TonjeM Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 og itillegg har hun meg som jobber mot min ekstremt dårlige samvittighet med tanker som "tenk om det blir keisersnitt igjen?" Så jeg vil egentlig bare ha det overstått slik at jeg vet at det har gått bra liksom Er nok mange her som også tenker sånt (altså måtte det gå bra&få det overstått for da vet man at det har gått bra), vi er bare alt for fintfølende til å si det til deg! Skal jo ikke stresse tispe-eier mer enn nødvendig heller, kan jo smitte over på den vordende moren! Ble du beroliget nå? (Dette er vel litt som en tannlege jeg var hos en gang som sa: "Hvis du ikke slutter å skjelve så kommer jeg å borre feil") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Jeg tror det hjelper hvis alle doggiser senker skuldrene og tenker på noe annet en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Gratulerer med dagen, Jeanette! Og så var det disse valpene da... Var overbevist om at alt var overstått nå som jeg gikk inn på internett igjen, men den gang ei! Ventetid er kjekt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Gratulerer med dagen Hvilken spennende bursdags-feiring da...vente på valper, johooo *bare bittelitt misunnelig...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Siden valpene ikke har kommet enda: GRATULERER MED BURSDAGEN JEANETTE:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 GRATULERER MED DAGEN Det her er så spennende at man blir litt små gal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Grattis med dagen... har tenkt på dere når jeg shoppet hundegaver i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Gratulerer med dagen Håper hun får ut de valpene snart nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Gratulerer med dagen, og lykke til med valpefødsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Skjedd noe mere? Eller har du gått løs på bursdagskaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Det har kommet litt blodblanding fra henne nå, helt ferskt blodfarge. (Snakket med veterinær ettersom det kommer blod) Så nå er det vist bare til å vente på rier, mente hun... Mye vasking på gang. Så nå venter vi videre i spenning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Det har kommet litt blodblanding fra henne nå, helt ferskt blodfarge. (Snakket med veterinær ettersom det kommer blod) Så nå er det vist bare til å vente på rier, mente hun... Mye vasking på gang. Så nå venter vi videre i spenning... Oh, gleder meg til du engang på morrakvisten/Morgen formiddag når du kommer med oppdateringer om babyer! Hihih! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Tvi tvi da! Tenker på dere jeg! Hils Blaze og si at vi går inn for positive hyggelige ting i år, keisersnitt rundt midnatt etc var i gamle dager det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Vannet har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Vannet har gått! nå nærmer det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Blir det bursdagsvalper på dere mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Vannet har gått! Flinke Blaze, da får du kanskje etpar lodne bursdagsgaver alikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 wii! gratulerer, vi vetner i spenning på oppdateringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Heia Blaze! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Weee, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 PUSH PUSH PUSH !! Hilsen Babs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 bursdagspresang på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar