Gå til innhold
Hundesonen.no

Djervekvinnens valpetråd

Djervekvinnen

Recommended Posts

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Tuuuusen takk alle! :) Blir moro å dele med dere!

Åå, han er nyydelig! :) Gleder meg til å se fortsettelsen! Hvordan går det forresten med tispa som brakk beinet?

Hun brakk ikke beinet, men har en korsbåndskade. Det går bedre nå. :) Utrolig hvor raskt hun kom seg. Gjorde det absolutt rett i å operere før valpen. Går enda korte turer da, så vi må bare ta tiden til hjelp og se hvordan det går fremover.

Imorgen skal valpene til dyrlegen å få helssjekk og vaksine. Nitro er finest av søskene og har penest hode og hals sier oppdretter. Han er også veldig glad, logrer hele tiden og er frempå. Og snill er allesammen, ikke noe gnaging på ting og tang. Høres veldig fint ut det. Gleder meg til å møte han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny.jpg

Hvordan er det med ørene på de der? Lar man de gro og vokse slik de vil eller teiper man og masserer? Ser på bildet at ett henger slik jeg syns er penest, mens det andre er slik typisk staffeøre.

Han er vakker. Gleder meg til å se han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denn tråden før nå, og tok et raskt overblikk over alle sidene.

Ser at det ikke er lenge til du får han i hud nå heller... Gleder du deg? :rolleyes: Hehe, dumt spørsmål. Veldig fin liten kar, og utrolig stilig navn du hadde funnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med ørene på de der? Lar man de gro og vokse slik de vil eller teiper man og masserer? Ser på bildet at ett henger slik jeg syns er penest, mens det andre er slik typisk staffeøre.

Han er vakker. Gleder meg til å se han:-)

Tja, har inntrykk av at mange lar de vokse til. Har sett greys med ørene rett opp, men det vanligste er vel at de står litt opp og ut, med en knekk på tuppen av øret (når de er oppmerksom). Jeg syns det er finest med vanlige hengeører, men disse ørene vil bli endel mindre enn Hera sine, og ikke helt samme fasong. Husker ikke helt hva ørene kalles (rosenknopp? :) )

Blir nok uansett å massere mye på brusken, men ikke teipe.

Skal se på de nye bildene om det er forskjell på ørene hans, og høre med oppdretter om det er noe de vanligvis gjør noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir de siste bildene jeg legger ut før han kommer hjeeem!! 2 dager igjen så er han her! Reiser imorgen til Oslo, så er ganske spent ja. Også veldig spent på hvordan Hera takler det. Første møtet... Hun har jo ligget inne i 3 uker og er sikkert full av energi :closedeyes: Det går sikkert bra. Det værste er været. Det er iiiiskaldt her nå og mye vind.. Blir nok ikke mye turer med det første. De har vært ute i 14 minusgrader hos oppdretter, men det blir litt annerledes når det blåser så fælt itillegg..

Gleder meg til å se han :lol:

nitro-in-7wd.jpg

tiger-in-7wc.jpg

Leke sammen med søskene

tiger-7w-snow.jpg

Best å løpe masse for å holde varmen i kulden

nitro-7wf.jpg

Leker med mor

klara-tiger-7wc.jpg

Alle bildene er fra www.anotherstory.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har det kommet noen fler bilder. Nå er han 7 uker og om 1 uke kommer han hjem! :lol:

Han har fått stamtavlenavnet Another Story tiger magic.

Til de som var bekymra for beina, så er de på tur nå. *knis*

syvuker.jpg

ny.jpg

Har vært ute for første gang idag. I snøen. Syns det var gøy, men kaldt.

ny3.gif

Ser veldig flott ut. Kjempe arti syns nå jeg:) Flott frembryst da.

Ørene pleier å være litt sånn "i hytt og gevær" så plutselig kommer de på plass. Massering er viktigst under tannfelling.. men rull gjerne hele tiden slik at han blir vant. Men regner med at det ikke kommer til å bli noe problem:)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...