Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxer - Arion


iselin.wt

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Skrevet

Å han er bare såååååååå vakker.

Kjenner jeg blir rimelig valpesyk her. :rolleyes:

Boxeren er verdens fineste rase, trivelig, og fulle av liv og røre.

Kos deg masse med "lille gull". :lol:

  • 3 weeks later...
Skrevet

Jada masa! :P Absolutt ikke meningen å være såååå treig i å legge ut bilder :P

Men her kommer det noen nye, og litt ”nedbetaling” for lånet av buret! :P

Og igjen, TUSEN TAKK for alle søte kommentarer om den lille skjønningen min :P

Sånn går det når man har en liten valp og prøver å sette opp kommoder fra IKEA… :)

DSC_2228.jpg

Lille søtnosen sover på fanget til ”pappan” sin

DSC_2317.jpg

Koser seg i skogen

DSC_2372.jpg

Er nydelig på tur

DSC_2436.jpg

Og enda mer nydelig på tur

DSC_2438.jpg

Sååååå flink å gi labb atte!

DSC_2444.jpg

Lille nuddlingen vår

DSC_2457.jpg

*smelt*

DSC_2461.jpg

Slapper av i godstolen sin inntullet i håndkle etter en vår tur ut. :P

DSC_2528.jpg

I fartaaaaaa

DSC_2530.jpg

Enda mer i fartaaaa

DSC_2604.jpg

Og enda litt mer i fartaaaa

DSC_2629.jpg

Og så er han nydelig igjen ;)

DSC_2632.jpg

Ligger på fanget og koser med ”pappan” og følger med på hva han driver med på pc’en

DSC_2644.jpg

Sover litt mer i godstolen sin. Nusslingen

DSC_2652.jpg

Og sånn går det også an å slafe i stolen :P

DSC_2653.jpg

Skrevet

YEAH I KNOW!! veier 16 kg nå! :shocked: ingen tvil om at dette blir en stoooor gutt! ;)

så hvis du skal få se han som valp er det bare å stikke innom før det går over! :)

  • 4 weeks later...
Skrevet

Og bare så dere vet det, rødvin er digg! Hilsen Arion.

Noen hadde sølt (og det var ikke meg, jeg bedriver ikke alkohomisbruk :) ) og da må man jo være med å tørke opp, det er viktig må vite :D

DSC01798.jpg

DSC01799.jpg

Søteste :D

  • 1 month later...
Skrevet

Sånn! En sen lørdagskveld innser jeg at det er veeeeldig lenge siden sist jeg la ut bilder av go'gutten som ble et halvt år på tirsdag :ahappy: Sorry Marianne! :hyper: Men her kommer noen av de mange bildene som er tatt siden sist ;)

Liten søtnos ute på tur med Kong'en som følgesvenn :P

DSC_2431-forminsket.jpg

Nuddlingen

DSC_2471-forminsket.jpg

Again with the Kong... ;)

DSC_2495-forminsket.jpg

Flatpakkede IKEAbokhyller kan også brukes som solseng :P

DSC_2521-forminsket.jpg

HØST! LØV! LYKKE! :P

DSC_2569-forminsket-beskåret.jpg

Moro, moro, moro, moro!

DSC_2593-forminsket.jpg

Slapper av i gangen ved siden av mammans gummistøvler

DSC_2675-forminsket.jpg

Ny tur, ny leke. Atter en gang LYKKE! :P

DSC_2705-forminsket.jpg

A picture says more than a thousand words... :P

DSC_2710-forminsket.jpg

Batdog!

DSC_2731-forminsket.jpg

Den aller, aller, ALLER nuddeligste valpisen i HEEEELESTE verden! :lol:

DSC_2738-forminsket.jpg

Poserer så fint foran Monolitten atte :P

DSC_2789-forminsket.jpg

Skrevet

Hehe...godt å se at det er flere enn meg som er her inne en sen lørdagskveld :ahappy:

Tusen takk for koselige ord om go'gutten (som forøvrig har tatt kvelden for leeeenge siden etter en heit playdate med kjæresten sin Chilli i snøstormen i dag).

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...