Gå til innhold
Hundesonen.no

Djervekvinnens valpetråd


Djervekvinnen

Recommended Posts

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Takker og bukker. Mor og far er flotte, spesiellt mor! Blir hennes første kull så det blir spennende å se hvordan de blir. Ja jeg gleder meg også veldig til å se nurkene. Men samtidig må jeg ikke ha for store forhåpninger siden det er så tidlig i stadiet. Man vet jo aldri.. :closedeyes: *krysser fingre for at alt går som normalt*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ny oppdatering:

Fikk beskjed igår om at tispa har mistet underlinjen sin, så da er hun drektig! For en ukes tid siden var det bare puppene som var blitt større og ikke magen, men nå begynte hun å se det på hunden. Har passert 5 uker nå.

Hurra! :wub: Har bedt om bilde når hunden blir større. Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så spennende rasevalg :icon_confused: Hva skal du bruke den til?

Skal bruke den på samme måte som hunden jeg har fra før. Selskap, turvenn, prøve ut forskjellige ting som faller oss inn :icon_redface: Blir nok å trene litt lydighet, men dog bare skøy. Blir moro å se forskjellen på hundene, siden man har hørt at mynder ikke er spesiellt gira på trening. Skal snart begynne i ny hundeklubb pga flytting, og en der har whippet og har 1premie i blodspor og godkjent fersksporprøve og er godkjent ettersøkshund. Det syns jeg høres kult ut og gjøre slike "uvanlige" ting med "uvanlige" raser. :ahappy:

Edit: og glemte å si at vi skal stille den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepene foreldre, særlig moren. Var inne på hjemmesiden deres og tittet, har aldri sett sorte greygounds før. Nydelige! (har ikke sett mange, og når noen nevner rasen tenker jeg brindle (? slik faren ser ut) med en gang.

Gratulerer, og lykke til, tenker du er spent :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Åhh, takk som spør. jaa de er rett rundt hjørnet! Neste helg er termin, kanskje allerede på Torsdag. :P Jeg er så spent at jeg ikke klarer å vente nesten. Lurer sånn på hvor mange det blir. Oppdretter mente det ikke ble et veldig stort kull. De har ikke tatt ultralyd, så det blir ren gjetting. Jeg håper inderlig at det blir noen tiper der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...