Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxer - Arion


iselin.wt

Recommended Posts

Nå blir det endelig en liten, skjønn Boxervalp på oss, og vi gleder oss helt vilt!

Han ble født den 21. juli og kommer til oss rundt 29. september. Can't wait! :P

På bildene er han rundt 3 uker gammel, lille nuddlingen vår! *smelt*

Navnet "Arion" er gresk og betyr musiker :lol:

post-4379-1219834808_thumb.jpg

post-4379-1219834833_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

TUUUSEN TAKK! :P

Jeg har kjøpt ham via Boxerdalen. Pappan hans er Boxerdalen's Just An Ace.

Lille nuddlingen miiiiin! Gleder meg sånn til han blir stor nok til å flytte fra mamman sin og hjem til oss!

I morgen er det stooor shopping av utstyr til den lille krabaten! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med valp!

Pappa`n til valpen din har jeg møtt flere ganger og han er både PEN og har et herlig gemytt!

Arion er bare helt VAKKER :P

Og moro at valget ble Boxerdalen, gleder meg til mange flere bilder av Arion, pent navn til en pen Boxer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å kline med han ja! :P Og hva skjedde med at jeg skulle være med ut å kjøpe valpeting da....? <_< :P

Hehe...du skal nok få MASSE tid til klining med han fremover skal du se! hehe...

Og vi får da alltids dratt og kjøpt valpeting vi også! Men får besøk av den hundefrelste mamman og søstern min i morgen vet du, og da blir det litt storshopping! :lol:

Jane: Takk for koselig kommentar på navnevalget. Det navnet bare datt i fanget mitt og er rett og slett det han heter! Hehe...har testet ut litt ulike navn, men det blir liksom bare feil. Hehe... Godt å høre at du har gode inntrykk av pappan hans også da! (",) Gleder meg til å møte dem alle sammen etterhvert!

Og til alle dere andre; Tusen takk for kjempe koselige tilbakemeldinger på den lille nuddlingen min! :lol: Det blir nok fort enda flere bilder når han først kommer i hus - OOOOO!! Gleder meg!!! Legger ut nye bilder så fort jeg får flere! *weeeeeeeeeeee* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...du skal nok få MASSE tid til klining med han fremover skal du se! hehe...

Og vi får da alltids dratt og kjøpt valpeting vi også! Men får besøk av den hundefrelste mamman og søstern min i morgen vet du, og da blir det litt storshopping! :lol:

:lol: Ooooki, da skjønner jeg! Pass på å ikke shoppe hele butikken da :P Og hilse så masse og klemme på de begge to fra meg, fine damene! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Ooooki, da skjønner jeg! Pass på å ikke shoppe hele butikken da :P Og hilse så masse og klemme på de begge to fra meg, fine damene! :)

Hehe...ja, når de kommer på besøk er det jo selvsagt at det må shoppes litt til det nye familiemedlemmet. Hele family'n min gleder seg nesten like mye som meg (i hvertfall mamma og søs, som du sikkert kan tenke deg til ;-) )! *weeee* Men siden det er så lenge siden sist jeg hadde hund, så må jo ALT kjøpes på nytt. Så det flyr fort litt penger da... But he's SOOOO worth it! :D

Skal hilse og kose på dem begge to fra deg, og så skal jeg sikkert hilse og klemme masse tilbake på deg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser herlig ut!

Hva er tiltenkt bruk?

Takk, takk. Han er først og fremst en familiehund, og så skal jeg trene litt lydighet og sånne ting med ham. Så får vi se hva fremtiden bringer. Det første skrittet nå er valpekurs, så får vi ta det derfra. Hehe... :D

Jeg har vokst opp med 2 Boxere, så jeg klarer ikke tenke så mye lenger akkurat nå enn pur lykke over endelig å få en Boxer i livet mitt igjen! *weeeeeee* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja, når de kommer på besøk er det jo selvsagt at det må shoppes litt til det nye familiemedlemmet. Hele family'n min gleder seg nesten like mye som meg (i hvertfall mamma og søs, som du sikkert kan tenke deg til ;-) )! *weeee* Men siden det er så lenge siden sist jeg hadde hund, så må jo ALT kjøpes på nytt. Så det flyr fort litt penger da... But he's SOOOO worth it! :D

Skal hilse og kose på dem begge to fra deg, og så skal jeg sikkert hilse og klemme masse tilbake på deg! :P

*Flirer* Kan tenke meg at dere er litt sånn alle sammen: :D Men når dere er tre om innkjøpet så blir det jo ikke sååå ille for deg :P Hva har man hundegale mødre til liksom *ler* Syns jeg hører henne, hun har vel konstant talefeil om dagen vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flirer* Kan tenke meg at dere er litt sånn alle sammen: :) Men når dere er tre om innkjøpet så blir det jo ikke sååå ille for deg :) Hva har man hundegale mødre til liksom *ler* Syns jeg hører henne, hun har vel konstant talefeil om dagen vel? :)

Ja, du er nok inne på noe der :) Hehe... Det er nok stort sett jeg som står for innkjøpene så jeg har fått beskjed om å begrense meg litt av han som snart skal bli valpepappa her :)

Men det stemmer nok at store deler av familien min har talefeil om dagen. Mamma går rundt og forteller alle at hun snart skal bli kjempe stolt mommo :rolleyes::P Sendte bildene til pappa i sta så han har vel sikkert vist dem til alle på kontoret nå snart! Hehe... Hva kan jeg si, jeg er arvelig belastet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boxeren gjør et utrolig inntrykk på HELE familien tror jeg, møter stadig folk som skal hilse på hundene fordi :

- de hadde Boxer for 20 år siden og fremdeles elsker rasen

- naboen hadde Boxer når de var unger

- bestemor hadde en Boxer før

- de kjente noen som kjente noen som hadde en fin Boxer for 5 år siden

osv osv..

Er ikke til å komme ifra : Boxere gjør inntrykk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
    • Jeg har en eldre hund som ikke kan konkurre eller trene så mye lenger. Hun får lengere turer, masse bad og er mer på hengekøyetur. Hun blir også lånt ut til andre, hun er  med en som jogger korte strekninger , og elsker det. Får jo valp nå, og er utrolig fornøyd med den ordningen.
    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
×
×
  • Opprett ny...