Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt hundeblad på trappene


SFX

Recommended Posts

Har kjøpt dette bladet jeg også, har kun negative ting og si.. Betalte 29,- for det, introduksjonstilbud.. vanlig pris er 59,-

Feks presterer de å skrive at rottweiler og andre "jakt og hyrdehunder" ikke trenger så mye mosjon.. What?

Min rottis går på veggene om hun ikke får sin daglige mosjon. I tillegg så nevner de ikke i det hele tatt at denne typen hunder trenger hjernetrim..

Syns forøvrig at hele oppdelingen av rasene var noe "rar".. De har ikke akkurat delt dem opp etter FCI-gruppene for å si det sånn..

Bladet er spekket med skrivefeil.. det er tydeligvis mye som er oversatt fra dansk. Faktisk fant jeg en passasje i bladet som var skrevet på dansk også.. Utrolig irriterende.

Jeg kommer IKKE til å kjøpe det igjen.. Men for all del, sikkert gøy for noen.. men tviler på at noen her på forumet kommer til å digge det bladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg frykter er at "newbies" skal i god tro gå og kjøpe feks en rottweiler på bakgrunn av det bladet skriver.. i så tilfelle er bladet skyld i at en hund ikke får et fullverdig liv om den får lite mosjon og ingen hjernetrim.. Er jo mange som stoler blindt på ting som står i sånne blader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rette opp i noe, jeg har kjøpt et annet blad jeg, som heter hund og fritid.

Det var det jeg mente var elendig, har ikke lest det andre enda. Men hun jeg bor med har nettopp kjøpt det, så da leser jeg det i kveld.

Hund og fritid var iallefall helt elendig, og dyrt. Skjønte ikke hva dere mente med at det var så billig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rette opp i noe, jeg har kjøpt et annet blad jeg, som heter hund og fritid.

Lurte litt på hvor du hadde funnet Burrestoffet, om jeg hadde lest bladet såå dårlig :P Ikke for at noe om Burre gjør et hundeblad noe bedre... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det hvor det blandt annet stod om hun Hiselfoss damen som oppdretter berner? I såfall bladde jeg i det på narvesen en dag..

Det er i Hund og fritid det er en artikkel om kennel Hiselfoss ja, hvis det var det du tenkte på? Ikke i det nye bladet nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto i kassekøa på butikken, og fant tid til å bla igjennom Vi Med Hund. Jeg visste at det skulle være en artikkel om lure coursing der, nærmere bestemt fra den internasjonale lc-prøven jeg var med og arrangerte nå i høst, og jeg var interessert i å se hva de gjorde utav stoffet.

Skuffa!

Joda, fine bilder, men tekststoffet var kortfattet og lite opplysende om hva sporten går ut på. Helt greit lesestoff på venteværelset hos tannlegen, men ikke noe jeg er villig til å betale penger for.

Bladomslaget var heller ikke særlig imponerende. Det virket rotete og støyete i fargene, spesielt pga bruken av gul tekst på rød bakgrunn.

overvimedhund.jpg

Her er forøvrig hva Aller-gruppen har å si om sin nye satsing:

http://www.allergruppen.no/Allergruppen/Hj...b7C_wlvO1s.ips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...