Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 25.-26. Oktober


Peers

Recommended Posts

Phoebe vant klassen sin på lørdagen, og i dag fikk hun CHAMPION tittelen :D

Sitter her med tårer i øynene og er verdens stolteste!

Gratulerer med gode resultater til alle!

Grattis med en Champion! :D Det er morro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar
Det går så opp og ned på utstiling. I dag går det sikkert knall bra! Talli fikk blått sin forje utstilling med en kritikk som tilsa at hun burde fått gult. Denne helgen kom Cert. Skal bare se at Stich gjør det bra i dag :D

Stitch var ikke påmeldt i dag. Så da blir det Hamar som er neste sjanse - da er han jo junior også. Det blir spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marco fikk i går en meget (etter min mening) ufortjent 2. premie. Grunnen til at dommer Ritva Raita ga han trekk var fordi hun mente han var for lang, noe han overhodet ikke er, han er en kort type og samtlige tidligere dommere har poengtert det, men for all del skal ikke surmule over dommeren jeg :D Hun sa at han kom til veldig bra med årene så litt skryt fikk vi da av henne.

I dag gikk det bedre og vi fikk 1jk, 1jkk og HP! :P Veldig fornøyd med det. Dommeren sa at han tidsnok kom til å få alle ck'er og cert han trenger men at hun holdt litt igjen i dag fordi han trenger litt mer tid :P Veldig fornøyd med vår første HP :P

Tomtängens Annie (Chantie til Chantie her inne) ble BIR valp av 2 tisper :P Hun er innmari pen og bra utviklet etter mitt syn :P Grattis så mye.

Dommer i dag ga meg faktisk kritikk for at jeg hadde stelt pelsen hans for dårlig og ja det er nok sant for etter en "stormnatt" og bikkje som ble våt og møkkete så blir det så som så med pelsen. Hu kritiserte ikke pelsen hans for den var visst av meget god kvalitet men jeg fikk litt kjeft og den var vel på sin plass da :D

Utrolig bra 2 dager med masse, masse folk hver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte Theon i dag og det ble bra, han fikk cert og ble BIM, akkurat det samme som Kicki i går. Begge fikk kjempefine kritikker og det beste: Theon var velvist. Det er alltid hyggelig å få på kritikken, for dommeren ser jo at vi gjør vårt beste, en fin helg å tenke tilbake på. :D

Gratulerer alle sammen for de fine resultatene, hilst forresten på Margrethe og det er alltid hyggelig å se fjesene til navnene her inne. Snakket så vidt med flere andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille katta-i-sekken-kjøpet mitt ble BIM i dag hun (Nora, altså)! Fineste lille rare tervisen :D Lilli ble BIR og BIG 2, så man er svært fornøyd med dagen :D

Grattis med Nora. Var det "tryggere" i hallen i dag :P Gøy med flotte resultater på Lilli også. Godt at en av Imagecopy avkommene gjør det bra :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille katta-i-sekken-kjøpet mitt ble BIM i dag hun (Nora, altså)! Fineste lille rare tervisen :D Lilli ble BIR og BIG 2, så man er svært fornøyd med dagen :D

Grattis!

*fnys* noen er bare ute etter å være "know it all" og uttaler seg kun for å såre. Selvsagt kan det blir for mye for en valp på 4 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle sammen!

Jeg dro, som alltid sammen med Kennel Alveseter, og vi stilte en Saluki valp, Papillon valp (min) og en voksen hjortehund, som jeg selv har stilt til CERT og CACIB tidligere i år. Og nettopp denne hjortehunden fylte to år dagen før Letohallen, og tror dere ikke han tok certet i går, og kan nå smykke seg med tittelen:

N Uch Chirakas Donovan Mac Manus! (2 år, og 2 dager gammel!!)

Kjempestolt "handler" og attpåklatt i Kennel Alveseter, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Nora. Var det "tryggere" i hallen i dag :D Gøy med flotte resultater på Lilli også. Godt at en av Imagecopy avkommene gjør det bra :rolleyes:

Åh, det blir bra med Whiskey og Stitch også, det er er tre veldig pene groenendaeler! Nora syns forresten at det var valpe-"hallen" som var ekkel, hun hadde ingen større problemer med selve hallen i dag. Det ble nok bare veldig overveldende for henne igår, og litt for tett :D

Grattis!

*fnys* noen er bare ute etter å være "know it all" og uttaler seg kun for å såre. Selvsagt kan det blir for mye for en valp på 4 mnd!

hehe - Jeg var veldig flink i dag og ikke uttalte meg om den godt voksne hunden til vedkommende som ikke alltid liker seg i haller den heller.. Jeg kan spare den til en annen gang jeg *flir* Ble vi ikke enige i går om at "Revenge is a dish best served cold"?

Var den til meg?

Niks.. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde kjøpt katta i sekken igår. Noen er bare hjertelig hyggelige og høflige, liksom *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk BIR idag også, men plasserte oss ikke i gruppa. Da var Comma helt gåen etter to lange dager. Syns hun har vært kjempeflink jeg og gleder oss til Bø for da er hun jr :D

Grattis med fine resultater.

Satt du rett ved siden av oss i går? Syns jeg kjenner igjen lille grå pelsdotten. Hun er ordentlig søt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy er nå fortsatt "valp i motvind". I allefall er han litt i motvind i forhold til det eieren vil iblandt *ler*

Hæhhhh ? Du altså... :rolleyes: *kikke bort på lille, sjarmtrollet som laget sånne rare rumlelyder da jeg skulle børste beina hans i dag :P *

Lille katta-i-sekken-kjøpet mitt ble BIM i dag hun (Nora, altså)! Fineste lille rare tervisen :P Lilli ble BIR og BIG 2, så man er svært fornøyd med dagen :P

Fiiiiineste Katta-I-Sekken *fnis*. Grattis med BIM, og grattis til Lillis 2. BIG !!

Jeg dro, som alltid sammen med Kennel Alveseter, og vi stilte en Saluki valp, Papillon valp (min) og en voksen hjortehund, som jeg selv har stilt til CERT og CACIB tidligere i år. Og nettopp denne hjortehunden fylte to år dagen før Letohallen, og tror dere ikke han tok certet i går, og kan nå smykke seg med tittelen:

N Uch Chirakas Donovan Mac Manus! (2 år, og 2 dager gammel!) Kjempestolt "handler" og attpåklatt i Kennel Alveseter, hihi!

Kjempemoro med championatet !! Hvordan gikk det med de andre da ?

Vi fikk BIR idag også, men plasserte oss ikke i gruppa. Da var Comma helt gåen etter to lange dager. Syns hun har vært kjempeflink jeg og gleder oss til Bø for da er hun jr :P

(legge inn skrytebilde vi også :P )

_MG_6728.JPG

Hun er bare supersøt og flott, lille Comma :P.

Willy var nok veldig sliten etter gårsdagen, og syntes samarbeid var noe stort tull :P. Han greide å få med seg BIR'et da, i konkurranse med sin søster, men endte "bare" som 3. BIG i gruppa. Han greide å lage hull i leppa på meg etter at vi var plassert - han var jo kjempeglad, guttungen :P. Det blør faktisk ennå... :D

Willys pappa fikk stryk av Babs' nevø og Lottas barnebarn i dag. N UCH Precieux Bijou Carpe gikk hen og ble BIR, 1.BIG og 1. BIS !! Utrolig artig må jeg si. Og ikke nok med at han er en flott hund, han vant LP kl 1 med 191 poeng på NKK i Kongsvinger også :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy var nok veldig sliten etter gårsdagen, og syntes samarbeid var noe stort tull :P. Han greide å få med seg BIR'et da, i konkurranse med sin søster, men endte "bare" som 3. BIG i gruppa. Han greide å lage hull i leppa på meg etter at vi var plassert - han var jo kjempeglad, guttungen :P. Det blør faktisk ennå... :D

Noen er godt vant ja :D

Grattis med flotte resultater folkens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comma var kjempe søt :D

Grattis Siri og Willy"vil ikke" med bare 3.BIG. Og Lilli med 2.BIG.

Noe sier meg at Siri snart må sende "vil ikke" på Bratt Camp *ler* og mene det når man mener slutt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Willys pappa fikk stryk av Babs' nevø og Lottas barnebarn i dag. N UCH Precieux Bijou Carpe gikk hen og ble BIR, 1.BIG og 1. BIS ! Utrolig artig må jeg si. Og ikke nok med at han er en flott hund, han vant LP kl 1 med 191 poeng på NKK i Kongsvinger også :D.

Så moro! Jeg så han i gruppefinalen, og "Emma" her inne nevnte at det kunne være et Lotta-barnebarn. Veldig fin hund altså :D

Ellers: gratulerer til alle som er fornøyde! :P Jeg fikk sett særdeles lite i dag, jeg var skriver i en valpering i kjelleren... Vi var sist ferdig, så gruppene var godt igang innen jeg så dagslys igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...