer og bedre lykke neste gang til andre!

Vedr bildet av Willy! WOW! jeg får liksom ikke det bildet til å stemme med feks alle "valp i motvind" bildene jeg har sett av han - for ikke å snakke om bildet av hans meget verdige "hoppe over gren" !

Og Talli da.. så vakker - men er blikket til en kelpie alltid så intenst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr bildet av Willy! WOW! jeg får liksom ikke det bildet til å stemme med feks alle "valp i motvind" bildene jeg har sett av han - for ikke å snakke om bildet av hans meget verdige "hoppe over gren" !

*Fnis*... jeg kan da VIRKELIG ikke skjønner hva du mener ??? Det er utrolig hva en vaffel kan gjøre - og guttungen er jo lærenem må vite :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2008-10-25-Willy01.jpg

DSC_4113.jpg

Vakre, vakre hunder. Talli ser skikkelig majestetisk ut. Grattis med fine resultater til alle.

Gikk ikke så bra med Stitch. Han hadde nemlig bestemt seg for at dommeren IKKE skulle få lov å ta på han og oppførte seg som en skikkelig drittbikkje. Heldigvis kom Merete meg til unnsetning, så dommeren fikk sett på det han skulle se på. Kritikken var ganske bra, men han fikk trekk for at ørene stod for langt ut og at han ikke hadde nok velvede poter!! I tillegg syns dommeren at han var stor og burde derfor ikke bli større :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye dere som gjorde det så flott - og kondolerer og bedre lykke neste gang til andre!

Vedr bildet av Willy! WOW! jeg får liksom ikke det bildet til å stemme med feks alle "valp i motvind" bildene jeg har sett av han - for ikke å snakke om bildet av hans meget verdige "hoppe over gren" !

Og Talli da.. så vakker - men er blikket til en kelpie alltid så intenst?

Willy er nå fortsatt "valp i motvind". I allefall er han litt i motvind i forhold til det eieren vil iblandt *ler*

Ikke alle ser så intense ut i blikket nei, det har nok litt med at hun har litt lyseøyne. Det forsterker blikket litt :D

Søsteren har samme blikket.. (og jeg syns lyseøyne er kult selv om rasestandaren ikke liker det for godt)

Vakre, vakre hunder. Talli ser skikkelig majestetisk ut. Grattis med fine resultater til alle.

Gikk ikke så bra med Stitch. Han hadde nemlig bestemt seg for at dommeren IKKE skulle få lov å ta på han og oppførte seg som en skikkelig drittbikkje. Heldigvis kom Merete meg til unnsetning, så dommeren fikk sett på det han skulle se på. Kritikken var ganske bra, men han fikk trekk for at ørene stod for langt ut og at han ikke hadde nok velvede poter! I tillegg syns dommeren at han var stor og burde derfor ikke bli større :D

Det går så opp og ned på utstiling. I dag går det sikkert knall bra! Talli fikk blått sin forje utstilling med en kritikk som tilsa at hun burde fått gult. Denne helgen kom Cert. Skal bare se at Stich gjør det bra i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...